Biznes i finanse

Razem od 30 lat

MAKRO Polska obchodzi 30. rocznicę obecności na polskim rynku. Pierwsza hala sieci została otwarta w Warszawie w lutym 1994 roku. Z tej okazji firma planuje wiele wydarzeń, takich jak publikacja pierwszego raportu ESG i otwarcie Akademii Inspiracji w Warszawie w nowej, innowacyjnej formie.

23 lutego 1994 roku odbyło się uroczyste otwarcie pierwszej hali MAKRO, które zapoczątkowało działalność firmy w Polsce. Początkowo placówki działały w modelu cash&carry, polegającym na stacjonarnej sprzedaży produktów za gotówkę. Wraz z ewolucją rynku, firma poszerzyła model biznesowy o aktywną dystrybucję, wielokanałowy model hal, liczne rozwiązania dla klientów profesjonalnych oraz szeroko pojętą edukację, której naturalne centrum stanowi Akademia Inspiracji.

Sieć rozwija się dynamicznie, poszerzając asortyment i oferując coraz większe wsparcie dla klientów profesjonalnych. Obecnie na rynku działa 29 hal MAKRO w modelu MFC, czyli Wielokanałowego Centrum Zaopatrzenia Klienta, o łącznej powierzchni sprzedażowej 250 tys. m2, 2 centra dystrybucyjne w Pruszkowie i Mirkowie oraz 2 Akademie Inspiracji MAKRO – w Krakowie i Warszawie.

23 lutego br. odbyły się jubileuszowe targi klientów w hali nr 1 MAKRO w Warszawie. Podczas wydarzenia zaprezentowano specjalną ofertę, rozwiązania takie jak Dish, Sprzęt za obroty czy franczyza ODIDO Elevate. Klienci mieli okazję wziąć udział w pokazach kulinarnych szefów kuchni Akademii Inspiracji oraz otrzymać podziękowania od przedstawicieli firmy, którzy współpracują z MAKRO od 30 lat.

W dniu dzisiejszym MAKRO otworzyło nową siedzibę główną w Warszawie, znajdującą się tuż przy hali nr 1. Dzięki temu, biuro jest bezpośrednio połączone z halą i Akademią Inspiracji, co umożliwia pracownikom sieci być jeszcze bliżej klientów i codziennej działalności firmy.

„Jubileusz 30-lecia to wyjątkowa okazja do podsumowań oraz przygotowywania dalszych planów” – mówi Dominik Branny, prezes zarządu MAKRO Polska. „Od początku działalności stale towarzyszyła nam zmiana oraz konieczność szybkiego i efektywnego dopasowywania się do oczekiwań. Sukces nie byłby jednak możliwy bez naszych pracowników, klientów oraz dostawców, dlatego wspólnie z nimi świętujemy tę okrągłą rocznicę” – dodaje.

Od 30 lat firma wspiera przedsiębiorców poprzez innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Klienci Traders mają dostęp do różnorodnych produktów marki własnej oraz możliwość dołączenia do sieci franczyzowej ODIDO, obejmującej 1800 sklepów w Polsce. MAKRO Polska oferuje także dedykowane rozwiązania dla sektora gastronomicznego, takie jak szkolenia, warsztaty kulinarne i spotkania integrujące branżę. Akademia Inspiracji MAKRO w Warszawie i Krakowie umożliwia rozwój umiejętności restauratorów, a platforma DISH zapewnia klientom HoReCa możliwość stworzenia strony internetowej, rezerwacji online i składania zamówień. Ponadto, firma prowadzi ogólnopolski program Polskie Skarby Kulinarne, pozwalający restauratorom poszerzyć wiedzę na temat rodzimej kuchni.

Założona 30 lat temu firma oferuje innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG, wspierając konkurencyjność przedsiębiorców. Kluczowi klienci Traders mają dostęp do szerokiego asortymentu produktów marki własnej oraz możliwość dołączenia do sieci franczyzowej ODIDO, obejmującej 1800 sklepów w całej Polsce. MAKRO Polska oferuje również liczne rozwiązania dedykowane klientom sektora gastronomicznego, takie jak szkolenia, warsztaty kulinarne oraz spotkania integrujące branżę. W Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie i Krakowie restauratorzy mogą rozwijać swoje umiejętności, wiedzę oraz kompetencje niezbędne do prowadzenia restauracji. Firma zapewnia także klientom HoReCa dostęp do innowacyjnej platformy DISH, umożliwiającej stworzenie strony internetowej, uruchomienie systemu rezerwacji oraz składania zamówień online. Ponadto, MAKRO Polska prowadzi ogólnopolski program Polskie Skarby Kulinarne, w ramach którego restauratorzy poszerzają wiedzę na temat rodzimej kuchni.

Sieć sklepową zobowiązuje realizacja strategii odpowiedzialnego biznesu, obejmująca rozwój kultury bezpieczeństwa żywności, zaangażowanie w inicjatywy na rzecz ochrony środowiska i walkę z marnotrawstwem żywności. W jubileuszowym roku MAKRO Polska zamierza opublikować pierwszą edycję raportu ESG.


Źródło informacji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM