Biznes i finanse

NRF 2024: Targi Retail`s Big Show Asia Pacific zakończyły się sukcesem pod względem frekwencji i udziału przedstawicieli branży

W trakcie trzydniowego wydarzenia wzięło udział ponad 7000 zarejestrowanych uczestników z ponad 40 krajów Azji i Pacyfiku oraz z innych regionów świata, a także 238 wystawców.

SINGAPUR, 24 czerwca 2024 r. /PRNewswire/ – Targi NRF 2024: Retail’s Big Show Asia Pacific, zorganizowane przez National Retail Federation (NRF) z USA i Comexposium, zakończyły się ogromnym sukcesem pod względem frekwencji i wpływu na przyszłość handlu detalicznego. Trzydniowe wydarzenie, które odbyło się w obiekcie Sands Expo and Convention Centre w Singapurze w dniach 11-13 czerwca, przyciągnęło ponad 7000 zarejestrowanych uczestników oraz 238 wystawców z całego regionu Azji i Pacyfiku, a także pozostałej części globu.

Podczas NRF 2024: Retail’s Big Show Asia Pacific, 100 prelegentów wzięło udział w 60 sesjach, obejmujących przemówienia, dyskusje panelowe, programy specjalne oraz wycieczki poświęcone najnowszym trendom, technologiom i strategiom zmieniającym krajobraz handlu detalicznego w regionie Azji i Pacyfiku, wszystko pod hasłem „Przyspiesz swój sukces”.

W dyskusji wzięli udział liderzy branży, reprezentujący renomowane przedsiębiorstwa, takie jak m.in. AEON Group, Amazon, Coca-Cola, Central Retail Corporation (Tajlandia), Domino’s, Fast Retailing (UNIQLO), Hermès, Mastercard, Moët Hennessy, Puma, Lotte Corporation i Wumart. Podczas spotkania wymieniali się spostrzeżeniami na różnorodne tematy, od wielokanałowej sprzedaży detalicznej i zrównoważonych praktyk po integrację sztucznej inteligencji (SI) i ewolucję procesu obsługi klienta.

„Targi NRF 2024: Retail’s Big Show Asia Pacific sprostały naszym oczekiwaniom jako wystawcy w zakresie frekwencji, przewodnictwa i wpływu. Wyraźnie widać, że impreza ta jest kluczową platformą stymulującą przyszłość handlu detalicznego, sprzyjającą nawiązywaniu konstruktywnych kontaktów i pobudzającą transformacyjne pomysły – powiedziała Mette Krogh, dyrektor ds. marketingu w RELEX Solutions. – Chcielibyśmy wykorzystać nieocenione spostrzeżenia i kontakty nawiązane podczas tego wydarzenia, aby wspierać nasze działania w regionie Azji i Pacyfiku”.

Impreza była wyjątkowa dzięki Laboratorium Innowacji NRF, które zaprezentowało najnowsze technologie handlu detalicznego. Uczestnicy mieli okazję zobaczyć postępy w obszarach takich jak sztuczna inteligencja, rzeczywistość rozszerzona, analiza danych i Web3, które są głównymi czynnikami napędowymi tego nowego sektora w erze cyfryzacji.

„Jako prelegent byłem pod wrażeniem szerokiego zakresu poruszanych tematów i dogłębnej wiedzy specjalistycznej, którą dzielono się podczas konferencji – powiedział Xu Ying, prezes Wumei Technology Group. – Zaprezentowane na targach rozwiązania dla handlu detalicznego oraz wymiana innowacyjnych pomysłów i najlepszych praktyk pozostają niezatarte. Wystawa NRF 2024: Retail’s Big Show Asia Pacific nie tylko wyznaczyła nowy standard dla wydarzeń branżowych, ale także ugruntowała swój wpływ jako fundament przywództwa i innowacji w tej branży”.

Podczas trzydniowego wydarzenia pojawiło się ponad 7000 zarejestrowanych uczestników z ponad 40 krajów Azji i Pacyfiku oraz całego świata, a także 238 wystawców. SINGAPUR, 24 czerwca 2024 r. /PRNewswire/ – Pierwsze targi NRF 2024: Retail’s Big Show Asia Pacific, zorganizowane przez organizację National Retail Federation (NRF) z USA i międzynarodowego organizatora imprez Comexposium, zakończyły się ogromnym sukcesem pod względem frekwencji i wpływu na przyszłość handlu detalicznego. Trzydniowe wydarzenie, które odbyło się w obiekcie Sands Expo and Convention Centre w Singapurze w dniach 11-13 czerwca, przyciągnęło ponad 7000 zarejestrowanych uczestników oraz 238 wystawców z całego regionu Azji i Pacyfiku, a także pozostałej części globu.

Pod hasłem „Przyspiesz swój sukces” podczas NRF 2024: Retail’s Big Show Asia Pacific zaprezentowało się ponad 100 prelegentów występujących w 60 sesjach, które obejmowały przemówienia, dyskusje panelowe, programy specjalne, a także wycieczki poświęcone najnowszym trendom, technologiom i strategiom zmieniającym krajobraz handlu detalicznego w regionie Azji i Pacyfiku.

„Serdeczne i pozytywne przyjęcie, jakie otrzymaliśmy od przedstawicieli sektora handlu detalicznego z Indii, Japonii, Chin, Filipin, Wietnamu i Nowej Zelandii, zdecydowanie wskazuje na znaczące zapotrzebowanie na ogólnoregionalną imprezę poświęconą handlowi detalicznemu – powiedział Ryf Quail, dyrektor zarządzający NRF 2024: Retail’s Big Show Asia Pacific, firma Comexposium. – Niesamowicie pozytywna energia i entuzjazm uczestników podkreślają dynamiczny i ewoluujący charakter branży detalicznej w regionie. Z dumą udostępniamy platformę wymiany wiedzy, nawiązywania kontaktów i innowacji, które pobudzają jej rozwój”.

Zapraszamy do zapoznania się z informacją, że NRF 2025: Retail’s Big Show Asia Pacific odbędzie się w dniach 3-5 czerwca 2025 roku w Singapurze. Przyszłe wydarzenie zapowiada się jako kontynuacja sukcesu tegorocznej edycji, z jeszcze większą liczbą prelegentów, nowych technologii i możliwości nawiązywania kontaktów.

Rezerwacje dla obecnych wystawców zostały już uruchomione, natomiast zgłoszenia nowych wystawców będą przyjmowane od 1 lipca 2024 roku. Specjaliści ds. handlu detalicznego, innowatorzy technologiczni i przedstawiciele branży mogą już teraz zarezerwować sobie czas w kalendarzu i dołączyć do największej i najbardziej wpływowej konferencji poświęconej sprzedaży detalicznej w regionie Azji i Pacyfiku.

NRF 2024: Retail’s Big Show Asia Pacific

The most important event in the retail sector of the Asia-Pacific region took place in Singapore on June 11-13, 2024. The Asia-Pacific edition attracts leading representatives of the retail industry from across the region who collaborate with each other in this area. We invite you to draw inspiration from the top retail experts in the region, which is one of the fastest-growing markets in the world. Retail market specialists from around the world can participate in educational programs, comprehensive exhibitions showcasing the latest solutions for the retail sector, as well as an Innovation Lab and Startup Zone with breakthrough technologies used in this sector in the Asia-Pacific region for three days. https://nrfbigshowapac.nrf.com


Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM