PKP Intercity zakończyło trwający rok umowę z KOLEO i osiągnęło niesamowity sukces – przekroczenie liczby 4,2 mln sprzedanych biletów. „To ogromny sukces, który przerósł nasze oczekiwania” – powiedział Tomasz Gontarz, wiceprezes zarządu PKP Intercity S.A.
„W ciągu tych kilkunastu miesięcy nasi agenci zewnętrzni sprzedali 5,6 mln biletów na kwotę ponad 250 mln zł. Lwia część tej sumy – 4,2 mln biletów, przypada na KOLEO, najbardziej popularną aplikację do sprzedaży biletów w Polsce. Współpraca z KOLEO przerosła wszelkie nasze oczekiwania” – powiedział Tomasz Gontarz.
PKP Intercity S.A. otwiera nowe możliwości dla pasażerów, dzięki współpracy z aplikacją KOLEO. Od połowy 2022 roku wszyscy, którzy planują podróże pociągami PKP Intercity, będą mogli dokonać zakupu biletów za pośrednictwem aplikacji.
Użytkownicy aplikacji KOLEO będą mogli skorzystać z atrakcyjnych ofert specjalnych oraz dodatkowych usług, jak np. rezerwacja miejsc. Dzięki współpracy z PKP Intercity S.A. aplikacja umożliwi także wygodną płatność za bilet, za pośrednictwem szerokiego wyboru dostępnych metod płatności, w tym Apple Pay, Google Pay, przelewów, kart płatniczych oraz BLIKA.
PKP Intercity S.A. udostępnia swoje usługi poprzez aplikację KOLEO, w celu umożliwienia zakupu biletów osobom planującym podróże koleją. Użytkownicy aplikacji będą mogli liczyć na szybką i wygodną realizację zakupu, a także korzystać z atrakcyjnych ofert specjalnych oraz rezerwacji miejsc.
Dołącz do grona szczęśliwych klientów aplikacji KOLEO i ciesz się komfortem podróżowania pociągami PKP Intercity S.A. od połowy 2022 roku!
„Dla nas najważniejsze jest, by ludzie wybierali pociąg jako swój podstawowy środek transportu. Aplikacja KOLEO narodziła się z potrzeby pasażerów, by zaplanować podróż i za nią zapłacić w jednym miejscu, wygodnie i w nowoczesny sposób” – podkreślił Kuba Czajkowski, prezes zarządu Astarium, właściciel platformy KOLEO.
Aby ułatwić proces kupna biletów, PKP Intercity w styczniu 2023 r. zaprezentowało własną aplikację mobilną. Dzięki niej pasażerowie mają dostęp do szerokiego wyboru połączeń krajowych i międzynarodowych. Wiceprezes PKP Intercity podkreśla, że aplikacja ma być prosta i intuicyjna w obsłudze.
„Ważna jest możliwość wyboru. Klient decyduje o tym, czy chce kupić bilet w naszej aplikacji, na stronie internetowej, w kasie biletowej na dworcu czy w aplikacji zewnętrznej, takiej jak KOLEO. Przez naszą aplikację w ciągu pół roku sprzedaliśmy ponad 1,5 mln biletów” – zaznaczył Tomasz Gontarz.
Dystrybucja: pap-mediaroom.pl