Od środy, 12 października w mediach, przestrzeni publicznej oraz w kanałach digital będzie można zobaczyć nowoczesne kreacje reklamowe oparte na afirmacji wolnego czasu. W nowej kampanii Żabka w przyciągający uwagę sposób opowiada o tym, jak dzięki bliskości sklepów, atrakcyjnej ofercie i wygodnym zakupom pomaga klientom uporać się z różnymi aspektami codzienności.
Z badań wynika, że Polacy to trzeci najbardziej zapracowany naród w Unii Europejskiej. W ciągu dnia wygospodarowują zaledwie 286 minut wolnego czasu, a jak by tego było mało, 85 proc. z nich pracuje podczas urlopu. Jednocześnie 78 proc. badanych wskazuje na czas wolny jako źródło szczęścia. Nowa kampania Żabki celuje właśnie w to pragnienie.
„Klient jest w centrum naszej uwagi, chcemy upraszczać te aspekty jego życia, na które mamy wpływ. Widzimy, jak ważną walutą w pogoni za codziennymi sprawami jest czas. Dlatego Żabka oferuje dużo więcej niż wygodne zakupy. Dostarczając gotowe rozwiązania, sprawiamy, że nasi klienci zyskują czas wolny, który mogą przeznaczyć na to, co jest dla nich w życiu najistotniejsze” – podkreśla Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. strategii konsumenckich Grupy Żabka.
Jak zaznacza, Grupa Żabka od dawna pracuje nad rozwiązaniami, które teraz owocują ułatwieniem codzienności klientów, w myśl zasady „Rób to co lubisz, a my pomożemy Ci w tym co musisz”. Żabka przestała być jedynie sklepem, stając się kompleksowym ekosystemem convenience; dziś poza zakupami w tradycyjnym sklepie oferuje także catering dietetyczny Maczfit i Dietly, zakupy z szybką dostawą do domu Żabka Jush czy Delio, a także szereg usług od nadawania paczki przez loterie, aż po możliwość wypłacania pieniędzy.
O tym, jak bardzo Żabka jest obecna w codzienności milionów Polaków świadczą liczby. Aplikację Żappka pobrało już 10 mln ludzi, z czego 6 mln to bardzo aktywni użytkownicy. W tym roku wartość sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Grupę wyniesie 14 mld zł.
„Otwieramy ponad 1000 sklepów rocznie, po to żeby być coraz bliżej naszych klientów. Żabka to teraz także sklepy mobilne, sklepy sezonowe, sklepy w lokalizacjach trafficowych czy rezydencjonalnych, na stacjach benzynowych, przystankach metra, a nawet sklepy autonomiczne” – wylicza Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
W tym roku Żabka planuje otworzyć 9000. sklep; w przyszłym roku ma ich być już 10 tysięcy. We wszystkich ważną rolę odgrywa czas obsługi.
„Obecnie czas zakupów w Żabce to średnio tylko ok. 106 sekund. Chcemy te 106 sekund (od wejścia do wyjścia) zagospodarować dla klientów w najwygodniejszy i najprostszy sposób, żeby doświadczenie zakupów w Żabce było wyjątkowe i jednoznacznie odróżniało nas od konkurencji – podkreśla Adam Manikowski. – My uwalniamy klientom czas” – zaznacza.
Hasło „Uwolnij swój czas” zajęło miejsce dotychczasowego „Mały wielki sklep”. W internecie dopełnione jest ono lżejszym i bardziej humorystycznym #mamtowzabce, skierowanym do młodszego konsumenta sfery digital.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl