Wiadomości Polska Biznes i finanse Debiut 4MASS S.A. na Głównym Rynku GPW to pozytywne wykorzystanie doświadczeń z NewConnect
Biznes i finanse

Debiut 4MASS S.A. na Głównym Rynku GPW to pozytywne wykorzystanie doświadczeń z NewConnect

4MASS S.A., firma z sektora kosmetycznego i chemii gospodarczej, przeniosła się z parkietu NewConnect na Główny Rynek Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie w środę 11 grudnia. Jest to siódma firma, która zadebiutowała na głównym rynku GPW w tym roku, wliczając w to firmy przenoszące się z NewConnect. W dniu debiutu kurs akcji spółki wyniósł 6,67 zł.

4MASS S.A. jest obecna na rynku kosmetycznym od 2009 roku, specjalizując się w produkcji i dystrybucji produktów do manicure, pedicure oraz makijażu, obsługując zarówno klientów detalicznych, jak i hurtowych. Przez ostatnie pięć lat firma notowana była na NewConnect.

Podczas uroczystości prezes GPW, Tomasz Bardziłowski, zaznaczył, że debiut spółki na Głównym Rynku to już siódmy taki przypadek, a jednocześnie szósty dla spółki przechodzącej z NewConnect. Wyraził gratulacje zarządowi, akcjonariuszom i pracownikom, podkreślając udany debiut spółki.

W roku 2019 firma 4Mass S.A. zadebiutowała na NewConnect z jednym zakładem produkcyjnym i specjalizacją w produkcji preparatów do stylizacji paznokci – przypomniała Joanna Kasperska, prezes.

„Obecnie mamy trzy zakłady produkcyjne i jako jeden z niewielu podmiotów w Europie od podstaw wytwarzamy masę światłoutwardzalną przeznaczoną do stylizacji paznokci. Produkujemy także kosmetyki do makijażu twarzy, a także specjalistyczne kosmetyki do włosów” – podała prezes Kasperska.

„Dzięki temu, że mamy własne laboratoria badawczo-rozwojowe, jesteśmy w stanie sprostać tym wymaganiom. Nasze zaplecze technologiczne i produkcyjne pozwala nam na dalsze dynamiczne zdobywanie rynku oraz ekspansję zagraniczną” – zaznaczyła prezes Kasperska. 

„Przez cztery lata udało nam się utrzymać dwucyfrową dynamikę wzrostu w każdym roku działalności. W czasie ostatnich trzech lat zwiększyliśmy przychody o 350 procent” – poinformowała Joanna Kasperska.

Branża kosmetyczna jest bardzo konkurencyjna, a konsumenci oczekują innowacyjnych produktów wprowadzanych na rynek w krótkim czasie.

Spółka konsekwentnie realizuje swoją strategię biznesową, co znalazło odzwierciedlenie w wynikach finansowych.

Główne produkty w ofercie spółki to kosmetyki światłoutwardzalne do stylizacji paznokci, takie jak lakiery hybrydowe i żele budujące UV/LED. Dodatkowo, spółka oferuje szeroki wybór akcesoriów do manicure i pedicure, a także kosmetyków do makijażu.

Nasza firma oferuje produkty pod trzema różnymi markami: Claresa, PALU oraz BRUSHUP.

Jesteśmy również specjalistami w produkcji i dystrybucji lakierów hybrydowych oraz kosmetyków do makijażu na zlecenie naszych klientów, pod ich własną marką.


Źródło: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version