Według badania, 60% respondentów uważa, że internet ułatwia zaangażowanie w akcje charytatywne, a największymi zaletami działalności dobroczynnej online są wygoda (54%) i szybkość przekazania wsparcia (50%).
Główne motywacje pomagania to satysfakcja (58%), współczucie (56%) oraz nadzieja na uzyskanie pomocy w trudnej sytuacji (51%).
W ciągu 10 lat istnienia Allegro Charytatywni klienci przekazali ponad 265 mln na cele dobroczynne.
Pomiędzy cyberprzestępcami a bankami i organizacjami płatniczymi toczy się ciągła rywalizacja o bezpieczeństwo środków finansowych przedsiębiorstw i klientów indywidualnych. Małgorzata Domagała, wiceprezeska ds. rozwiązań cyfrowych w Mastercard, wyraziła to przekonanie podczas 16. Kongresu Bankowości Detalicznej.
„Wymaga to ścisłej współpracy całego środowiska i prowadzenia kompleksowych kampanii edukacyjnych, czego doskonałym przykładem jest działalność Fundacji Polska Bezgotówkowa. Musimy uczulać naszych klientów z różnych grup wiekowych na mnogość i przebiegłość coraz bardziej zaawansowanych technik stosowanych przez cyfrowych oszustów” – powiedziała ekspertka.
Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl