Steen Lomholt-Thomsen, nowy dyrektor handlowy NIQ, skupi się na globalnym rozwoju i strategii relacji z klientami. Jego celem jest wsparcie ekspansji zdolności NielsenIQ, aby dostarczać kluczowe informacje o zachowaniach zakupowych konsumentów.
NIQ, firma zajmująca się wywiadem konsumenckim, ogłosiła, że Steen Lomholt-Thomsen objął stanowisko dyrektora handlowego, aby realizować strategię relacji z klientami i wspierać globalny rozwój. Dzięki zdolnościom NIQ oraz zastosowaniu sztucznej inteligencji, firma dostarcza swoim klientom Full View™ – kompleksowy obraz zachowań nabywców.
Więcej informacji prasowych, wraz z multimedia, można znaleźć pod tym linkiem: https://www.businesswire.com/news/home/20241101809518/pl/.
Steen posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu działaniami mającymi na celu zwiększenie przychodów i doskonałość operacyjną w zaawansowanych firmach na całym świecie, takich jak BullWall, Clarivate i Aveva, a także wieloma stanowiskami kierowniczymi w firmach BM, HP i IHS (obecnie S&P Global). Jego głęboka znajomość światowych rynków, sposobów zaangażowania klientów, oprogramowania i technologii przyczyni się do realizacji misji NIQ, jaką jest wspieranie przedsiębiorstw w podejmowaniu właściwych decyzji strategicznych.
„NIQ prowadzi działalność w ponad 90 krajach świata. Steen jest sprawdzonym przywódcą o udokumentowanej historii sukcesów w wielu branżach – powiedziała Tracey Massey, dyrektor operacyjna NIQ. – Dzięki doświadczeniu w dziedzinie doskonałości operacyjnej i wypracowywania relacji z klientami znakomicie sprawdzi się w dalszej realizacji naszych celów strategicznych”.
Lomholt-Thomsen skoncentruje swoje działania na globalnym rozwoju i strategii relacji z klientami.
NIQ, światowa firma zajmująca się wywiadem konsumenckim, ogłosiła, że jej nowym dyrektorem handlowym zostanie Steen Lomholt-Thomsen, który obejmie nowe obowiązki z dniem 1 listopada 2024 r. Jego rolą będzie realizacja strategii relacji z klientami i wsparcie globalnego rozwoju firmy. Dzięki zdolnościom NIQ z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, danych i jej globalnego zasięgu, firma chce dostarczać klientom Full View™ – kompleksowe obrazy zachowań nabywców.
„Bardzo się cieszę z dołączenia do NIQ i możliwości wsparcia dostarczania najbardziej zaawansowanych informacji i analiz konsumenckich na rynek – powiedział Lomholt-Thomsen. – Ogromnie cieszę się również ze współpracy z fantastycznym zespołem, aby przyczynić się do osiągnięcia kolejnych sukcesów płynących z dalszego wykorzystywania potencjału danych i zdolności NIQ”.
Steen będzie pracował z biura NIQ w Genewie (Szwajcaria).
O firmie NIQ
NielsenIQ (NIQ) to światowy lider w dziedzinie analizy konsumenckiej, pomagający klientom zrozumieć zachowania zakupowe klientów i odkrywać nowe możliwości wzrostu. Po połączeniu z GfK w 2023 roku, obie firmy zyskały niezrównany zasięg na całym świecie, działając w ponad 95 krajach i obejmując 97% PKB. Dzięki zaawansowanym analizom i platformom, NIQ oferuje pełen obraz sytuacji: Full View™.
Więcej szczegółowych informacji dostępnych jest na stronie www.niq.com.
Niniejsze zawiadomienie jest wiążące wyłącznie w jego oryginalnej wersji językowej. Tłumaczenie ma charakter wyłącznie orientacyjny i służy jedynie ułatwieniu zrozumienia treści zawiadomienia, które należy interpretować w odniesieniu do oryginalnego tekstu, mającego skutki prawne.
Źródło: pap-mediaroom.pl