Biznes i finanse

Hisense przekazuje wysokiej jakości urządzenia Funduszowi Wieczystemu Paris Saint-Germain, czyniąc świat lepszym miejscem dzięki inicjatywom charytatywnym

QINGDAO, Chiny–(BUSINESS WIRE)– Spółka Hisense, będąca czołowym światowym przedsiębiorstwem technologicznym, w 2020 r. została globalnym partnerem Paris Saint-Germain. Od tamtego czasu, korzystając na tym partnerstwie Hisense zdobyło spore uznanie i wsparcie konsumentów i zacieśniło więzy emocjonalne z fanami piłki nożnej na całym świecie. Jako przedsiębiorstwo odpowiedzialne społecznie, spółka Hisense poszła o krok dalej i zwiększyła swoje zaangażowanie we współpracę, przekazując wiele technologicznie zaawansowanych urządzeń na rzecz programów non-profit i zostając partnerem Funduszu Wieczystego Paris Saint-Germain.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20220423005007/en/ 

Hisense przekazał telewizory na wsparcie rozwoju młodzieży

Hisense przekazał telewizory na Fundusz Wieczysty Paris Saint-Germain. Telewizory zostały wykorzystane podczas wydarzenia Cantine Solidaire organizowanego przez Fundusz Wieczysty Paris Saint-Germain w marcu 2022 r., w ramach którego na Parc des Princes gościło 200 nastolatków. Wydarzenie dotyczyło zagadnień równości, sportu, kultury, świata cyfrowego, postawy obywatelskiej i muzyki, a młodzi uczestnicy zjedli wspólny obiad i uczestniczyli w aktywnościach sportowych i rekreacyjnych oraz w warsztatach pisania CV.

Tak o partnerstwie obu podmiotów mówi Sabrina Delannoy, wicedyrektor Funduszu Wieczystego Paris Saint-Germain – „Jesteśmy zachwyceni faktem, że partnerzy klubu są zainteresowani naszymi projektami i angażują się we wspieranie nas. Widać, że członkowie rodziny Paris Saint-Germain wyznają wspólne wartości. Hisense to wzór do naśladowania, a my liczymy na dłuższą współpracę”.

Hisense realizuje cele społecznej odpowiedzialności biznesu dążąc do tworzenia lepszego i bardziej zrównoważonego świata.

Wiceprezes Hisense France Cédric Audebert powiedział – „Jako partner klubu jesteśmy żywo zainteresowani inicjatywami społecznymi Funduszu Wieczystego Paris Saint-Germain. Sport to sposób dzielenia się i wyrażania solidarności z innymi, a te dwie wartości są dla nas absolutnie kluczowe. Naszym celem jest udzielanie niezachwianego wsparcia Funduszowi Wieczystemu Paris Saint-Germain i zachęcamy wszystkie firmy, by robiły to samo”.

Hisense angażuje się w działalność charytatywną i wspierającą zrównoważony rozwój na całym świecie. Spółka przekazała dużą ilość zaawansowanych technologicznie urządzeń gospodarstwa domowego wyłącznie do użytku w programach Funduszu Wieczystego Paris Saint-Germain. W ramach tej darowizny, Hisense przekazał telewizory na „PSG HOLIDAYS”, dostarczył lepsze urządzenia na szkolenia dla dzieci, zapewnił duży wyświetlacz dla programu „Red & Blue School”, długoterminowe wsparcie i lepsze środowisko do nauki po szkole.

Hisense jest spółką zorientowaną na ludzi, aktywnie wspierającą organizacje charytatywne, skupiającą się na odpowiedzialności społecznej i dążącą do tego, by wnosić wciąż nowy wkład w zrównoważony rozwój świata.

Wersja źródłowa dostępna na portalu businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220423005007/en/ 

Źródło: Hisense

KONTAKT:
Caroline Chen
Zespół PR Hisense
e-mail: hisenseglobal@ogilvy.com 
tel: +8613922322347

Źródło informacja: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 


Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM