Biznes i finanse

Firma Bluestar Alliance, LLC informuje o przejęciu od LVMH Off-White LLC, spółki będącej właścicielem marki Off-White

Według mec. Wojciecha Bazana z kancelarii JDP Drapała & Partners Sp. J., istniejące prawo zamówień publicznych zapewnia wystarczającą ochronę dla wykonawców, jednak konieczne jest jego pełne stosowanie.

LVMH ogłosiło sprzedaż marki Off-White, założonej przez Virgila Abloha, nowojorskiej firmie Bluestar Alliance, LLC. Szczegóły transakcji nie zostały ujawnione. Off-White jest międzynarodową marką luksusowej odzieży typu streetwear.

„Virgil był kreatywnym pionierem, który wywarł ogromny wpływ na światowy przemysł modowy i branżę kreatywną. Przejęcie Off-White stanowi dla Bluestar Alliance wyjątkową okazję do uhonorowania i rozwijania ugruntowanego dziedzictwa Virgila Abloha. Jego wizjonerskie podejście do mody doskonale wpisuje się w nasze zasadnicze wartości. Cechująca Abloha zdolność do łączenia kultury ulicznej z wysokiej klasy modą to solidny fundament dla realizacji naszej wizji promowania innowacji z uwzględnieniem różnorodności. Przejęcie Off-White oraz możliwość zrealizowania strategicznych inwestycji i rozwijania globalnej sieci zasobów pozwoli nam utrzymać kulturowy i kreatywny rozmach, który zapoczątkował Virgil, a który Bluestar Alliance zobowiązuje się kontynuować” – powiedział Joey Gabbay, dyrektor generalny Bluestar Alliance.

LVMH expresses pride in the achievements of Off-White under the visionary leadership of Virgil Abloh. Bluestar Alliance is the perfect partner for its further development. Bluestar Alliance shares our commitment to respecting creative integrity, so we are confident that under their leadership, Off-White will continue to innovate in line with the spirit and values of the brand.

Off-White, część marki Virgil Abloh™

Off-White™ została założona w 2013 roku i symbolizuje „szarą strefę” między bielą a czernią. Marka oferuje sezonowe kolekcje odzieży męskiej i damskiej, akcesoria, meble i publikacje, które odzwierciedlają aktualną wizję kulturową. Zespół projektowy w Mediolanie czerpie z historii i rzemiosła Włoch, równocześnie promując globalne trendy w modzie. Dyrektor kreatywny i projektant Virgil Abloh eksploruje koncepcje związane z kulturą młodzieżową we współczesnym kontekście, łącząc codzienną modę z artystyczną ekspresją wysokiej klasy.

LVMH

Koncern LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton posiada imponujące portfolio marek w różnych segmentach, obejmujące wina i mocne alkohole, modę i wyroby skórzane, perfumy i kosmetyki, zegarki i biżuterię, a także selektywną sprzedaż detaliczną i inne obszary. Niektóre z najbardziej znanych marek wchodzących w skład LVMH to Louis Vuitton, Christian Dior, Moët & Chandon, Dom Pérignon, Guerlain, Bulgari, Sephora, TAG Heuer i wiele innych.

Bluestar Alliance, LLC

Bluestar Alliance została założona w 2006 roku przez Josepha Gabbaya i Ralpha Gindiego. Firma jest właścicielem i zarządza portfelem marek konsumenckich, które wprowadza do obrotu na różnych poziomach dystrybucji, ze szczególnym naciskiem na marki detaliczne domów towarowych. Wśród marek znajdują się m.in. Hurley, Scotch & Soda, bebe, Elie Tahari, Kensie, Justice, Catherine Malandrino, Nanette Lepore, English Laundry, Brookstone, Joan Vass i Limited Too.


Źródło: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM