The company has a growth strategy with a medium-term sales potential of over €300 million. The growth drivers in the core business include packaging, digital printing, software, and lifecycle business. The industrial business is focused on further expansion. With 175 years of experience, the company has been shaping the printing industry with technological innovations, quality, and reliability. There will be numerous anniversary activities throughout the year to celebrate this milestone.
Hisense, wiodąca marka w dziedzinie globalnej elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, dołączyła do FIFA, aby publicznie zaprezentować nowy projekt trofeum klubowych mistrzostw świata FIFA Club World Cup 2025 podczas targów CES. Uczestnicy mieli ekskluzywną okazję, by się z nim zapoznać po raz pierwszy.
Jako oficjalny partner FIFA Club World Cup 2025™, firma Hisense umacnia swoją rolę w globalnym marketingu sportowym i zwiększa swoją obecność na arenie międzynarodowej. Trofeum FIFA Club World Cup 2025™ to symbol przyszłości inspirowany przeszłością, celebrujący nadzieję, doskonałość i dumę, odzwierciedlającą drogę każdego klubu, zawodnika i kibica. Ten etos jest ściśle powiązany z zaangażowaniem Hisense w zapewnianie klientom i odbiorcom z całego świata wyjątkowych, wysokiej jakości doświadczeń.
„Odsłonięcie trofeum FIFA Club World Cup 2025 ™ jest ważnym kamieniem milowym. Jest to święto szczytowej popularności klubowej piłki nożnej i 32 najlepszych drużyn na świecie” – powiedział David Gold, wiceprezes Hisense International i prezes Hisense na region obu Ameryk. – W Hisense jesteśmy dumni, że możemy przybliżyć miłośnikom sportu ten historyczny turniej, zarówno poprzez umożliwienie im obejrzenia Trofeum z bliska, jak i oglądania każdego meczu za darmo w Hisense TV za pośrednictwem DAZN”.
W 2025 roku odbędą się klubowe mistrzostwa świata FIFA Club World Cup, w których weźmie udział 32 najlepsze kluby piłkarskie na świecie. Impreza będzie miała charakter cykliczny, co stwarza ogromne możliwości dla rozwoju marketingu sportowego na skalę globalną. Firma Hisense planuje wykorzystać to wydarzenie, aby jeszcze bardziej zwiększyć doznania kibiców i poszerzyć zasięg swojej marki na całym świecie.
Hisense wykorzystuje swoją najnowocześniejszą technologię, aby wzmocnić ekscytujące sportowe doświadczenie. Ich flagowe 100-calowe telewizory oparte na sztucznej inteligencji, wyposażone w funkcje Hi-View AI Engine i AI Sports Mode, przenoszą akcję z boiska sportowego bezpośrednio do domów na całym świecie. Dzięki tym innowacjom technologicznym oglądanie meczów rozgrywanych w ramach FIFA Club World Cup 2025™ będzie jeszcze bardziej ekscytujące. VIDAA planuje również uruchomić specjalne funkcje związane z tym wyjątkowym wydarzeniem, aby dodatkowo wesprzeć i zapewnić szczegółowe relacje swoim użytkownikom na całym świecie.
Hisense
Hisense is a leading global brand in home appliances and consumer electronics. According to the Omdia ranking, Hisense ranked 2nd in the world in the total TV shipments category and 1st in the „100” TV category. The company is constantly growing and now operates in over 160 countries, specializing in multimedia products, audio-visual and home appliances, as well as smart IT solutions.
Link do zdjęcia: https://mma.prnewswire.com/media/2593311/David_Gold__Vice_President_of_Hisense_International_and_President_of_Hisense_Americas_and_Aldo_Kafie.jpg
Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl