Autor: Alim Kirbayev, Ambasador Kazachstanu
Xsolla, światowy lider w handlu grami wideo, ogłasza wprowadzenie nowego rozwiązania w dziedzinie kontroli rodzicielskich, które uzyskało certyfikat zgodności z amerykańską ustawą o ochronie prywatności dzieci w internecie (COPPA) oraz zgodności z zasadami RODO w odniesieniu do ochrony dzieci (GDPRkids™), gwarantującą prywatność. Udoskonalone kontrolki rodzicielskie Xsolla to zintegrowane rozwiązanie dla twórców gier, które zapewnia ochronę najmłodszych graczy i pozwala rodzicom kontrolować dostęp dzieci do płatności elektronicznych, aby zapewnić bezpieczne transakcje.
Tutaj znajdziesz pełną treść informacji prasowej zawierającą multimedia: https://www.businesswire.com/news/home/20241023337297/pl/
Twórcy gier coraz częściej decydują się na bezpośrednie adresowanie strategii do konsumentów, w tym poprzez sklepy internetowe jako uzupełnienie sprzedaży prowadzonej na platformach. Jednak napotykają przy tym na nowe wyzwania związane z przestrzeganiem przepisów. Choć platformy umożliwiają stawienie czoła wielu kwestiom regulacyjnym, gry sprzedawane bezpośrednio na rzecz konsumentów muszą sprostać złożonym problemom, przed którymi dawniej chroniły je platformy. Stało się to szczególnie istotne w ostatnich latach, ponieważ amerykańska Federalna Komisja Handlu (FTC) podjęła niedawno kroki prawne przeciwko kilku twórcom gier i dostawcom treści cyfrowych w związku z naruszeniami ustawy o ochronie prywatności dzieci w Internecie (COPPA).
Wymogi prawne na każdym rynku, takie jak COPPA oraz RODO, sprawiają, że zapotrzebowanie na skuteczne rozwiązania zapewniające kontrolę rodzicielską rośnie. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie, zwłaszcza na platformach, które mogą narażać młodszych graczy na ryzyko nadmiernych wydatków, firma Xsolla opracowała solidny pakiet narzędzi kontroli rodzicielskiej po nawiązaniu partnerstwa z PRIVO w zeszłym roku.
Najważniejsze funkcje kontroli rodzicielskich Xsolla obejmują weryfikację wieku, zgodę opiekuna oraz powiadomienia i zatwierdzanie w czasie rzeczywistym, kompleksową historię transakcji oraz limity wydatków.
Weryfikacja wieku zapewnia dokładną kontrolę wieku użytkowników, a zgoda opiekuna oraz powiadomienia i zatwierdzanie w czasie rzeczywistym umożliwiają opiekunom monitorowanie i zatwierdzanie transakcji zainicjowanych przez małoletnich. Dodatkowo, kompleksowa historia transakcji oraz limity wydatków dają opiekunom pełną kontrolę nad transakcjami i wydatkami małoletnich.
„W Xsolla nie mamy wątpliwości, że utworzenie bezpiecznego środowiska dla młodych graczy to kwestia o zasadniczym znaczeniu. Nasze kontrole rodzicielskie z certyfikatem zgodności z COPPA wspierają rodziców i twórców, zapewniając przejrzystość i bezpieczeństwo transakcji dokonywanych w ramach gier. Pragniemy pomagać twórcom w przestrzeganiu wymogów prawnych, a jednocześnie uspokoić rodziny najmłodszych użytkowników gier” – powiedział Anton Zelenin, dyrektor ds. produktu i technologii finansowych w Xsolla, odnosząc się do najnowszego rozwiązania firmy.
Rozwiązanie Xsolla w dziedzinie kontroli rodzicielskich wspiera twórców gier w przestrzeganiu ogólnoświatowych przepisów. Zapewnia rodzicom większą widoczność transakcji w grach oraz więcej kontroli. Integracja tej funkcji eliminuje obawy związane z ochroną dzieci przed nieuprawnionymi lub nadmiernymi zakupami, tworząc bezpieczniejsze środowisko dla graczy i ich rodzin z całego świata.
Więcej informacji na temat kontroli rodzicielskich oraz zwiększenia bezpieczeństwa płatności i zgodności z przepisami dzięki ich zastosowaniu w grach można znaleźć na stronie internetowej Xsolla oraz na ich blogu.
Xsolla
Xsolla is a global company specializing in video game commerce, with a robust and efficient set of tools and services designed specifically for the video game industry. Since its founding in 2005, Xsolla has helped thousands of game developers and publishers of all sizes finance, promote, launch, and earn revenue from their games worldwide and across multiple platforms. As an innovative leader in game commerce, Xsolla’s mission is to solve the inherent challenges of global distribution, marketing, and monetization to help our partners reach more geographic areas, generate greater revenue, and build relationships with players worldwide. The company is headquartered and registered in Los Angeles, California, and has offices in London, Berlin, Seoul, Beijing, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokyo, Montreal, and other cities around the world. Xsolla serves major game titles such as Valve, Twitch, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo, and others.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę xsolla.com
Niniejsze zawiadomienie jest obowiązujące w oryginalnym języku. Tłumaczenie ma charakter wyłącznie orientacyjny i należy interpretować je w odniesieniu do tekstu oryginalnego, który ma skutki prawne.
Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl