Biznes i finanse

Akademia e-marketingu wraca jesienią. Śląscy przedsiębiorcy wezmą udział w darmowych szkoleniach

Wkrótce odbędzie się kolejne spotkanie w ramach 12. Edycji Akademii e-marketingu, które odbędzie się w Muzeum Śląskim w Katowicach. To doskonała okazja dla uczestników do zdobycia lub poszerzenia wiedzy z zakresu strategii rozwoju biznesu w Internecie, dzięki darmowym szkoleniom prowadzonym przez ekspertów. Tematyka spotkań obejmuje m.in. tworzenie stron www, działań SEO oraz wykorzystanie narzędzi promocyjnych.

Spotkania ekspertów WeNet z przedsiębiorcami podczas jesiennej edycji akademii odbędą się w 8 lokalizacjach w największych miastach w Polsce, podobnie jak w tegorocznej edycji wiosennej. Organizatorzy starają się wykorzystać potencjał i charakterystykę miast i regionów poprzez dobór lokalizacji spotkań, aby być jeszcze bliżej lokalnych społeczności, a jednocześnie zapewnić uczestnikom przyjemne oraz inspirujące otoczenie, oprócz merytorycznej wiedzy.

Zaplanowano warsztaty dla przedsiębiorców z sektora MSP w Katowicach, które odbędą się 16 października 2024 roku w Muzeum Śląskim przy ul. Dobrowolskiego 1. Eksperci przekażą praktyczną wiedzę z zakresu marketingu online i zapewnią darmowe doradztwo i konsultacje.

„Już za moment ponownie spotkamy się z uczestnikami i uczestniczkami Akademii. To dla nas zawsze przyjemność oraz ogromna dawka inspiracji i satysfakcji, ponieważ rzeczywiście pomagamy małym i średnim firmom przejść przez zawiłości związane z marketingiem online w bezpieczny i przystępny sposób. Śledzimy najnowsze trendy rynkowe i z niecierpliwością czekamy, aby móc przekazać Wam najświeższe i najistotniejsze informacje. Razem tworzymy społeczność przedsiębiorców, którzy są gotowi na wyzwania i chcą rozwijać swoje firmy na najwyższym poziomie” – mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

Doświadczeni eksperci z Grupy WeNet poprowadzą spotkania edukacyjne, skupiając się na świadomym prowadzeniu firmy w erze wirtualnej rzeczywistości. WeNet to Partner Google Premium oraz Microsoft Advertising Program Partner, co pozwala trenerom korzystać z rekomendowanych rozwiązań technologicznych oferowanych przez globalnych dostawców. W ramach Akademii e-Marketingu eksperci dzielą się wiedzą na temat budowy stron internetowych, działań SEO, reklamy w Internecie i komunikacji w mediach społecznościowych, korzystając z konkretnych przykładów istniejących firm. Przedsiębiorcy, uczestnicząc w szkoleniach, poznają także sposoby dotarcia do nowych klientów i zwiększenia sprzedaży za pomocą narzędzi takich jak Google Ads, a także poznają metody mierzenia skuteczności działań i zagadnienia związane ze zmianami w przepisach prawa.

„Nasza Akademia jest prowadzona przez doświadczonych praktyków, którzy na co dzień pracują z firmami z różnych branż i doskonale znają realia rynku. Dzięki temu możemy zapewnić naszym uczestnikom wyjątkowo praktyczną i aktualną wiedzę, która opiera się na doświadczeniach i sukcesach innych biznesów” – dodaje Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm.

„Cieszę się, że mam przyjemność ponownie spotkać przedsiębiorców, którzy są świadomi tego, jaką potęgą jest Internet i obecność w nim. Akademia to nie jednie prelekcje po naszej stronie, ale także możliwość porozmawiania z uczestnikami. Wtedy to oni chętnie zadają nam pytania, proszą o doradztwo i nierzadko wspólnie opracowujemy plan rozwoju ich biznesów” – mówi Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.
Udział w Akademii e-marketingu jest bezpłatny. Aby zgłosić uczestnictwo w szkoleniu, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie akademiaemarketingu.pl.

Warsztaty to doskonała okazja do wymiany doświadczeń oraz nawiązania cennych kontaktów biznesowych, zwłaszcza na lokalnym rynku.

Dla tych zainteresowanych stałym rozwojem kompetencji cyfrowych, eksperci WeNet organizują cykliczne spotkania online (webinary) w ramach Akademii e-marketingu. Krótkie i treściwe szkolenia prowadzone na żywo poszerzają tematykę marketingu lokalnego, SEO i e-commerce. Warto więc śledzić projekty na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, by nie przegapić zapisów.

Wydarzenie jest współorganizowane oraz współprowadzone merytorycznie przez firmę WeNet Group, która od lat nawiązuje owocną współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami, pomagając im dotrzeć do klientów w swojej okolicy.

Partnerami strategicznymi 12. edycji Akademii e-marketingu są różne izby gospodarcze oraz kluby biznesowe, takie jak Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu, Liga Biznesu oraz Wrocławskie Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej.

Partnerami medialnymi 12. edycji Akademii e-Marketingu WeNet są: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu, Panorama Lubelska, Force News Wrocław i Business Intelligence.

WeNet – Twój partner w biznesie online

WeNet to firma specjalizująca się w kompleksowym doradztwie internetowym, zespół ponad 1400 ekspertów oferuje skuteczne rozwiązania dla przedsiębiorców, ze szczególnym uwzględnieniem MŚP. Oferujemy szeroki zakres usług internetowych, takich jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie kampanii reklamowych, marketing lokalny online, e-sklepy oraz hosting stron internetowych. Do tej pory pomogliśmy już ponad 75 000 małym i średnim firmom. Jesteśmy obecni w całej Polsce i mamy 18 biur lokalnych. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony https://wenet.pl/


Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM