Firma Schwarzkopf Professional ogłosiła nawiązanie historycznej współpracy z dwoma najgorętszymi nazwiskami w branży fryzjerskiej, Jacobem Schwartem i Tracey Cunningham, aby umocnić swoją pozycję jako marka koloryzująca wybierana przez najbardziej pożądanych kolorystów w Hollywood.
Schwarzkopf Professional, znana ze swojej doskonałości w dziedzinie innowacji w koloryzacji włosów, przedstawia sławnych kolorystów jako ambasadorów trendów w koloryzacji włosów w USA, aby dalej zwiększać swoją obecność w Ameryce Północnej i oferować fryzjerom możliwość wykorzystania technik stosowanych u największych gwiazd Hollywood.
Cunningham i Schwartz doskonale pasują do rodziny Schwarzkopf Professional, która obecnie rozwija swoją sieć ambasadorów. W zeszłym roku firma Schwarzkopf wyznaczyła Chrisa Appletona, jednego z najbardziej pożądanych stylistów w Hollywood, na globalnego ambasadora marki Schwarzkopf ds. koloryzacji, co uczyniło markę popularną wśród amerykańskich celebrytów.
„Tracey i Jacob świadczą usługi dla plejady gwiazd hollywoodzkich i znajdują się w czołówce pod względem kształtowania trendów fryzjerskich. Ich zaangażowanie w zapewnianie doskonałej jakości koloryzacji czyni ich najbardziej pożądanymi partnerami – podkreśla Michelle Chandler, dyrektor generalny Schwarzkopf Professional w USA. – Oprócz codziennej pracy z utalentowanymi topowymi aktorami, w ramach której wykorzystują swoją praktyczną wiedzę z zakresu koloryzacji, tym, co przyciągnęło nas do Tracey i Jacoba, była ich serdeczność i otwartość na dzielenie się wiedzą i edukowanie innych w zakresie stosowanych przez siebie technik koloryzacji. Dzięki ciągłemu kształceniu kolorystów partnerstwo to zachęci klientów do zamawiania produktów Schwarzkopf Professional w salonie, aby odtworzyć ulubione stylizacje gwiazd. Bez względu na to, gdzie znajdują się klienci, mogą być przekonani, że salony korzystające z produktów Schwarzkopf Professional zapewnią kolorystom narzędzia potrzebne do uzyskania wymarzonego wyglądu”.
Współpraca z Jacobem Schwartzem jest wynikiem długotrwałego wykorzystywania przez jego czołowych klientów produktów Schwarzkopf Professional. Schwartz zwrócił uwagę marki swoim zaangażowaniem w opracowanie formuły „złotych loków” dla Margot Robbie. Po raz pierwszy związał się z Schwarzkopf w 2023 roku, kiedy marka współpracowała z firmą Mattel nad produktem BLONDMEⓇ. Jego wiedza na temat osiągania kultowego blondu sprawiła, że współpraca na większą skalę wydawała się naturalnym krokiem.
„Używam produktów Schwarzkopf na moich klientach od lat. Możliwość nawiązania oficjalnej współpracy ze Schwarzkopf to dla mnie zaszczyt – powiedział Jacob Schwartz. – Gama produktów BLONDMEⓇ zmieniła sposób, w jaki podchodzę do techniki tzw. złotych nici i pozwala mi osiągnąć prawdziwy artyzm u każdego klienta”.
Współpraca z Schwartzem, który jest związany z marką Schwarzkopf, przekonała Cunningham do przejścia na produkty tej marki i wprowadzenia zmian w profesjonalnej koloryzacji po prawie dwóch dekadach. Zaufanie do globalnego zasięgu Schwarzkopf Professional, ducha współpracy i zaangażowania w innowacje skłoniło ją również do wprowadzenia linii produktów w salonie Mèche, którego jest współwłaścicielką.
Cunningham, współwłaścicielka salonu Mèche, zdecydowała się na przejście na produkty marki Schwarzkopf i wprowadzenie zmian w profesjonalnej koloryzacji po dwóch dekadach współpracy z Schwartzem. Zaufanie do globalnego zasięgu Schwarzkopf Professional oraz ducha współpracy i zaangażowania w innowacje przekonało ją do podjęcia tej decyzji.
„Z radością ogłaszam, że dołączam do zespołu Pro’s Color firmy Schwarzkopf jako dyrektor kreatywny ds. koloru i techniki w USA. Jestem kolorystką od kilkudziesięciu lat. Współpracuję z celebrytami i umożliwiam każdą zmianę koloru włosów, jakiej potrzebują aktorzy, aby zmieniać się z roli na rolę. Wymaga to ode mnie zaufania do produktów do koloryzacji, których używam, tak samo jak moi klienci ufają mnie, że zapewnię im pożądany rezultat! – powiedziała Cunningham. – W ciągu ostatnich kilku miesięcy profesjonalny zespół Schwarzkopf spędził ze mną wiele godzin, aby przetestować i przeanalizować każdą z formuł, jakie stosuję w salonie Mèche, którego jestem współwłaścicielką. Zmiana linii produktów była dla mnie sporym wyzwaniem, ale naprawdę się opłaciło! Inni koloryści w salonie również okazali zainteresowanie wypróbowaniem czegoś nowego, a wspólna podróż była naprawdę inspirująca. Schwarzkopf zawsze był złotym standardem koloru w naszej branży i pragnę podkreślić, iż naprawdę wierzę w tę linię i nie mogę się doczekać, aby zainspirować innych profesjonalistów do wdrożenia zmiany razem ze mną! To, co mnie zachwyca, to możliwość dołączenia do zespołu profesjonalistów w ich laboratoriach, aby tworzyć kolory wspólnie z chemikami, których w innych miejscach po prostu nie ma. Tak naprawdę chodzi o uzupełnienie odcieni włosów klienta, zachowanie integralności i wzmocnienie struktury włosów między kolejnymi wizytami w salonie. Schwarzkopf zapewnia mi atuty w mierzeniu się z wszystkimi codziennymi wyzwaniami, które stoją przed nami w salonie. Gdzie bylibyśmy bez naszych lojalnych klientów i ich zaufania?”.
Salon Mèche, prowadzony przez Cunninghama i Schwartz, jest uznawany za najlepszy w Hollywood, kiedy chodzi o kolorowe fryzury. Ich klientami są największe gwiazdy, takie jak Charlize Theron, Emma Stone, Margot Robbie i wiele innych. Teraz salon Mèche będzie oferować pełną gamę produktów do koloryzacji Schwarzkopf Professional.
Cunningham i Schwartz są znani w Hollywood ze swojej obsesji na punkcie koloru i oferują swoje usługi w salonie Mèche. Wśród ich topowych klientów są takie gwiazdy jak Paris Hilton, Khloe Kardashian, Bella Hadid i wiele innych. Teraz salon Mèche rozszerza swoją ofertę o pełną gamę produktów do koloryzacji Schwarzkopf Professional.
Aby dowiedzieć się więcej i śledzić poczynania Tracey i Jacoba, odwiedź stronę Schwarzkopf Professional (schwarzkopf-professional.com) oraz ich profil na Instagramie @schwarzkopfusa.
Henkel w Ameryce Północnej
W Ameryce Północnej Henkel oferuje szeroki portfel produktów, w tym popularne marki takie jak Schwarzkopf®, Dial®, Persil®, Purex®, All®, Snuggle®, Loctite®, Technomelt® i Bonderite®. Sprzedaż produktów Henkel w tym regionie stanowi 28% całkowitej obrotów firmy na świecie, osiągając wartość blisko 6,6 miliarda dolarów amerykańskich (6 miliardów euro) w 2023 roku. Firma zatrudnia około 8 tysięcy pracowników w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.henkel-northamerica.com i na profilu firmy na Twitterze: @Henkel_NA.
Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl