W 2023 roku Grupa PGE zainwestowała 3,8 mld zł w modernizację i rozbudowę sieci dystrybucyjnych, rozwój sieci łączności LTE 450 oraz instalację Liczników Zdalnego Odczytu. Te rekordowe inwestycje zapewniają stabilne dostawy energii elektrycznej i zwiększają możliwości przyłączania nowych odnawialnych źródeł energii.
Shurick Agapitov, założyciel Xsolla, przedstawił dzisiaj swoją nową książkę pt. „Once Upon Tomorrow”. Książka ta prezentuje transformacyjną wizję metawersum, kontrastującą z dotychczasową narracją. Agapitov omawia potencjał metawersum i związane z nim możliwości, oferując nową perspektywę na temat technologii i przyszłości.
Więcej materiałów multimedialnych oraz pełna treść informacji prasowej dostępna jest pod tym linkiem: https://www.businesswire.com/news/home/20240130374007/pl/
„W książce >>Once Upon Tomorrow<< prezentuję wizję metawersum jako rozległej, włączającej i transformacyjnej przestrzeni. To nie tylko cyfrowa bariera, ale również miejsce spotkania kreatywności, innowacyjności i upodmiotowienia. Książka jest zaproszeniem, jakie kieruję do twórców, myślicieli i marzycieli z całego świata, by dołączyli do kształtowania przyszłości, w której technologia będzie wzmacniała ludzki potencjał i wspierała świat oferujący nieograniczone możliwości. Według mnie zadaniem metawersum nie jest kontrola ani stawianie ograniczeń, ale raczej uwolnienie potencjału zbiorowej kreatywności i ducha przedsiębiorczości, który drzemie w każdym z nas” – powiedział Shurick Agapitov, założyciel Xsolla i uznany autor „Once Upon Tomorrow”.
„Once Upon Tomorrow” to analiza potencjału metawersum, podkreślająca jego zdolność do jednoczenia debiutujących i istniejących marek, tworzenia niezapomnianych doświadczeń konsumenckich i wzbogacania kultur na całym świecie. Agapitov podkreśla rolę metawersum w demokratyzacji możliwości i równym dostępie do najnowszych technologii. Jego wizja wykracza poza same innowacje technologiczne, zwracając uwagę na potencjał metawersum w zakresie nagradzania twórców treści z całego świata oraz wpływ na obszar edukacji, oferując nadzieję i możliwości dla dzieci i dorosłych na całym świecie. Agapitov opowiada się za decentralizacją metawersum, aby nie dominowała Dolina Krzemowa, a kontrolę i potencjał generowania zysków powierzyć społecznościom kreatywnym.
„Once Upon Tomorrow” to książka, która prezentuje wizję przyszłości opartą na metawersum. Agapitov przedstawia plan działania mający na celu stworzenie przyszłości, w której nowoczesne technologie służą ludzkości, promując równość finansową, społeczną i kreatywną. Autor maluje obraz przyszłej transformacji w każdej branży, od mody po opiekę zdrowotną i rozrywkę. Książka analizuje również potencjalny wpływ metawersum na sektory B2B, edukację, planowanie przestrzeni miejskiej, relacje międzyrządowe oraz działania non profit.
Agapitov’s insights on the evolution of technology, from the early days of Instagram and Snapchat to the future of engaging applications, take center stage in the book. The author discusses the roles of various technological entities, including internet hosting service providers, website creators, cloud solution experts, infrastructure engineers, and the constant demand for advanced network connections and hardware. „Once Upon Tomorrow” is a visionary work that encourages readers to rethink the metaverse and its unlimited potential.
Aby uzyskać więcej informacji i dokonać zakupu książki, odwiedź stronę: onceupontomorrow.com.
Shurick Agapitov
Założyciel Xsolla, Inc., Shurick Agapitov, to wysoce szanowany innowator i doradca ds. gier, Web3, metawersum oraz technologii finansowych. Jego bezprecedensowa firma prowadząca działalność w dziedzinie gier wideo wykorzystuje technologię blockchain, udostępniając programistom zaawansowane narzędzia i usługi sprzyjające efektywności działalności w dziedzinie gier oraz zwiększeniu sprzedaży. Obecna na całym świecie firma Xsolla, której biura znajdują się między innymi w Los Angeles, Berlinie i Seulu, pod przewodnictwem Shuricka kształtuje przyszłość gier i metawersum, wspierając decentralizację i włączenie w branży.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Shuricku Agapitovie, odwiedź jego profil na stronie themarque.com lub na serwisie LinkedIn.com.
Xsolla
Xsolla is a global company specializing in video game commerce, offering a robust and efficient set of tools and services designed specifically for the video game industry. Since its founding in 2005, Xsolla has helped thousands of game developers and publishers of all sizes finance, promote, launch, and monetize their games worldwide and across multiple platforms. As an innovative leader in game commerce, Xsolla’s mission is to solve the inherent challenges of global distribution, marketing, and monetization to help our partners reach more geographic areas, generate higher revenues, and build relationships with gamers worldwide. The company is headquartered and registered in Los Angeles, California, and has offices in London, Berlin, Seoul, Beijing, Kuala Lumpur, Tokyo, and other cities worldwide. Xsolla serves major game titles such as Valve, Twitch, Roblox, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo, and others.
Więcej informacji można znaleźć na stronie xsolla.com
Ta wersja zawiadomienia służy jedynie celom orientacyjnym i należy ją interpretować w odniesieniu do oryginalnego tekstu w języku źródłowym.
Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl