Biznes i finanse

Richardson przedstawia rewolucyjne rozwiązanie umożliwiające rozwój potencjału sprzedaży w oparciu o dane pomiarowe

With the support of USAID-funded TRANSFORM project, 26 organizations have come together to address antimicrobial resistance through antimicrobial use stewardship.

FILADELFIA, 8 maja 2024 r. /PRNewswire/ — Richardson Sales Performance („Richardson”), globalny lider w dziedzinie szkoleń sprzedażowych i poprawy wydajności sprzedaży, ogłasza premierę nowego systemu Accelerate Sales Performance, który wykorzystuje dane pomiarowe do identyfikacji braków w umiejętnościach wpływających na wysokość przychodów oraz oferuje spersonalizowane doświadczenia szkoleniowe ukierunkowane na poprawę wyników działalności.

System Accelarate Sales Performance umożliwia liderom zespołów generujących przychody uzyskanie przejrzystego obrazu sytuacji poprzez uporządkowanie danych na temat wyników zespołu. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą określić bieżący poziom wyników każdego sprzedawcy i uzyskać jasny ogląd sytuacji w zakresie najważniejszych braków wpływających na wysokość przychodów.

– Skuteczne zarządzanie wydajnością: Dzięki systemowi Accelarate Sales Performance, liderzy zespołów mogą skutecznie zarządzać wydajnością, identyfikując obszary, w których należy podjąć działania naprawcze oraz monitorując postępy w osiąganiu celów sprzedażowych.

– Nasza propozycja polega na zdefiniowaniu handlowej doskonałości poprzez określenie dobrych praktyk sprzedażowych oraz ilościowe oszacowanie kosztów straconych możliwości związanych z niedostatecznymi umiejętnościami. Chcemy to osiągnąć poprzez połączenie wskaźników wydajności z danymi dotyczącymi obserwowanych zachowań.

Nowa wersja: Poprawa wydajności: Zapewniamy precyzyjne i wysoce spersonalizowane doświadczenia rozwojowe, skupiając się na budowaniu potencjału sprzedażowego każdego sprzedawcy, aby osiągnąć jego indywidualne cele, wykorzystując metodologię szkoleniową Richardson najlepszej w swojej klasie.

Wprowadzenie systemu Accelerate Sales Performance opiera się na zaangażowaniu firmy Richardson w innowacje i sukcesy klientów. Poprzez połączenie najnowocześniejszej technologii pozyskanej w ramach nabycia platformy e4enable ze sprawdzonymi treściami szkoleń sprzedażowych, Richardson kontynuuje umacnianie pozycji zespołów generujących przychody na całym świecie w taki sposób, aby osiągali najlepsze wyniki i napędzali zrównoważony rozwój.

„Naszą misją w Richardson jest dostarczenie praktycznych rozwiązań, które napędzają rzeczywiste doskonałe wyniki działalności – stwierdził John Elsey, prezes i dyrektor generalny Richardson. – System Accelerate Sales Performance stanowi zmianę paradygmatu budowy potencjału sprzedażowego; pokazuje, jak zachowania sprzedawców wpływają na wskaźniki biznesowe, kierując uwagę liderów zespołów generujących przychody tam, gdzie mogą zmaksymalizować swój wpływ. Mogą też sprawdzić, jakie korzyści przynosi inwestycja w rozwój ich zespołów dzięki przejrzystej informacji na temat zwrotu z inwestycji”.

„Spersonalizowane doświadczenie szkoleniowe dla sprzedawców”.

„Praktyczne treści dla waszych zespołów”.

„Pulpity dla liderów odpowiedzialnych za rozwój pracowników pozwalające na identyfikację możliwości i ich wpływu na prowadzoną działalność”.

„Wykorzystanie danych z istniejących zasobów technicznych w celu identyfikacji braków w zakresie wydajności”.

System Accelerate Sales Performance oferuje:

– Przyspieszenie analiz: silnik, który napędza rozwój umiejętności poprzez korelację danych pomiarowych z zachowaniami, które wpływają na zespół.

– Przyspieszenie nauki: dopasowuje zachowania sprzedawców do modułowych cyfrowych doświadczeń szkoleniowych wywierających na nich ogromny wpływ.

– Przyspieszenie na żywo: przyspiesza cykl zmiany zachowań poprzez sesje coachingowe i warsztaty na żywo

– Przyspieszenie płynności: rozszerza proces uczenia się na płynne wykonanie pracy w celu konsolidacji nowo nabytych zachowań w trwałą praktykę.

Pierwsze reakcje klientów i potencjalnych użytkowników, którzy mieli okazję doświadczyć nowego systemu podczas konferencji RevEdge w Chicago były pozytywne.

Szczegółowe informacje na temat systemu Accelerate Sales Performance znajdują się na stronie www.richardson.com

Richardson Sales Performance

Celem Richardson jest osiąganie przez czołowe międzynarodowe organizacje sprzedażowe lepszych wyników dzięki ich inwestycji w szkolenia sprzedażowe. Umożliwiamy prawdziwe zmiany poprzez treści o większej możliwości adaptacji, które przyczyniają się do budowy zwinności, poprzez bardziej przydatne technologie z możliwością ich adaptacji do systemów CRM klientów i bardziej widoczne postępy dzięki danym pomiarowym połączonym z systemami klientów.


Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM