Korzystanie z nowej wersji aplikacji Santander mobile to już dostępny standard dla 2,3 mln klientów. Od 2 października zaoferujemy naszym klientom zupełnie nowy design, funkcje i możliwości personalizacji, dzięki którym będą mieli jeszcze lepszy dostęp do swoich finansów.
Elastyczność
Klienci Santander Bank Polska mają dostęp do elastycznych i łatwych w użyciu produktów cyfrowych, które dostosowują się do ich potrzeb. Nowa aplikacja mobilna zapewnia wszystkim wygodne i przyjazne korzystanie z bankowości mobilnej, a także pozwala na szybką i łatwą personalizację.
Nowe możliwości
Santander Bank Polska ciągle rozszerza swoje usługi dzięki wprowadzeniu nowej aplikacji mobilnej. Z aplikacji można korzystać wygodnie i szybko, a jej zaawansowane funkcje i personalizacja pozwalają klientom w pełni korzystać z bankowości mobilnej.
Klienci mają możliwość dostosowania swojej aplikacji do własnych potrzeb i preferencji. Personalizacja wyglądu pulpitu aplikacji pozwala na wybór języka, zdjęcia, tapety, powitanie własnym imieniem oraz dopasowanie skrótów widocznych na ekranie.
Kontrola finansów to podstawa. Dzięki Poradnikowi cenowemu klienci indywidualni mogą nie tylko śledzić wysokość opłat za konto Santander i kartę Dopasowaną, ale także dostosować je do swoich potrzeb. Wystarczy dobrać odpowiedni pakiet usług, aby w każdym miesiącu zapłacić 0 zł za prowadzenie konta i karty.
Aby zapewnić bezpieczeństwo i ochronę danych, mobilna autoryzacja to najprostszy i najbardziej skuteczny sposób potwierdzania transakcji internetowych. Potwierdzanie może odbywać się za pomocą odcisku palca, rozpoznawania twarzy lub PIN-u, dzięki czemu możesz czuć się bezpiecznie podczas przelewów i logowania w aplikacji i bankowości internetowej.
Użytkownicy mają teraz większą kontrolę nad swoimi danymi finansowymi dzięki nowemu trybowi dyskretnemu. Wystarczy podwójne kliknięcie w logotyp, aby ukryć wydatki i stan konta, a także zabezpieczyć je przed niepożądanym oglądaniem przez innych ludzi w miejscach publicznych.
Korzystając z nowej aplikacji, możesz bezproblemowo wykonywać transakcje internetowe bez potrzeby posiadania plastikowej karty. Sprawdzenie numeru karty i kodu CVV2/CVC2 umożliwia bezpieczny dostęp do Twoich danych. Dodatkowo, dzięki opcji ostatnich odbiorców, przelewy są szybsze i łatwiejsze do wykonania.
Klienci, którzy wybierają usługę bankowości internetowej i prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą, mogą korzystać z płatności BLIKiem. To ułatwia i przyspiesza dokonywanie płatności dla klientów biznesowych.
W aplikacji dla klientów indywidualnych udostępniona została nowa funkcja szacowania śladu węglowego. Na jej podstawie klienci mogą sprawdzić, jak wpływają na środowisko naturalne ich wydatki, pogrupowane wg kodu MCC. Ponadto, mają możliwość wyłączenia tej funkcji oraz skorzystania z porad, w jaki sposób zmienić codzienne nawyki na bardziej ekologiczne.
Aby rozpocząć korzystanie z nowej aplikacji, wystarczy zainstalować jej nową wersję na swoim urządzeniu. Następnie należy się zalogować do aplikacji, używając swoich dotychczasowych danych logowania. Hasło można zmienić w ustawieniach aplikacji.
Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl