Priorytetem firmowych strategii wellbeing jest zrozumienie potrzeb pracowników. W ramach drugiej edycji konferencji Wellbeing Summit, organizowanej przez Benefit Systems, zostaną omówione aktualne rozwiązania wspierające dobrostan w firmie i w życiu. Udział online jest otwarty i bezpłatny dla wszystkich zainteresowanych – wystarczy zarejestrować się za pomocą tego linku: https://benefitsystems.pl/wellbeing-summit/.
RevitaLash® Cosmetics („RevitaLash”) zwiększa swoje zaangażowanie w walkę z rakiem piersi nie tylko podczas Miesiąca Świadomości Raka Piersi, ale także po jego zakończeniu. Firma przekroczyła kwotę 9 milionów dolarów przekazanych łącznie od 2008 roku na badania nad leczeniem nowotworów i inicjatywy związane z opieką nad pacjentami, co stanowi kolejny kamień milowy w działaniach na rzecz walki z rakiem piersi.
RevitaLash Cosmetics zawsze kierowała się dziedzictwem swojej zmarłej współzałożycielki, Gayle Brinkenhoff, która odważnie i wdzięcznie toczyła walkę z nowotworem piersi. Od samego początku firma podejmuje działania w tym obszarze z pełną duma.
RevitaLash Cosmetics zobowiązała się kontynuować swoją misję filantropijną przez cały rok, przekazując część dochodów z każdego sprzedanego produktu na rzecz badań i opieki medycznej dla pacjentów.
Marka wywarła znaczący wpływ poprzez swoje globalne zaangażowanie w zapewnienie opieki terapeutycznej pacjentom chorym na raka, szkolenie pielęgniarek, wsparcie organizacji zbierających fundusze oraz udzielanie kluczowych grantów na zaawansowane badania we współpracy z wiodącymi organizacjami, takimi jak: City of Hope, Brigham and Women’s Hospital czy Future Dreams UK.
W tym roku RevitaLash Cosmetics oszczędziła 30% na produkcji Global Pink, co pozwoliło marki zwiększyć swój globalny budżet na działania charytatywne. Inicjatywa „365” kontynuuje współpracę z międzynarodowymi partnerami, a blisko 10 dystrybutorów marki nawiązało współpracę z lokalnymi organizacjami na rzecz walki z rakiem piersi. Partnerstwa zostały umocnione, a marka otrzymała wyróżnienie od Białego Domu za swoje zaangażowanie w poprawę dostępu do opieki zdrowotnej dla osób chorych na raka w Afryce Subsaharyjskiej.
„Jesteśmy niesamowicie dumni, że osiągnęliśmy kamień milowy w postaci przekroczenia kwoty 9 milionów dolarów przeznaczonych na walkę z rakiem piersi – powiedziała Dariel Sidney, wiceprezes ds. globalnej filantropii i najstarsza córka Gayle Brinkenhoff. – Wszystko zawdzięczamy naszym klientom, których zakupy umożliwiają dalsze finansowanie inicjatyw zmieniających życie. Razem pomagamy zmieniać życie osób zmagających się z przykrą diagnozą i przybliżyć świat do wynalezienia lekarstwa”.
RevitaLash Cosmetic wprowadza nową inicjatywę o nazwie „Eternally Pink®”, która będzie obowiązywać przez cały rok. Różowa wstążka umieszczona na każdym produkcie ma przypominać o zaangażowaniu marki w walkę z chorobami, wspieraniu pacjentów i finansowaniu badań medycznych.
Marka RevitaLash Cosmetic nieustannie realizuje misję wspierania pacjentów i osób, które przeżyły chorobę, a także finansuje badania w celu wynalezienia skutecznego leku. Wprowadzenie charakterystycznej różowej wstążki na każdym produkcie ma na celu wzmocnienie roli marki jako lidera w branży kosmetycznej, zaangażowanego w działania filantropijne.
Więcej informacji na temat inicjatyw RevitaLash Cosmetics w walce z rakiem piersi oraz sposobów wsparcia poprzez zakup produktów można znaleźć na stronie: www.revitalash.com/pages/eternally-pink.
RevitaLash® Cosmetics jest światowym liderem w tworzeniu innowacyjnych produktów do pielęgnacji rzęs, brwi i włosów. Ich kolekcja obejmuje nagradzaną odżywkę do rzęs RevitaLash® Advanced oraz odżywkę do brwi RevitaBrow® Advanced. Produkty są dostępne w gabinetach lekarskich, spa, salonach kosmetycznych i specjalistycznych sklepach w ponad 70 krajach.
Firma RevitaLash® Cosmetics została założona w 2006 roku i aktywnie wspiera inicjatywy charytatywne na rzecz walki z rakiem piersi. Przekazują część swoich dochodów na programy badawcze i edukacyjne dla pacjentek zmagających się z tą chorobą, przez cały rok, nie tylko w październiku. Więcej informacji na stronie: www.revitalash.com.
Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl