Zarząd GROCLIN Spółka Akcyjna z siedzibą w Grodzisku Wielkopolskim („Spółka/Emitent”) nawiązując do publikowanych dotychczas wiadomości dotyczących perspektyw działalności Emitenta informuje, że w dniu 16 lutego 2022 r. podczas posiedzenia Zarządu Emitenta podjęta została uchwała w sprawie przyjęcia oraz wdrożenia strategii Emitenta obejmującej działalność pod marką LESS w sektorze sprzedaży odzieży używanej („LESS_STORE”) oraz elektromobilności („LESS_BIKE”).
Realizacja strategii oraz przyjętych założeń sprzedażowych odbywać się będzie za pośrednictwem sklepu internetowego oraz stacjonarnej sieci sprzedaży, którą Emitent prowadzić będzie pod marką LESS.STORE.
Strategia rozwoju LESS_STORE zakłada uruchomienie sklepu online przed końcem pierwszego kwartału 2022 r. Otwarcia sklepów stacjonarnych planowane są na II kwartał 2022 r. Jednocześnie Emitent informuje, że w lutym działalność rozpoczęła sortownia LESS_, która stanowić będzie centrum logistyczne dla e-sklepu oraz sklepów stacjonarnych.
Przyjęta strategia przewiduje, że sklepy LESS.STORE będą otwierane w atrakcyjnych lokalizacjach zarówno dużych polskich miast, jak również w mniejszych miejscowościach, gdzie widać istotny potencjał rynku przedmiotów używanych. Spółka nie wyklucza również rozwoju swojej działalności poprzez działania akwizycyjne. Unikatowa koncepcja LESS.STORE zakłada modułowy system wyposażenia sklepów, który pozwoli na szybką ekspansję i rozwój sieci przy zachowaniu jednolitego standardu.
W ramach sieci stacjonarnej klienci otrzymają możliwość oddania swoich przedmiotów do sprzedaży, korzystając z narzędzia jakim będzie LESS_BOX.
Niezależnie od przyjętych założeń, projektem wiodącym nadal pozostanie platforma LESS_APP. To przestrzeń, która w strategii Grupy ma należeć do użytkowników – bezpośrednio sprzedających i kupujących od siebie używane przedmioty. LESS_ skupi się na działaniach zwiększających ich aktywność oraz zaangażowanie, stale rozwijając bazę klientów.
W segmencie elektromobilności, Emitent nadal będzie prowadził sprzedaż miejskich rowerów elektrycznych, której wyniki od początku roku 2022 są bardzo obiecujące. Aktualnie realizowany jest proces rebrandingu i w kolejnych okresach rowery elektryczne będą oferowane pod marką LESS BIKE. Spółka planuje wprowadzić do sprzedaży kilka modeli rowerów – obok najbardziej zaawansowanych technologicznie e-bike’ów z segmentu premium, będą to też produkty bardziej przystępne cenowo.
Sprzedaż LESS.BIKE skoncentrowana będzie w kanale online, choć w planach jest także uruchomienie punktów tradycyjnej sprzedaży w największych miastach w całej Polsce.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl