GUANGZHOU, Chiny, 10 maja 2022 r. /PRNewswire/ — 131. Targi Kantońskie, zorganizowane w formie wirtualnej, dobiegły pomyślnie do końca, odnotowując wiele rekordów w zakresie liczby odwiedzających, wyświetleń, prezentowanych produktów i zarejestrowanych zagranicznych nabywców.
„Z misją, którą można podsumować hasłem >>Targi Kantońskie. Globalny udział<<, 131. Targi Kantońskie stanowią pomost, który gromadzi gości z całego świata, łączy chiński rozwój i możliwości z globalnymi rynkami i odbiorcami oraz dzieli się nimi” – powiedział Xu Bing, rzecznik prasowy Targów Kantońskich i zastępca dyrektora generalnego Chińskiego Centrum Handlu Zagranicznego.
Skuteczna platforma handlowa
131. Targi Kantońskie zbudowały wysoce wydajną i działającą nieustannie platformę handlową, ustanowioną ponad granicami państw. W najnowszej edycji targów wzięło udział łącznie 25500 firm, które zamieściły ponad 3052100 wystawianych produktów na oficjalnej stronie wydarzenia, osiągając poziom ponad 10,09 mln odwiedzających i 33,9 mln wizyt na stronie internetowej.
Usługi handlowe oferowane w ramach tegorocznych Targów Kantońskich wspierały dostawców i nabywców oraz pomagały im poszerzyć ich sieci biznesowe za pośrednictwem różnych forów, nowych usług i nowych modeli biznesowych, międzynarodowych stref e-handlu, stref finansowych i inteligentnych systemów obsługi klienta.
Poszerzenie sieci partnerstw handlowych
131. Targi Kantońskie odnotowały udział ponad 536000 zagranicznych nabywców z 228 krajów i regionów, co oznacza wzrost o 48% rok do roku, i o 41,8% miesiąc do miesiąca.
W międzyczasie Targi Kantońskie zawarły również umowy o współpracę z 14 zagranicznymi instytucjami przemysłowymi i handlowymi, co przyczyniło się do wzrostu łącznej liczby globalnych partnerów do 170 i jeszcze większego poszerzenia sieci handlu zagranicznego.
Promocja regionalnych klastrów przemysłowych działających na mniej rozwiniętych obszarach
131. Targi Kantońskie również stworzyły kreatywny moduł wsparcia w celu przyspieszenia rozwoju gospodarczego. Łącznie 975 firm z mniej rozwiniętych obszarów pojawiło się w strefie Rewitalizacji Obszarów Wiejskich w celu promowania i przyspieszenia rozwoju gospodarki tych regionów.
Precyzyjne inicjowanie kontaktów pomiędzy dostawcami i odbiorcami
W celu wsparcia precyzyjnego łączenia dostawców i nabywców, 131. Targi Kantońskie poprawiły dokładność i wydajność inicjowania kontaktów handlowych poprzez zastosowanie zamieszczonych logotypów i wygodniejszych w zastosowaniu e-wizytówek.
Podczas Targów Kantońskich odbyło się również dziesiątki wydarzeń służących nawiązywaniu kontaktów i promocji, skierowanych do przedstawicieli różnych rynków i branż. Na przykład 50 wirtualnych wydarzeń z serii „Trade Bridge” („Most Handlu”) przeciągnęło niemal 4000 nabywców z 57 krajów i regionów, a osiem relacji na żywo z cyklu „Odkryj Targi Kantońskie poprzez pszczoły i miód” obejrzało ponad 1,4 mln widzów.
Fotografia – https://mma.prnewswire.com/media/1813320/image_969985_32294903.jpg
Źródło: Canton Fair
KONTAKT:
Celine Zheng
tel. +86-020-89138620
e-mail: celine@cantonfair.org.cn
Źródło informacji: PR Newswire
Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl