Rexona, nowy uczestnik siatkarskich rozgrywek, staje na boisku jako niezawodny partner Polskiego Związku Piłki Siatkowej (PZPS), krążą legendy o niezwykłej skuteczności, szybkości działania i nowym wymiarze wsparcia dla zawodników na sportowych korytarzach.
Rexona, należąca do koncernu Unilever, światowy lider w dziedzinie higieny osobistej, staje się partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Ta dynamiczna współpraca nie tylko podkreśla zaangażowanie marki w rozwój sportu, ale również otwiera nowe możliwości dla polskich siatkarek i siatkarzy w ich dążeniu do sukcesu.
Siatkówka jest jedną z najbardziej popularnych dyscyplin sportowych w Polsce i symbolizuje determinację, skuteczność i pewność siebie. Te cechy są wpisane zarówno w DNA marki Rexona, jak i w polskich siatkarzy i siatkarki. Poprzez partnerstwo z PZPS, marka należąca do Unilever wspiera rozwój tego wyjątkowego sportu i buduje unikalne relacje z publicznością, tworząc niezapomniane emocje wśród pasjonatów siatkówki.
„Partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej jest dla nas powodem do dumy. Siatkówka to źródło inspiracji i wartości, które wyznajemy i wspieramy jako marka – łączy nas nie tylko sportowa pasja, ale także determinacja, skuteczność i pewność siebie. Misją marki Rexona jest wsparcie konsumentów w budowaniu pewności siebie poprzez zapewnienie poczucia świeżości i czystości w każdej sytuacji, również w czasie aktywności fizycznej. Jesteśmy przekonani, że dzięki naszej współpracy zapewnimy fanom nowy wymiar zaangażowania i siatkarskich emocji” – mówi Tomasz Suffner, Personal Care Business Unit Lead Poland, Baltics & Ukraine, członek zarządu Unilever z ramienia części biznesu odpowiedzialnej za środki higieny osobistej (Personal Care Business Group) dla Europy Wschodniej.
Wyrażamy ogromną radość z przyjęcia globalnej marki Rexona do grona naszych sponsorów i partnerów. W siatkówce dążymy do bycia liderem w naszej dyscyplinie – nie tylko pod względem wyników sportowych, ale we wszystkich obszarach naszej działalności. Chcemy się realizować zgodnie z najlepszymi standardami i być pionierem w naszym sporcie. Uważamy, że idealnie pasujemy do marki Rexona i firmy Unilever, dzięki podobnym wartościom i wspólnemu zamiłowaniu do sportu. Liczymy na owocną współpracę, z której skorzystają wszyscy, włącznie z naszymi niezastąpionymi kibicami” – zaznacza Sebastian Świderski, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej.
Rexona podpisała umowę na rok 2024, która daje jej tytuł „Partnera Polskiej Siatkówki” i „Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Siatkowej”. Firma ma również prawo do korzystania z oficjalnego logotypu reprezentacji Polski w swoich działaniach marketingowych. Umowa obejmuje także ekspozycję stadionową, wykorzystanie wizerunku zawodników i logo PZPS oraz Polskiej Siatkówki w kampaniach reklamowych. Logo Rexony będzie widoczne w materiałach marketingowych związku, na ściankach sponsorskich podczas konferencji prasowych oraz na stronie internetowej PZPS.
Rexona, marka należąca do koncernu Unilever, współpracuje z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej, promując zrównoważony styl życia. Unilever, jeden z największych przedsiębiorstw w branży dóbr konsumpcyjnych, angażuje lokalne marki w działania wspierające aktywność fizyczną i inspirujące do ruchu. Te inicjatywy doskonale wpisują się w misję Unilever, która dąży do osiągnięcia najlepszych wyników biznesowych jako globalny lider zrównoważonego biznesu, promując zdrowy i aktywny styl życia dla lepszego jutra.
Unilever to globalny lider w produkcji produktów z zakresu urody i zdrowia, pielęgnacji osobistej, chemii gospodarczej, żywienia i lodów, sprzedający swoje produkty w 190 krajach i docierający do 3,4 miliarda konsumentów codziennie. Firma zatrudnia 128 000 pracowników i osiągnęła przychody ze sprzedaży w 2022 r. w wysokości 60,1 mld euro.
Nasza firma dąży do tego, aby stać się światowym liderem w zrównoważonym biznesie i udowodnić, że nasz model biznesowy, oparty na celu i reagujący na przyszłe wyzwania, zapewnia najwyższą wydajność. Jesteśmy zobowiązani do postępowego i odpowiedzialnego biznesu, który ma głębokie korzenie w naszej tradycji.
Unilever Compass to globalna strategia biznesowa, która ma na celu zapewnienie najwyższej jakości produktów oraz promowanie zrównoważonego i odpowiedzialnego wzrostu, przy jednoczesnym dążeniu do:
Nasza misja to promowanie zdrowia planety i ludzi poprzez współtworzenie bardziej sprawiedliwego i inkluzywnego społeczeństwa. Więcej informacji o naszych markach można znaleźć na stronie www.unilever.com i www.unilever.pl.
Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl