Ultima Markets potwierdziła swoją dominującą pozycję jako lider przyszłościowy w branży finansowej podczas London Summit 2024. Wydarzenie przyciągnęło różnorodną grupę profesjonalistów z sektora finansowego, zainteresowanych poznaniem najnowszych trendów kształtujących przyszłość usług finansowych.
Stoisko firmy wyróżniało się na tle innych uczestników szczytu niespotykaną energią i zaangażowaniem. Zamiast kolejnego punktu odwiedzanego na targach Ultima Markets, firma stworzyła wciągającą prezentację dla entuzjastów finansów. Dzięki pełnej życia ekspozycji i interaktywnym ofertom stoisko stało się centralnym punktem szczytu, przyciągając tłumy odwiedzających chętnych do zanurzenia się w świecie handlu.
Podczas szczytu odbywały się różnorodne sesje, takie jak wywiady, panele dyskusyjne i przemówienia. Poruszane tematy dotyczyły zarówno ram regulacyjnych, jak i wyzwań związanych z cyfrową rewolucją w finansach. Celem wydarzenia było pobudzenie dyskusji i wspólna kształtowanie przyszłości branży.
Nowe możliwości systemu CRM dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji
Podczas ostatniego szczytu, spółka Ultima Markets odegrała istotną rolę, a wiceprezes ds. marketingu, Ernest Yiu, wygłosił bardzo oczekiwane przemówienie pt. „Przyszłość CRM: Prognozy na rok 2025”.
„Przyszłość CRM podlegała szybkiej ewolucji dzięki sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowemu. Narzędzia te umożliwiły brokerom przewidywanie potrzeb klientów poprzez analizę ich zachowań i preferencji, dzięki czemu mogliśmy zapewniać bardziej spersonalizowaną i proaktywną obsługę” – mówił.
Yiu emphasized the importance of personalization in customer relationships: „At Ultima Markets, we strived to make our clients feel like we were speaking to them directly. We achieved this by segmenting our clients based on factors such as trading history and experience level, providing tailored content for each group.”
Ernest Yiu’s forecasts on the practical applications of artificial intelligence and machine learning have inspired the audience to reconsider their strategies and underscored the significant role of innovative CRM solutions in maintaining a competitive edge.
Podczas FMLS:24 profesjonaliści mieli okazję zgłębić złożoność współczesnego krajobrazu finansowego, korzystając z platformy zapewnionej przez wydarzenie. Firmy takie jak Ultima Markets zaprezentowały, w jaki sposób technologia kształtuje przyszłość branży finansowej i jak dostosowują się do tych zmian.
Ultima Markets konsekwentnie dąży do wprowadzania innowacji i zapewniania inwestorom na całym świecie najnowszych narzędzi i wiedzy, aby sprostać wymaganiom branży finansowej.
Ultima Markets to dynamicznie rozwijający się broker posiadający pełne licencje, oferujący dostęp do ponad 250 instrumentów finansowych. Zespół składający się z ponad 2000 specjalistów z 15 biur na całym świecie obsługuje klientów w 172 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o Ultima Markets, odwiedź ich profile na platformach społecznościowych takich jak Facebook, X, Instagram, LinkedIn i YouTube.
Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl