Lidl Polska kontynuuje swoją strategię niskich, równych cen i budowania zaufania klientów, co przynosi im znaczące efekty. Obroty sieci rozwijają się szybciej niż obroty konkurencji, potwierdzając stabilną pozycję firmy. Jednocześnie Lidl Polska aktywnie bierze odpowiedzialność za ludzi, społeczeństwo i środowisko naturalne, inwestując blisko 200 mln zł w podwyżki dla pracowników do 2025 roku.
Dane finansowe Lidl Polska za pierwszy, drugi, trzeci i czwarty kwartał 2024 roku potwierdzają skuteczność obecnego kierunku firmy, zyskującej coraz większą popularność wśród klientów. Przychody ze sprzedaży w czwartym kwartale (październik, listopad, grudzień 2024 roku) są dowodem rosnącej siły i rozwoju sieci sklepów Lidl.
„Jesteśmy dumni, że przez cztery kolejne kwartały 2024 roku obroty Lidl Polska nieustannie się rozwijały, a nasz obrót porównywalny like4like stale rósł. Nasze wyniki finansowe potwierdzają, że obrana przez nas strategia oferowania niskich, równych cen i budowania zaufania klientów okazała się skuteczna. Gwarantuję, że w przyszłości nadal będziemy oddani naszym podstawowym wartościom: zadowoleniu klienta, uczciwości i transparentności. Planujemy dalsze inwestycje w pracowników, sklepy i lokalne społeczności. Jestem przekonany, że nasze działania przyniosą kolejne sukcesy sieci Lidl Polska” – komentuje Michał Nowaczyk, CFO Lidl Polska.
Lidl Polska odnotował wzrost przychodów
Przychody Lidl Polska rosły szybciej niż konkurencji w pierwszym, drugim, trzecim i czwartym kwartale 2024 roku. W ostatnim kwartale 2024 roku osiągnęły one wzrost o ponad 7% w porównaniu do poprzedniego roku.
Lidl Polska istnieje od 22 lat i jest jedną z największych firm pod względem przychodów w Polsce. Sieć posiada ponad 900 sklepów rozlokowanych w różnych regionach kraju. Głównym celem spółki jest zadowolenie klientów, dlatego oferuje szeroki wybór wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych, lidlowych cenach, przy zachowaniu zrównoważonej produkcji. Lidl stawia także na uczciwą i transparentną politykę cenową.
Lidl Polska angażuje się w działania społecznie odpowiedzialne, dbając o dobro pracowników, klientów, dostawców oraz lokalnych społeczności. Ponadto firma dba o ochronę środowiska naturalnego, klimatu i bioróżnorodności, co ma pozytywny wpływ na krajową gospodarkę.
Oferta dla klienta
Lidl Polska to firma, której działania są ukierunkowane na dobro społeczeństwa, angażując się w działania społecznie odpowiedzialne. Pracuje z myślą o dobru pracowników, klientów, dostawców i lokalnych społeczności, a także troszczy się o środowisko naturalne, klimat i bioróżnorodność, co ma pozytywny wpływ na gospodarkę kraju.
Klienci chętnie odwiedzają sklepy Lidl Polska, ponieważ wiedzą, że mogą tam znaleźć atrakcyjne produkty w niskich cenach, a także wiele promocji, nowości i artykułów od polskich producentów każdego dnia.
Dbając o dobro pracowników
Lidl Polska zatrudnia obecnie blisko 29 tys. osób, oferując im atrakcyjne warunki pracy oraz wysokie zarobki. W 2025 roku firma zwiększyła wynagrodzenia dla pracowników sklepów i magazynów oraz przeznaczyła blisko 200 mln zł na podwyżki i tworzenie nowych miejsc pracy. Ponadto, pracownicy otrzymują szeroki pakiet ponad 20 benefitów pozapłacowych, co przyczyniło się do uhonorowania firmy nagrodą Top Employer po raz dwunasty.
O Lidlu
Lidl Polska jest częścią międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, która działa w całej Europie i w USA. Sieć Lidl ma swoje korzenie w latach 30. XX wieku, a pierwsze sklepy pod tą marką powstały w latach 70. XX wieku w Niemczech. Obecnie marka Lidl ma około 12 350 sklepów w 31 krajach, a w Polsce ponad 900.
KONTAKT
Strona www: https://www.lidl.pl
Facebook: https://www.facebook.com/lidlpolska
Instagram: https://www.instagram.com/lidlpolska/
YouTube: https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/lidl-polska
Na podstawie aktualności z serwisu: pap-mediaroom.pl