Dzięki innowacjom technologicznym i szerokim możliwościom marki, pomysły stają się rzeczywistością w kluczowych sektorach europejskich.
Firma Xsolla, globalny lider w handlu grami wideo, osiąga sukcesy w branży sklepów internetowych, dostarczając kompleksowe rozwiązania dla ponad 400 skutecznie wdrożonych sklepów. Xsolla Web Shop to w pełni zintegrowane rozszerzenie gier mobilnych, które zwiększa marżę zysku oraz wartość produktów w całym cyklu życia użytkowników, co przekłada się na stopniowy wzrost przychodów.
Tutaj znajdziesz pełną treść informacji prasowej, która zawiera multimedia: https://www.businesswire.com/news/home/20241022640623/pl/.
Xsolla Web Shop jest kompleksowym narzędziem, które spełnia potrzeby twórców gier na każdym etapie tworzenia i zarządzania sklepem internetowym. Dzięki niemu można szybko uruchomić sprzedaż online oraz stworzyć unikalny portal skierowany do graczy, co pozwala zapewnić płynne i spersonalizowane doświadczenia, przyciągając nowych użytkowników i zwiększając zaangażowanie obecnych.
Funkcje Xsolla Web Shop:
- Web Shop LiveOps – narzędzia obejmują od rabatów na start po nagrody, ekskluzywne i limitowane oferty oraz elastyczne, kompleksowe i spersonalizowane strategie sprzedażowe, które zwiększają konwersję odwiedzających w nabywców, częstość zakupów i średnią wartość transakcji;
- Narzędzie do tworzenia portali internetowych – kompleksowe narzędzie służące do tworzenia markowych witryn internetowych obejmujących wiele podstron i utrzymanych w konwencji gry. Narzędzie automatycznie tworzy zasoby, treści i kanały wiadomości, umożliwiając również swobodne wdrażanie i natychmiastowe generowanie zysków, a następnie dostosowywanie skali do spersonalizowanych projektów o dowolnym stopniu złożoności;
Uwierzytelnianie – szybkie i bezproblemowe logowanie za pomocą znanych metod, od standardowych opcji logowania (np. za pomocą nazwy użytkownika) po spersonalizowane systemy i płynne procesy logowania za pomocą bezpośrednich linków, w celu zwiększenia konwersji do statusu aktywnych użytkowników;
- Zarządzanie katalogami – ta funkcja umożliwia scentralizowane zarządzanie katalogami elementów gier i obsługuje wszystkie rodzaje elementów, umożliwiając bezproblemowe importowanie, grupowanie, lokalizowanie i ustalanie cen na szczeblu regionalnym. Ta funkcja zapewnia niezwykle elastyczne doświadczenia, dbając o łatwe dostosowanie do innych platform gier na potrzeby przekrojowego zarządzania elementami pomiędzy nimi;
- Pakiet dla mediów społecznościowych – funkcja skupiona wokół programów poleceń i programów motywacyjnych, programów lojalnościowych, zakupów grupowych oraz innych funkcji przyczyniających się do przyciągania nowych odbiorców do sklepu internetowego oraz zwiększenia odsetka stałych użytkowników i ponownych zakupów.
„Jesteśmy stale zaangażowani na rzecz dostarczania twórcom najlepszych narzędzi pozwalających im osiągać sukcesy – powiedział Berkley Egenes, dyrektor ds. marketingu i rozwoju w Xsolla. – Nowo wprowadzone zaawansowane opcje w naszym rozwiązaniu Web Shop to nie tylko innowacje; zostały przetestowane w prawdziwych warunkach użytkowania, przyczyniając się do niesamowitych wyników naszych partnerów. Nie zajmujemy się po prostu tworzeniem rozwiązań, lecz pragniemy stale je doskonalić, aby umożliwić twórcom gier mobilnych maksymalne wykorzystanie ich potencjału w branży, która nie przestaje ewoluować”.
Xsolla osiągnęła wiodącą pozycję na rynku sklepów internetowych poprzez ciągłe doskonalenie oferty produktów i bliską współpracę z partnerami. Dzięki temu twórcy mogą mieć pełne zaufanie do zdolności firmy w stymulowaniu zrównoważonego rozwoju oraz zwiększaniu zaangażowania graczy.
Aby uzyskać więcej informacji na temat Xsolla Web Shop oraz wsparcia strategii zarobkowej dla własnych gier, odwiedź stronę internetową xsolla.pro/wsrw.
Xsolla
Xsolla is a global company specializing in video game commerce, providing a robust and efficient set of tools and services designed specifically for the video game industry. Since its founding in 2005, Xsolla has helped thousands of game developers and publishers of all sizes to finance, promote, launch, and monetize their games worldwide and on multiple platforms. As an innovative leader in game commerce, Xsolla’s mission is to address the inherent challenges of global distribution, marketing, and monetization to help its partners reach more geographic areas, generate greater revenue, and build relationships with gamers worldwide. Headquartered in Los Angeles, California, Xsolla also has offices in London, Berlin, Seoul, Beijing, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokyo, Montreal, and other cities around the world. Xsolla serves major game titles such as „Valve,” „Twitch,” „Epic Games,” „Take-Two,” „KRAFTON,” „Nexters,” „NetEase,” „Playstudios,” „Playrix,” „miHoYo,” and others.
Więcej informacji można znaleźć na stronie xsolla.com.
Niniejsze zawiadomienie jest obowiązujące w swojej oryginalnej wersji językowej. Tłumaczenie ma charakter orientacyjny i służy jedynie ułatwieniu zrozumienia treści oryginalnego tekstu, który ma pierwszeństwo w kwestiach prawnych.
Dystrybucja: pap-mediaroom.pl