Pierwsza kolekcja perfum dla kobiet marki TUMI to prawdziwa esencja pasji podróżowania.
NOWY JORK, 5 września 2024 r. /PRNewswire/ — TUMI, czołowa międzynarodowa marka podróżniczo-lifestyle’owa, wprowadza swoją pierwszą kolekcję luksusowych perfum dla kobiet, TUMI EXPERIENCE COLLECTOR, która dołącza do dostępnej wcześniej oferty dla mężczyzn. Złożona z czterech unikalnych zapachów, której nie można się oprzeć, inspirowanych czterema charakterystycznymi miejscami na świecie, kolekcja zawiera w sobie prawdziwą esencję pasji podróżowania. Chociaż każdy z zapachów ma nam do opowiedzenia zupełnie inną historię, każdy z nich ośmieli noszącą go kobietę do cieszenia się chwilą i korzystania z okazji do odbywania wspaniałych podróży. Projekt flakonu stawia na kobiecość i uzupełniony jest o delikatny metalowy korek magnetyczny, a jednocześnie stanowi doskonały przykład wyrafinowanego stylu TUMI.
„Z radością prezentujemy naszą pierwszą kolekcję zapachów dla kobiet TUMI, która jest niezwykle ekscytującym przełomem na naszej drodze rozwoju – powiedział Victor Sanz, dyrektor kreatywny TUMI. – Ta premiera świadczy o naszym nieprzerwanym zaangażowaniu w powiększanie naszej oferty lifestyle’owej i daje naszym klientom nowy sposób zanurzenia się w esencji TUMI”.
TUMI SIGNATURE EXPERIENCE COLLECTOR to kolekcja inspirowana pulsującym życiem Nowego Jorku. Kwiat jabłoni symbolizuje nieograniczone możliwości miasta, a granatowa nuta podkreśla jego dynamiczny duch.
Nuty zapachowe TUMI SIGNATURE
Głowa: bergamotka, mandarynka, kwiat jabłoni
Serce: jaśmin gwiazdkowy, granat, kosaciec
Baza: drzewo bursztynowe, cedr, piżmo jeżynowe
TUMI WHISPER EXPERIENCE COLLECTOR to nowy kwiatowy, drzewny zapach inspirowany spokojem natury japońskiego miasta Kyoto. To nowa wersja klasycznego zapachu róży, stworzona z myślą o współczesnej kobiecie.
Nowy zapach TUMI WHISPER jest kompozycją nut zapachowych, które tworzą unikalne doznania.
Składniki głowy to olejek eteryczny z róży, geranium egipt i czerwone liczi, które nadają zapachowi świeżość i delikatność.
W sercu kompozycji znajdują się kosaciec, absolut jaśminowy i bursztynowy dym, które nadają zapachowi głębię i intensywność.
Na bazę składają się absolut z otrębów, drewno agarowe i Iso E Super, które nadają zapachowi trwałość i charakter.
Kolejny zapach TUMI UTOPIA EXPERIENCE COLLECTOR przenosi nas do zielonych krajobrazów i spokojnego nadmorskiego życia w Toamasina na Madagaskarze. Ten wyjątkowy zapach wyróżnia się wieloma naturalnymi składnikami pochodzącymi z Madagaskaru, które łączą w sobie zniewalającą egzotykę i znane kobiece akcenty.
Nuty zapachowe TUMI UTOPIA
Składniki głowy: liść różowego pieprzu, jabłko z Madagaskaru
Składniki serca: piwonia, jaśmin, solona tonka
Składniki bazy: drzewo sandałowe, wanilia bourbon z Madagaskaru, olejek z wetywerii z Madagaskaru
TUMI RENAISSANCE EXPERIENCE COLLECTOR to zapach inspirowany krętymi uliczkami i wspaniałą historią włoskiej Florencji. Ten kwiatowy, piżmowy zapach w pełen artyzmu sposób ukazuje bogatą kulturę miasta i jego współczesną, tętniącą życiem energię.
Nuty zapachowe TUMI RENAISSANCE
Głowa: różowy pieprz, mandarynka, czarna porzeczka
Serce: jaśmin Coeur de Saison, absolut narcyza fioletowego
Baza: Eco-Musk®, paczuli, wanilia
Flakonik 100 ml TUMI EXPERIENCE COLLECTOR można nabyć za 135$. Kolekcja zapachów jest już dostępna na stronie TUMI.com, w sklepach TUMI w USA, Nordstrom oraz wybranych sieciach detalicznych. Wkrótce kolekcja trafi do sklepów TUMI na całym świecie. Odwiedź TUMI.com i śledź @TUMITravel na Instagramie, aby uzyskać więcej informacji.
TUMI
Od 1975 roku TUMI produkuje ekskluzywne produkty biznesowe i podróżne, które ułatwiają podróżowanie i podnoszą komfort życia w podróży. Firma łączy funkcjonalność z innowacyjnym designem, aby towarzyszyć dynamicznym osobom w realizacji ich pasji. Więcej informacji na temat TUMI można znaleźć na stronie TUMI.com oraz obserwując ich profile na platformach społecznościowych takich jak Instagram, TikTok, Facebook i YouTube.
Marka TUMI i logo TUMI są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do spółki Tumi, Inc. © 2024 Tumi, Inc.
Fragrance Group
Fragrance Group to międzynarodowe stowarzyszenie skupiające twórców, dystrybutorów i licencjobiorców luksusowych perfum. Dzięki swojej renomie i długiej historii współpracy, nawiązało ono silne partnerskie relacje z szerokim gronem klientów, oferując spersonalizowane strategie marketingowe, opracowywanie produktów i plany dystrybucji. Przez wykorzystanie różnorodnych kanałów branżowych, Fragrance Group prezentuje wyjątkowe luksusowe marki zapachów coraz bardziej wymagającym klientom. Więcej informacji na stronie e-commerce: so-avant-garde.com oraz na Instagramie, Facebooku i Twitterze: @fragrancegroup.
Obrazy – Zdjęcie produktowe dostarczone przez TUMI. Logo – Kliknij tutaj, aby zobaczyć logo TUMI BLACK.
Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl