Uczelnia Łazarskiego informuje, że specjalność Administrowanie Ruchem Lotniczym jest objęta projektem „Administrowanie przestrzenią powietrzną PRZYSZŁOŚCI – edukacja poprzez symulację i praktykę na potrzeby gospodarki przyszłości”, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
W zeszłym wieczorem odbyła się inauguracja UEFA EURO 2024™ w Qingdao, Chinach. Hisense, globalna marka urządzeń domowych i elektroniki użytkowej, uczciła swój udział w mistrzostwach jako oficjalny partner i dostawca monitorów VAR poprzez rozpoczęcie kampanii murali „Beyond Glory”.
Firma Hisense dąży do zapewnienia kibicom na całym świecie niezapomnianych wrażeń podczas EURO 2024™ poprzez ulepszenie jakości oglądania meczów za pomocą telewizorów ULED Mini LED. Telewizor Hisense U7N oferuje tryb dla graczy Pro 144 Hz i tryb sportowy AI, zapewniając widzom znakomitą jakość obrazu i parametry, które przenoszą ich w sam środek wydarzeń.
Hisense kontynuowało swoje innowacje, osiągając drugą pozycję na świecie pod względem dostaw telewizorów od 2022 r. do I kw. 2024 r. W I kw. 20214 r. dostawy telewizorów 100-calowych Hisense zajęły pierwsze miejsce na świecie, dominując na 56% globalnego rynku telewizorów 100-calowych. W okresie od stycznia do kwietnia 2024 r. firma odnotowała wysoką sprzedaż telewizorów na głównych rynkach europejskich, takich jak Niemcy, Włochy czy Wielka Brytania.
Firma Hisense uruchomiła kampanię „Beyond Glory” przed meczem otwarcia, prezentując murale z Ikera Casillasem i Manuelem Neuerem, ambasadorami globalnej kampanii marki. Marka ogłosiła także konkurs społeczny dla łowców murali, które zawierają kody QR prowadzące do materiałów wideo prezentujących momenty, w których bramkarze i obrońcy podczas rozgrywek EURO przekroczyli granice sławy.
Zawodnicy turnieju mogą również wziąć udział w objazdowej akcji „Hisense Beyond Glory Tour” po pięciu miastach gospodarzach EURO 2024 i spróbować swoich sił w roli bramkarzy, broniąc serię strzałów na bramkę, a jednocześnie poznając fascynującą ofertę najnowocześniejszych telewizorów i urządzeń AGD firmy Hisense.
Hisense jest partnerem trzecich kolejnych Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA™, co otwiera nowe możliwości budowania relacji z klientami na całym świecie.
Hisense
Hisense to światowa marka urządzeń domowych i elektroniki użytkowej, będąca oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Zajmuje 2. miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów i jest liderem w sprzedaży telewizorów 100-calowych. Firma działa obecnie w ponad 160 krajach, oferując produkty multimedialne, sprzęt AGD oraz inteligentne systemy informatyczne.
Źródło wiadomości: pap-mediaroom.pl