Biznes i finanse

Xsolla wprowadza na rynek Publishing Suite – uniwersalne rozwiązanie umożliwiające publikowanie i sprzedaż gier w modelu bezpośrednim w internecie

Xsolla, globalny lider w handlu grami wideo, ogłasza wprowadzenie na rynek Publishing Suite – kompleksowego rozwiązania do sprzedaży bezpośredniej (D2C), które pozwala twórcom sprzedawać i dystrybuować gry wśród klientów. Rozwiązanie to umożliwia udostępnienie modułów zarządzania treścią, płatnościami, LiveOps, analizami oraz wbudowanymi narzędziami marketingowymi, niezależnie od rodzaju gry, modelu zarobkowania lub etapu w cyklu życia gry, co skraca czas wprowadzenia na rynek.

Pełna informacja prasowa, wraz z multimediów, jest dostępna pod tym linkiem: https://www.businesswire.com/news/home/20250305487356/pl/

Model sprzedaży bezpośredniej staje się coraz popularniejszy w branży gamingowej, gdzie twórcy coraz częściej decydują się na zaangażowanie konsumentów w dystrybucję i zarabianie, omijając tradycyjne platformy. Firma Xsolla wykorzystuje swoje 20-letnie doświadczenie w modelu D2C, aby opracować Publishing Suite, dostarczając rozwiązania dostosowane do różnych potrzeb klientów w publikacji i dystrybucji gier. To elastyczne rozwiązanie może być dostosowane do każdego modelu biznesowego, od B2B, F2P, po wieloplatformowe projekty, duże wydawców i twórców niezależnych.

Xsolla Publishing Suite to narzędzia dostosowane do indywidualnych potrzeb twórców gier, oferujące rozwiązania takie jak: pomyślne wprowadzanie gier na rynek, zwiększenie sprzedaży gier w modelu bezpośrednim, stworzenie platformy do publikowania różnych gier, zgromadzenie graczy ze wszystkich platform, zwiększanie dochodów ze sprzedaży elementów w grze, uruchomienie specjalnej platformy gier MMO oraz monitorowanie relacji z graczami.

„Wprowadzając na rynek Xsolla Publishing Suite, oferujemy twórcom potężne narzędzia z możliwością personalizacji, które pozwalają pokonać wyzwania związane ze sprzedażą w modelu D2C – powiedział Berkley Egenes, dyrektor generalny ds. marketingu i wzrostu w firmie Xsolla. – To rozwiązanie upraszcza proces docierania do graczy w sposób bezpośredni, a równocześnie napędza zrównoważony rozwój i pomaga twórcom w budowaniu trwałych relacji”.

Deweloperzy korzystający z Publishing Suite mogą zoptymalizować strategie osiągania dochodów i ograniczyć wewnętrzne koszty związane z opracowywaniem gier.

Aby uzyskać więcej informacji na temat Xsolla Publishing Suite, odwiedź stronę internetową: xsolla.pro/rws25ps

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, oferująca narzędzia i usługi dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomaga twórcom i wydawcom gier finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla jest rozwiązanie problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną w Los Angeles (Kalifornia) oraz biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie.

Dowiedz się więcej na stronie xsolla.com.

Niniejsze zawiadomienie jest ważne w języku oryginalnym. Tłumaczenie ma charakter wyłącznie orientacyjny i służy do zrozumienia treści zawiadomienia, które należy interpretować w odniesieniu do oryginalnego tekstu, mającego skutki prawne.


Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl