Biznes i finanse

Na UEFA EURO 2024andtrade; Hisense demonstruje biegłość technologiczną i dynamiczny globalny wzrost

Nie ma już odwrotu od wprowadzenia systemu kaucyjnego w styczniu 2025 r., a z technicznego punktu widzenia jesteśmy na to gotowi – przekonywali przedstawiciele producentów recyklomatów podczas debaty eksperckiej „Technologia w służbie ochrony środowiska” w Centrum Prasowym PAP, kilka miesięcy przed uruchomieniem polskiego systemu kaucyjnego.

Hisense, czołowa globalna marka urządzeń domowych i elektroniki użytkowej, po raz trzeci pojawia się na mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej UEFA™. Jako oficjalny dostawca monitorów do wideoweryfikacji (VAR) na mistrzostwa UEFA EURO 2024™ firma Hisense demonstruje zaangażowanie na rzecz postępu technologicznego oraz podkreśla swoją rosnącą pozycję na rynku światowym. Z siedzibą w Qingdao, Chiny, Hisense jest dumnym uczestnikiem tych prestiżowych zawodów sportowych.W trakcie wieczornego meczu 15 czerwca pojawiło się hasło „Never Settle for No. 2 Globally”, które przyciągnęło uwagę i podkreśliło zaangażowanie Hisense w ciągły rozwój i innowacje technologiczne, a także w dostarczanie najwyższej jakości produktów dla klientów na całym świecie.Hisense, partner mistrzostw UEFA EURO od 2016 roku, nawiązał silne powiązania z europejską piłką nożną. Firma została oficjalnym dostawcą monitorów do wideoweryfikacji (VAR) na mistrzostwa UEFA EURO 2024™ – co jest pierwszym takim przypadkiem w historii UEFA. Hisense dostarcza najnowocześniejsze wyświetlacze do głównego pokoju VAR w Lipsku w Niemczech, wspierając decyzje sędziów na boisku. Ich zaangażowanie w rozwój technologii przyczynia się do ulepszania wrażeń z oglądania meczów.Hisense, oficjalny partner UEFA EURO 2024™, nieustannie dąży do wprowadzania innowacyjnych produktów i usług najwyższej jakości. Używając pionierskiej technologii, firma rozwija urządzenia domowe, które sprawiają, że codzienne życie staje się lepsze. Telewizor ULED Mini LED U7N Hisense jest oficjalnym telewizorem mistrzostw UEFA EURO 2024™. Wyposażony w tryb dla graczy Pro 144 Hz i tryb sportowy AI, zapewnia on znakomitą jakość obrazu i parametry, pozwalając widzom poczuć się jakby byli w samym centrum akcji.Hisense obecnie rozwija swoją strategię globalną i zwiększa swoją obecność na rynkach międzynarodowych. Firma posiada 34 parki przemysłowe i 26 ośrodków badawczo-rozwojowych, osiągając imponujące wyniki. Według czołowego międzynarodowego instytutu badawczego Omdia, Hisense zajmowała drugie miejsce na świecie pod względem globalnych dostaw telewizorów od 2022 r. do I kwartału 2024 r. W pierwszym kwartale 20214 r. dostawy telewizorów 100-calowych Hisense plasowały się na pierwszym miejscu na świecie, odpowiadając za 56% globalnego rynku telewizorów 100-calowych.

Hisense

Hisense to wiodąca międzynarodowa marka w dziedzinie urządzeń domowych i elektroniki użytkowej, będąca oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Zajmuje 2. miejsce na świecie w rankingu Omdia pod względem dostaw telewizorów, będąc liderem w sprzedaży telewizorów 100-calowych zarówno w 2023 r., jak i w I kw. 2024 r. Firma działa w ponad 160 krajach, specjalizując się w produktach multimedialnych, sprzęcie AGD oraz inteligentnych systemach informatycznych.

Link do zdjęcia partnerskiej współpracy Hisense z UEFA EURO 2024: https://mma.prnewswire.com/media/2440056/Hisense_official_partner_UEFA_EURO_2024.jpg

Obrazek znajdziesz pod tym linkiem: https://mma.prnewswire.com/media/2440057/Hisense_TV_remains_global_No_2_100___TV_global_No.jpg 


Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM