Wiadomości Polska Polityka i społeczeństwo MRiRW: Targi Foodex Japan 2025: organizacja pawilonu Unii Europejskiej (komunikat)
Polityka i społeczeństwo

MRiRW: Targi Foodex Japan 2025: organizacja pawilonu Unii Europejskiej (komunikat)

– Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi informuje:

W związku z organizacją pawilonu Unii Europejskiej podczas międzynarodowych targów Foodex Japan 2025, zachęcamy do przekazywania produktów spożywczych i napojów do ekspozycji lub użycia ich w pawilonie. Targi Foodex Japan 2025 odbędą się w dniach 11-14 marca 2025 r. w Tokio.

Chcemy zorganizować pawilon, który pomoże japońskim nabywcom lepiej zrozumieć kluczowe zalety europejskich produktów spożywczych i napojów, takie jak ich bezpieczeństwo, jakość, autentyczność i zrównoważony rozwój.

EU Pavilion

The pavilion will serve as an opportunity to create positive awareness about the benefits of EU agricultural products and to encourage the import, consumption, and utilization of EU food and agricultural products in Japan.

Sposoby promocji produktów

Komisja Europejska przewiduje następujące sposoby promocji produktów spożywczych i napojów UE w pawilonie: ekspozycja produktów, degustacja produktów, pokazy kulinarne, warsztaty, inne odpowiednie działania.

Kategorie produktów priorytetowych do promocji

Za priorytetowe dla Foodex Japan uznane zostały następujące kategorie produktów: nabiał, ze szczególnym uwzględnieniem serów, przetworzone produkty rolne, takie jak słodycze, czekolada, makarony, ciasteczka itp., mięso wołowe i wieprzowe, drób, wino, piwo i napoje spirytusowe z oznaczeniem geograficznym, oliwa z oliwek, owoce i warzywa, produkty ekologiczne.

Jak zgłosić produkt

Zgłoszenia produktów do prezentacji w pawilonie można przesyłać do 6 stycznia 2025 r. za pośrednictwem ankiety umieszczonej na stronie internetowej Komisji: https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/foodexjapan2025.

Dodatkowe informacje

Aby uzyskać szczegółowe informacje napisz na adres: foodexjapan2025 at agripromotion.eu.

UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe. (PAP)


Źródło informacji: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version