Nauka i technologie

Globalna premiera spersonalizowanych produktów Hisense na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 – doskonałe wrażenia dzięki rozwojowi technologii

QINGDAO, Chiny, 11 sierpnia 2022 r. /PRNewswire/ — Spółka Hisense od początku niezmiennie koncentruje się na innowacjach technologicznych skupionych na kliencie i opracowuje coraz doskonalsze i bardziej zaawansowane technologicznie produkty, które przynoszą korzyści społeczeństwu i zmieniają życie ludzi na lepsze.

Aby zapewnić lepsze wrażenia i dać konsumentom na całym świecie możliwość oglądania meczów zgodnie z wyśrubowanymi standardami Perfect Match FIFA, Hisense zaprezentuje swoje najnowsze innowacyjne produkty podczas transmitowanej na żywo 17 sierpnia o godzinie 20:00 na kanale YouTube Hisense i na profilu Hisense na Twitterze globalnej premiery spersonalizowanych produktów Hisense na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 (Hisense’s Customized Products for the FIFA World Cup 2022™ Global Launch Event).

Interaktywna premiera najważniejszych nowych technologii Hisense transmitowana na żywo

Spółka Hisense zawsze dążyła do rozwijania nowych technologii. Teraz, dzięki połączeniu sił z FIFA i innowacjom technologicznym zapewni fanom na całym świecie wciągające i niezapomniane wrażenia z oglądania meczów.

Podtrzymując swoje zaangażowanie w opracowywanie przełomowych technologii i zapewnianie niezapomnianych wrażeń fanom futbolu z całego świata, Hisense ciągle usprawnia swoją technologię, aby otrzymać jeszcze bardziej niezawodny, wyspecjalizowany i zaawansowany technologicznie produkt, który pozwoli jeszcze bardziej cieszyć się rozrywką w perfekcyjnych warunkach. Dlatego też podczas nadchodzącej premiery pod nazwą Customized Products for the FIFA World Cup 2022™, Hisense pokaże telewizory od ULED TV po Laser TV i zaprezentuje swój sprzęt AGD, a wszystkie najważniejsze produkty i przełomowe innowacje można będzie oglądać w transmisji na żywo.

Aby ulepszyć wrażenia z oglądania premiery, Hisense przygotował szereg interaktywnych i angażujących zadań ankietowych na temat technologii Hisense, które lepiej prezentują cechy produktów w transmisji na żywo. Uczestnicy interaktywnych quizów, którym się poszczęści, otrzymają telewizyjny podarunek od Hisense.

Candy Pang, wicedyrektor generalny działu zarządzania marką w Hisense Group, mówi o nadchodzącym wydarzeniu: „Globalna premiera spersonalizowanych produktów Hisense na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 pokaże z jakim zaangażowaniem spółka Hisense dba o fanów futbolu i swoich klientów na całym świecie. Rozwijając swoje technologie dążymy do tego, by wszyscy kibice piłkarscy i konsumenci mogli cieszyć się lepszym życiem i czerpać garściami z doskonałych wrażeń oferowanych przez technologie Perfect Match”.

Hisense to globalna spółka, która nieprzerwanie wykorzystuje najlepsze technologie, aby kształtować lepsze społeczeństwo i przyszłość świata. Jako Oficjalny Sponsor Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA w Katarze (FIFA World Cup Qatar 2022™), Hisense chce zapewnić konsumentom z całego świata najbardziej ekscytujące i imponujące wrażenia z meczów dzięki swoim produktom i technologiom klasy premium.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1875730/image_5015956_30044245.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 


Źródło informacji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM