Biznes i finanse

Khloandeacute; Kardashian wspólnie z Luxe Brands wprowadza na rynek pierwszy zapach sygnowany swoim imieniem

Platforma KWC by Wizaz.pl przeprowadziła badanie zachowań konsumentek w branży beauty, analizując opinie ponad 1700 respondentek z różnych grup demograficznych. Raport „Jak Polki kupują kosmetyki?” podkreśla, co kieruje współczesnymi konsumentkami podczas zakupów kosmetycznych i jakie trendy zyskują na znaczeniu.

Khloé Kardashian, światowa ikona i przedsiębiorczyni, we współpracy z Luxe Brands, wprowadza na rynek swój pierwszy zapach sygnowany swoim imieniem: XO Khloé. Premiera zapachu odbywa się dziś w luksusowych sklepach detalicznych Harrods w Wielkiej Brytanii, a od 1 grudnia będzie dostępny w ekskluzywnej amerykańskiej sieci partnerskiej Ulta Beauty.

Marka czerpie inspirację od samej Khloé, przekazując pozytywny duch i światło, które charakteryzują jej osobowość. Produkt XO Khloé to najbardziej osobista kreacja tej artystki, odzwierciedlająca jej ewolucję jako przedsiębiorczyni, siostry i matki. Wyrafinowany flakon, nowoczesna wrażliwość i inspirujące przesłanie sprawiają, że marka wyróżnia się na tle innych, oferując ekskluzywny zapach bazowy, który łączy luksus, opowieść opartą na wrażeniach i wysoką jakość.

„Tworzenie tego zapachu było dla mnie wyjątkową podróżą – mówi Khloé Kardashian. – Podchodzę do każdego projektu, w który jestem zaangażowana w sposób praktyczny i chciałam, aby każdy szczegół XO Khloé wyrażał zamierzenie i celowość. Od projektu flakonu po kampanię – byłam w pełni zaangażowana w cały proces tworzenia. Jestem szczególnie dumna z zapachu. Spędziliśmy dużo czasu, aby dopracować go do perfekcji i jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Nie mogę się doczekać, aby podzielić się nim ze wszystkimi!”.

XO Khloé to owoc wyjątkowej współpracy dwóch renomowanych perfumiarzy – Alberto Morillasa i Clémenta Gavarry’ego z Firmenich, którzy połączyli swoje siły, aby stworzyć ten wyjątkowy zapach.

Nowy zapach XO Khloé to połączenie wysokiej klasy perfum rzemieślniczych z atrakcyjną dla przyszłościowym trendów zapachową. Ten luksusowy zapach o niezwykłej zmysłowości to kwiatowy bukiet skrystalizowanych płatków róży, praliny, piżma i drewna, który rozpieszcza zmysły.

„Khloé jest jedną z najbardziej wpływowych osób na świecie – mówi Noreen Dodge, dyrektor ds. marketingu i dyrektor ds. strategii w Luxe Brands. – Wiemy, że ma moc, aby wprowadzać nowe rozwiązania do kategorii zapachów i przyspieszać jej rozwój. Kiedy wprowadzaliśmy w życie olśniewającą wizję Khloé, naszym zamiarem było dostarczenie pięknego zapachu i wciągającej, wysokiej jakości kampanii marki, która rezonuje z fanami Khloé i konsumentami na całym świecie. Pozyskaliśmy niesamowitych partnerów detalicznych – nasza marka zadebiutuje w ramach naszej głównej globalnej współpracy z Harrods, co pozwoli jej rozwijać się dalej w atmosferze doskonałości. W Stanach Zjednoczonych niezrównane wrażenia zapewni klientom nasz zaufany partner detaliczny, Ulta Beauty. Cieszymy się, że możemy budować nowy projekt marki premium”.

Platforma KWC by Wizaz.pl przeprowadziła obszerne badanie zachowań konsumentek w branży beauty. Raport „Jak Polki kupują kosmetyki?” to wynik analizy opinii ponad 1700 respondentek z różnych grup demograficznych. Wnioski rzucają światło na to, co kieruje współczesnymi konsumentkami podczas zakupów kosmetycznych i jakie trendy zyskują na znaczeniu.

Współpraca ikony mody i przedsiębiorczyni Khloé Kardashian z Luxe Brands zaowocowała wprowadzeniem na rynek pierwszego zapachu sygnowanego jej imieniem: XO Khloé. Zapach debiutuje w sieci luksusowych sklepów detalicznych Harrods w Wielkiej Brytanii już dziś, a następnie 1 grudnia trafi do ekskluzywnej amerykańskiej sieci partnerskiej oferującej kosmetyki Ulta Beauty. Marka czerpie inspirację od samej Khloé – ma w sobie jej pozytywnego ducha i światło, którym dzieli się ze wszystkimi – dzięki czemu ten produkt jest jej jak dotąd najbardziej osobistą kreacją. XO Khloé, ze swoim ultraluksusowym designem i zapachem, podkreśla ewolucję Khloé jako przedsiębiorczyni, siostry i matki.

„W Luxe Brands tworzymy marki na dłużej – mówi Tony Bajaj, dyrektor generalny Luxe Brands. – Niezmiennie od samego początku naszym celem było tworzenie wysokiej jakości zapachów, które inspirują konsumentów na całym świecie dzięki najlepszej w swojej klasie realizacji i innowacjom na najwyższym poziomie w perspektywie długoterminowej. To zaszczyt móc współpracować z Khloé nad propozycją marki, która przewyższa te oczekiwania. Jej strategiczne i przyszłościowe podejście jest widoczne we wszystkich aspektach tej premiery. Jak dotychczas popyt jest bezprecedensowy – z niecierpliwością czekamy na pełne wprowadzenie na rynek wiosną 2025 r. i później”.

Nowa linia zapachowa XO Khloé będzie miała swoją premierę dziś wyłącznie w ekskluzywnym sklepie Harrods w Wielkiej Brytanii, a w Ameryce Północnej zadebiutuje wyłącznie w Ulta Beauty 1 grudnia. Zapach będzie dostępny na kluczowych rynkach na całym świecie, w tym w Europie, Australii i Meksyku, wiosną 2025 roku.

Khloé Kardashian

Khloé Kardashian to nie tylko przedsiębiorczyni i producentka wykonawcza, ale także jedna z najbardziej rozpoznawalnych kobiet w mediach społecznościowych. Z ponad 300 milionami obserwujących na Instagramie, stała się jedną z najbardziej wpływowych osób na całym świecie dzięki swojej autentyczności i silnej więzi z publicznością.

Khloé jest niezwykle przedsiębiorcza i odnosi sukcesy jako współzałożycielka marki Good American, która zrewolucjonizowała rynek dżinsów poprzez wprowadzenie kolekcji w różnych rozmiarach. Jej marka promuje różnorodność i inkluzywność, co odzwierciedla jej przekonanie, że kobiety powinny czuć się i wyglądać dobrze. Kampanie reklamowe prezentują kobiety o różnych kształtach, rozmiarach, kolorach i pochodzeniu, co przyczyniło się do ogromnego sukcesu marki wśród kobiet o różnych typach sylwetki. Premiera dżinsów Good American była największą w historii, generując ponad 1 milion dolarów sprzedaży w dniu premiery. Od tego czasu marka rozszerzyła swoją ofertę o ubrania w produkcji seryjnej, odzież sportową i kostiumy kąpielowe.

LUXE Brands Inc.

LUXE Brands, Inc. to międzynarodowa firma kosmetyczna znana z tworzenia prestiżowych marek kosmetycznych, które inspirują konsumentów na całym świecie. Firma ma swoje biura w Nowym Jorku i na Florydzie oraz została nagrodzona za innowacyjne podejście do projektowania, marketingu i budowania marki z wykorzystaniem mediów cyfrowych.

Wśród klientów znajdują się takie gwiazdy jak Ariana Grande, Khloé Kardashian, Nicki Minaj, a także marka Eau de Juice by Cosmopolitan oraz partnerstwo licencyjne z General Motors dotyczące marki Hummer.

Zdjęcie dostępne pod adresem: https://mma.prnewswire.com/media/2565054/Luxe_Brands_Fragrance_by_Khloe_Kardashian.jpg


Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM