W tym roku Lovela po raz piąty łączy siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, aby zachęcić do grania w szczytnym celu – troski o bezpieczeństwo i zdrowie najmłodszych. Środki zbierane będą na wsparcie oddziałów onkologii i hematologii dziecięcej. Marka Lovela i Fundacja WOŚP sercem biją w tym samym rytmie podczas 33. Finału na błoniach PGE Narodowego, gdzie dziesiątki wolontariuszy rozgrzeją swoją energią tę styczniową noc.
Z okazji 25 lat obecności marki Lovela na polskim rynku, firma świętuje jubileusz. Od pierwszych dni życia dzieci, marka ta oferuje hipoalergiczne produkty do prania dziecięcych ubranek, które cieszą się zaufaniem rodziców. Lovela Baby, które są polecane przez Instytut Matki i Dziecka, mają delikatną formułę dermatologicznie przetestowaną. Ale Lovela nie pomaga tylko najmłodszym – produkty Lovela Family, zatwierdzone przez Polskie Towarzystwo Alergologiczne, są dedykowane dzieciom powyżej 1. roku życia i dbają o czystość ubrań całej rodziny.
Partnerstwo Lovela i WOŚP trwa już od pięciu lat, a tegoroczny 33. Finał będzie kolejną okazją do wspólnego działania. Kolekcja limitowana mleczek do prania Lovela Baby w butelkach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka jest już dostępna w sklepach i sieciach partnerskich marki Lovela.
Z okazji tegorocznego 33. Finału, Lovela i WOŚP połączyły siły, prezentując limitowaną kolekcję mleczek do prania Lovela Baby. Butelki zdobi charakterystyczne serduszko WOŚP i są dostępne w sprzedaży w całej Polsce, w sklepach i sieciach partnerskich marki Lovela.
„Cieszymy się, że po raz kolejny jesteśmy częścią tego wyjątkowego wydarzenia, jakim jest Finał WOŚP. Nie ukrywam, że jest to czas, na który wszyscy co roku czekają. Lovela i WOŚP niezmiennie łączą te same priorytety – troska o zdrowie i bezpieczeństwo już od pierwszych dni życia. Wierzę, że wspólnie możemy sięgnąć gwiazd i po raz kolejny zaskoczyć wynikiem tegorocznej zbiórki. Zachęcamy do wspierania naszej e-Skarbonki, wspólnej zabawy podczas finałowego weekendu oraz odwiedzenia strefy Lovela na błoniach PGE Narodowego”.
Na dodatek, Katarzyna Sowa, przedstawicielka marki, podkreśla, że to jeszcze nie wszystko.
W związku z nadchodzącym weekendem stycznia, miasteczko WOŚP na błoniach PGE Narodowego przygotowuje wyjątkową atrakcję dla całych rodzin – karuzelę, przy której będą kwestować pełni pozytywnej energii wolontariusze Lovela. Natalia Steinert, odpowiedzialna za kampanię, również zaznacza, że to nie wszystko.
„W tym roku gramy na rzecz onkologii i hematologii dziecięcej. Jesteśmy całym sercem z najmłodszymi, których początkowa droga przez życie nie jest najłatwiejsza. Będziemy grać ze wszystkich sił, trzymając kciuki za ich zdrowie i dokładając cegiełkę w walce o dostęp do najlepszych metod leczenia na oddziałach onkologii i hematologii dziecięcej”.
Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl