Wiadomości Polska Biznes i finanse Hisense pierwszym oficjalnym partnerem klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej 2025 andndash; FIFA Club World Cup 2025andtrade;
Biznes i finanse

Hisense pierwszym oficjalnym partnerem klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej 2025 andndash; FIFA Club World Cup 2025andtrade;

Główny Urząd Dróg Krajowych i Autostrad podpisał umowę na zaprojektowanie i budowę drogi ekspresowej S10 na odcinku Łowicz Wałecki – Piecnik o długości 14,8 km. Firma Budimex będzie odpowiedzialna za realizację kontraktu o wartości 538,05 mln zł, co stanowi siódmy z kolei kontrakt na realizację S10 od Szczecina do Piły w tym roku. Łączna wartość umów przekroczyła 4,1 mld zł dla odcinków o długości blisko 110 km. Dodatkowo, 30 października GDDKiA podpisała umowę na rozbudowę DK22 na odcinku Ostrowiec – Szwecja. Firma PORR będzie odpowiedzialna za inwestycję o długości 2,9 km za kwotę 27,77 mln zł. Planuje się zakończenie realizacji S10 w III kwartale 2028 roku, a DK22 w IV kwartale 2026 roku.

Hisense, wiodąca marka w branży elektroniki użytkowej, RTV i AGD, ogłosiła, że będzie oficjalnym partnerem FIFA Club World Cup™. Wydarzenie to miało miejsce w Shanghai Tower, a wzięli w nim udział prezydent FIFA Gianni Infantino, sekretarz generalny FIFA Mattias Grafström oraz prezes Hisense Group Jia Shaoqian.

„Niezwykle cieszymy się, że firma Hisense, jedna z wiodących marek na międzynarodowym rynku, będzie oficjalnym partnerem klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej 2025. Hisense stawia na innowacje i technologie, co współgra z naszą wizją turnieju, w którym udział wezmą 32 najlepsze drużyny z całego świata, tworząc niezapomniany spektakl będący rewolucją w klubowej piłce nożnej.

Inaugurację partnerstwa z Hisense prezydent FIFA Gianni Infantino skomentował w następujący sposób:

„Niezwykle cieszymy się, że firma Hisense, jedna z wiodących marek na międzynarodowym rynku, będzie oficjalnym partnerem klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej 2025. Hisense stawia na innowacje i technologie, co współgra z naszą wizją turnieju, w którym udział wezmą 32 najlepsze drużyny z całego świata, tworząc niezapomniany spektakl będący rewolucją w klubowej piłce nożnej.

Dzięki współpracy z Hisense kibice zyskają wyjątkowe możliwości doświadczania turnieju – zarówno rywalizacji na boisku, jak i tego, co dzieje się poza nim. Dla klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej nasze partnerstwo położy zaś technologiczno-innowacyjny fundament pod rozwój”.

Klubowe mistrzostwa świata w piłce nożnej odbywają się co cztery lata. Podczas nadchodzącej edycji FIFA Club World Cup 2025™ po raz pierwszy w historii do rywalizacji staną 32 najlepsze kluby świata. Jako partner turnieju w tej nowej formule firma Hisense zyska doskonałe możliwości dalszego budowania pozycji swojej globalnej marki wśród kibiców najpopularniejszej dyscypliny sportowej i najbardziej lubianych klubów piłkarskich na świecie. Będzie to też znakomita okazja do zaprezentowania najnowocześniejszych technologii i urządzeń powiązanych z telewizorami Hisense, które będą reklamowane przez cały turniej.

Dzięki współpracy z Hisense kibice zyskają wyjątkowe możliwości doświadczania turnieju – zarówno rywalizacji na boisku, jak i tego, co dzieje się poza nim. Dla klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej nasze partnerstwo położy zaś technologiczno-innowacyjny fundament pod rozwój”.

W 2025 roku odbędzie się FIFA Club World Cup, w którym po raz pierwszy weźmie udział 32 najlepsze kluby piłkarskie z całego świata. Firma Hisense, jako partner turnieju, będzie miała doskonałą okazję do promocji swojej globalnej marki wśród kibiców piłki nożnej i pokazania najnowszych technologii związanych z telewizorami Hisense. Turniej będzie doskonałą platformą do budowania pozycji firmy na rynku.

„Jesteśmy dumni, mogąc być oficjalnym partnerem turnieju FIFA Club World Cup 2025™ z udziałem najlepszych klubów reprezentujących wszystkich sześć międzynarodowych związków piłkarskich. Impreza ta stanowi przestrzeń do dialogu pomiędzy czempionami, skupiając w jednym miejscu i czasie najlepszych z najlepszych, przez co doskonale współgra z osadzonymi w duchu mistrzostwa działaniami firmy Hisense i wpisuje się w jej dążenia związane z budową światowej klasy przedsiębiorstwa i marki”.

Jak dodał Jia Shaoqian, prezes Hisense Group:

GDDKiA podpisała umowę na zaprojektowanie i budowę drogi ekspresowej S10 na odcinku Łowicz Wałecki – Piecnik o długości 14,8 km. Kontrakt zrealizuje firma Budimex za kwotę 538,05 mln zł. To siódmy z kolei zawarty w tym roku kontrakt na realizację S10 od Szczecina do Piły. Łączna wartość umów przekroczyła 4,1 mld zł dla odcinków o długości blisko 110 km. 30 października GDDKiA również podpisała umowę na rozbudowę DK22 na odcinku Ostrowiec – Szwecja. Inwestycję o długości 2,9 km zrealizuje firma PORR za kwotę 27,77 mln zł. Realizacja S10 ma zakończyć się w III kwartale 2028 roku, a DK22 w IV kwartale 2026 roku.

SZANGHAJ, 31 października 2024 r. /PRNewswire/ — Firma Hisense, wiodąca marka na rynku elektroniki użytkowej oraz sprzętu RTV i AGD, ogłosiła, że będzie oficjalnym partnerem nadchodzących klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej – FIFA Club World Cup™. Informację podano dzisiaj podczas specjalnego wydarzenia w Shanghai Tower z udziałem prezydenta FIFA Gianniego Infantino, sekretarza generalnego FIFA Mattiasa Grafströma oraz prezesa Hisense Group Jia Shaoqiana.

Inaugurację partnerstwa z Hisense prezydent FIFA Gianni Infantino skomentował w następujący sposób:

„Hisense jest pionierem w segmencie telewizorów wykorzystujących sztuczną inteligencję, a jej najnowsza seria tego typu sprzętu doskonale sprawdzi się podczas turnieju FIFA Club World Cup 2025™. Fundamentem technologicznym telewizorów AI produkcji Hisense jest Xinghai – model wielkoekranowy z opcją inteligentnych aktualizacji i dodatków w różnych kategoriach sprzętowych, dzięki którym użytkownicy otrzymują jeszcze lepsze wrażenia, a produkt jest bardziej konkurencyjny. Dzięki współpracy Hisense i FIFA widzowie na całym świecie będą mogli śledzić klubowe mistrzostwa świata w piłce nożnej w najlepszym możliwym wydaniu”.

Hisense poświęca się tworzeniu światowej klasy przedsiębiorstwa i marki poprzez konsekwentne inwestowanie w partnerstwa związane z wydarzeniami sportowymi na najwyższym poziomie. Jako oficjalny partner FIFA Club World Cup 2025™ – międzynarodowego turnieju klubowej piłki nożnej w zupełnie nowej odsłonie – Hisense realizuje swoją strategię marketingu poprzez sport, dążąc do zwiększenia zasięgu międzynarodowej marki.

Hisense jest globalnym partnerem dwóch ostatnich mistrzostw świata FIFA oraz trzech mistrzostw Europy UEFA. Firma skupia się na inteligentnym rozwoju swojej oferty produktowej, która obejmuje telewizory, telewizory laserowe, klimatyzatory i lodówki. Jako nowość, Hisense wprowadza 100-calowy telewizor z czipem AI, podnoszący jakość obrazu i immersyjność. Ich lodówki i klimatyzatory korzystają z platformy ConnectLife, umożliwiając łączenie i współpracę inteligentnych urządzeń gospodarstwa domowego.

Hisense nawiązało partnerstwo z FIFA, co potwierdza ich zaangażowanie w rozwijanie innowacyjnych technologii RTV i AGD, które mają poprawić komfort codziennego życia. Ich celem jest dostarczanie nowatorskich produktów i technologii, które sprawią, że kibice na całym świecie będą jeszcze bardziej zadowoleni ze śledzenia rozgrywek piłkarskich. Dzięki temu mecze staną się bardziej atrakcyjne i dostępne dla szerszej publiczności.

Hisense

Hisense is a leading global brand of home appliances and consumer electronics. According to Omdia’s ranking, Hisense has taken the second place in the world in terms of TV sales, and in the first half of 2024 it was the leader in the 100-inch TV segment. The company is constantly growing and currently operates in 160 countries, specializing in multimedia products, AV and home appliances, as well as smart IT solutions.


Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version