Biznes i finanse

Komunikat finansowy: przychody JOY GROUP w 2023 roku wzrosły o 48% i osiągnęły kwotę 360 mln USD, plasując spółkę na 2. miejscu wśród chińskich krajowych firm z sektora kosmetyków do makijażu

Umowa na wdrażanie Pożyczki wspierającej zieloną transformację miast została podpisana przez przedstawicieli Banku Gospodarstwa Krajowego (BGK) i Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej (MFiPR) piątego kwietnia. Samorządy będą mogły wykorzystać środki na inwestycje w tereny zielone, termomodernizację oraz odnawialne źródła energii (OZE). Całkowity budżet projektu wynosi 40 mld zł.

Z 8 kwietnia 2024 r. Shanghai Juyi Cosmetics Co., Ltd. („JOY GROUP”) ogłosiła swoje wyniki finansowe za rok podatkowy 2023. Całkowita sprzedaż detaliczna Grupy przekroczyła 450 mln USD (3 mld RMB), co było wynikiem imponującym. Towarzyszyło temu osiągnięcie przychodów na poziomie 360 mln USD (2,61 mld RMB) – wzrost o 48% (z wyłączeniem marki René Furterer) rok do roku. JOY GROUP zajmuje obecnie 2. miejsce wśród chińskich krajowych podmiotów z sektora kosmetyków do makijażu, umacniając swoją wiodącą pozycję w branży.

W minionym roku JOY GROUP odnotowała dwucyfrowy wzrost, przy jednoczesnym utrzymaniu zdrowej rentowności, co umocniło jej pozycję jako jednej z najszybciej rozwijających się firm kosmetycznych w Chinach.

JOY GROUP to firma kosmetyczna, która obejmuje wiele marek i ma misję tworzenia świata piękna, który daje radość wszystkim. W jej portfolio znajdują się trzy główne marki – JUDYDOLL, JOOCYEE i René Furterer (działalność w Chinach). Grupa oferuje produkty z różnych sektorów urody, takie jak kosmetyki do makijażu, pielęgnacji włosów i skóry głowy. W 2022 roku JOY GROUP znalazła się w pierwszej setce firm w cenionym rankingu WWD Beauty Inc., zajmując 86. pozycję.

W 2023 roku JUDYDOLL osiągnęła roczny przychód w wysokości 232 mln USD (1,67 mld RMB), co oznacza wzrost o 66% w porównaniu do poprzedniego roku. Z kolei marka JOOCYEE odnotowała roczny przychód w wysokości 130 mln USD (940 mln RMB), co oznacza wzrost o 25% w porównaniu do poprzedniego roku.

W październiku 2023 roku JOY GROUP nawiązała strategiczne partnerstwo z Pierre Fabre Laboratories, co doprowadziło do przejęcia przez nią odpowiedzialności za wszystkie działania marki „René Furterer” z segmentu Premium w Chinach, oferującej produkty do pielęgnacji włosów i skóry głowy, od 1 stycznia 2024 roku. Ten krok dowodzi ambicji JOY GROUP w ustanowieniu wiodącej obecności na rynku pielęgnacji włosów.

JOY GROUP ma rozległą sieć sklepów, w tym flagowe sklepy e-commerce, ponad 50 butików stacjonarnych i obecność w ponad 10 000 sklepów oferujących kosmetyki do makijażu w całych Chinach. Posiadają także własną fabrykę kosmetyków i laboratoria, co pozwala im na kompleksowe zarządzanie łańcuchem dostaw, badań i rozwoju, produkcji, marketingu i sprzedaży.

Prezes JOY GROUP, Allan Liu, potwierdził zaangażowanie Grupy w strategię globalizacji, która obejmuje aktywne rozszerzanie zasięgu na rynkach zagranicznych od 2020 roku. Dotychczasowe sukcesy w Japonii i krajach ASEAN stanowią solidną podstawę do dalszego rozwoju, a planowane ekspansje na rynki Australii, Kanady i Bliskiego Wschodu mają na celu wykorzystanie potencjału wzrostu tych regionów.


Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM