Biznes i finanse

20 lat rewolucji na rynku motoryzacyjnym – `Prawdziwe historie` OTOMOTO o biznesie w kampanii 360

Stefan Lis, założyciel Auto Centrum Lis, podkreśla, że kluczowym elementem sukcesu firmy motoryzacyjnej jest odpowiednio dobrana załoga. W najnowszych „Prawdziwych historiach” OTOMOTO bohaterowie opowiadają o zmianach na rynku motoryzacyjnym, które miały miejsce od momentu założenia firmy. Rozpoczynając działalność na kaliskiej giełdzie samochodowej, Auto Centrum Lis obecnie jest prowadzone przez kolejne pokolenie rodziny i zatrudnia ponad 300 pracowników. Działalność firmy obejmuje cały kraj, co umożliwia współpracę z OTOMOTO. Firma została doceniona przez platformę i otrzymała nagrodę Grand Prix w konkursie dla profesjonalnych sprzedających jako jedno z ogłoszeń dealera na „Liderów Jakości OTOMOTO”.

Obejrzyj najnowszy spot „Prawdziwe historie” OTOMOTO na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zs1NEdkQaTU.

Firma Auto Centrum Lis z Kalisza została nagrodzona w konkursie „Liderzy Jakości OTOMOTO” i otrzymała zaproszenie do udziału w cyklu „Prawdziwe historie” OTOMOTO. Jest to siódma historia nagrana w ramach serii, której scenariusze powstały po spotkaniach i wysłuchaniu opowieści sprzedających konkretne pojazdy na OTOMOTO. Wszyscy bohaterowie filmów są właścicielami samochodów wystawionych na sprzedaż, którzy nie mają doświadczenia w wystąpieniach przed kamerą. Spot jest częścią stałej platformy komunikacyjnej OTOMOTO „Tu się tworzą historie”.

Najnowsze wydanie „Prawdziwych historii” OTOMOTO bezpośrednio dotyka biznesu motoryzacyjnego i zmian, jakie zaszły w sposobie sprzedaży samochodów od początku XXI wieku. Historia powstania i rozwoju firmy odzwierciedla zmiany na rynku automotive w Polsce, z którymi nieodłącznie związane jest OTOMOTO, obchodzące w tym roku 20-lecie działalności.

„Często wspominamy, że 20 lat temu przenieśliśmy handel samochodami z giełd do internetu, a historia biznesu Auto Centrum Lis wspaniale obrazuje proces zmian, które zaszły w tym czasie w całej branży. Kiedyś decydowaliśmy się na zakup auta, słuchając dźwięku silnika na zatłoczonej, lokalnej giełdzie, dziś możemy świadomie kupować samochody z całej Polski, znając ich historię i opinię ekspertów o stanie technicznym. Od dwóch dekad, wraz z dealerami – takimi jak bohaterowie najnowszych >>Prawdziwych historii<>Liderzy Jakości OTOMOTO<< mogliśmy wyróżnić tych, którzy tworzą najlepsze praktyki na rynku motoryzacyjnym i którzy rozumieją, że w centrum jest dziś zawsze człowiek” – mówi Agnieszka Czajka, general manager OTOMOTO. 

Od czasu powstania OTOMOTO w 2004 roku, rynek motoryzacyjny w Polsce uległ znaczącym zmianom. Dostęp do internetu wzrósł z mniej niż 8 milionów użytkowników do blisko 14 milionów, co wpłynęło na zwiększenie informacji dostępnych dla potencjalnych kupujących. Wcześniej sprzedający niechętnie ujawniali pełną wiedzę na temat oferowanych aut, ale obecnie sytuacja ta uległa zmianie.

Zmiany technologiczne i społeczne spowodowały, że dzisiejszy rynek motoryzacyjny jest zupełnie odmienny od tego sprzed 17 lat. Platforma OTOMOTO przyciąga teraz blisko 14 milionów użytkowników miesięcznie, co znacznie zwiększa możliwości sprzedaży pojazdów.

20-lecie OTOMOTO na rynku motoryzacyjnym zostało uczczone Gala Liderów Jakości OTOMOTO, podczas której wyróżnieni zostali profesjonalni sprzedający aktywni na platformie. Najbardziej wyróżniające się ogłoszenie zostało nagrodzone zaproszeniem do wystąpienia w cyklu „Prawdziwe historie”. Nowy film prezentuje szerszą perspektywę profesjonalnych sprzedających, którzy dzięki platformie mogą działać na całą Polskę.

„Historie, które mają do przekazania dealerzy, sprzedający za pośrednictwem naszej platformy, są dla nas szczególnie inspirujące. Uchylają drzwi do wspomnień nie tyle związanych z konkretnym samochodem, co pasją do motoryzacji i wieloletnim procesem budowania własnego biznesu. Naszym celem jest wspieranie naszych użytkowników w ich codziennej pracy i dostarczanie narzędzi, by mogli skutecznie rozwijać swoją strategię. To ogromna satysfakcja być częścią tych opowieści” – podkreśla Mateusz Masłowski, senior B2B marketing manager, OTOMOTO.


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM