Biznes i finanse

Podczas Europejskiej Konferencji Handlowej 2024 w Grecji Toshiba prezentuje najnowszy produkt – kuchenkę mikrofalową Air Fry

Według badania przeprowadzonego przez Kantar Polska, aż 60% Polaków zamierza zwiększyć zakupy polskich owoców i warzyw. Najpopularniejszymi owocami okazują się być jabłka, truskawki, czereśnie, maliny, śliwki, gruszki i borówki, natomiast wśród warzyw przeważają pomidory, ogórki, ziemniaki, marchew, cebula, kapusta i papryka.

W dniach 20-22 marca 2024 roku firma Toshiba, będąca częścią Grupy Midea od 2016 roku, weźmie udział w Europejskiej Konferencji Handlowej 2024 w Grecji. Podczas wydarzenia firma zaprezentuje swoją nową kuchenkę mikrofalową Air Fry (MW3-AC26SF) z serii W3, wprowadzając innowacyjne rozwiązania technologiczne. Toshiba, korzystając ze swojej specjalistycznej wiedzy i międzynarodowego zasięgu, ma na celu oferowanie europejskim konsumentom profesjonalnych i inspirujących rozwiązań kulinarne, a kuchenka mikrofalowa Air Fry stanowi jedno z najnowszych osiągnięć. Firma dąży do przesuwania granic innowacji i poprawy życia konsumentów na całym świecie za pomocą technologii.

Nowa kuchenka mikrofalowa Air Fry, z serii W3 firmy Toshiba, to połączenie eleganckiego designu z zaawansowanymi funkcjami. Dzięki technologii OriginInverter™ zapewnia precyzyjne i stabilne ciepło, gwarantując niezmiennie doskonałe rezultaty gotowania. Dodatkowo, dzięki technologii ChefDefrostTM, proces rozmrażania jest krótszy i bardziej efektywny, zachowując jakość żywności. Kuchenka oferuje również zdrowsze gotowanie z minimalną ilością tłuszczu dzięki zaawansowanej technologii opiekania powietrzem, a także funkcje konwekcji i grilla, zapewniające wszechstronność dla różnych potrzeb kulinarnych. Mimo niewielkich rozmiarów, pojemność 26 l pozwala na umieszczenie w niej większości potraw, idealnie sprawdzając się w codziennym użytkowaniu. Produkt ma pojawić się na Amazonie w czerwcu.

Kuchenka mikrofalowa New Air Fry oferuje europejskim konsumentom nowoczesne wzornictwo, zaawansowane funkcje i większą wszechstronność gotowania. Toshiba pragnie podkreślić swoje zaangażowanie na rzecz oferowania produktów klasy premium, które są połączeniem stylu, funkcjonalności i efektywności, wyznaczając nowy standard doskonałości kulinarnej dla gospodarstw domowych w Europie.


Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM