Wiadomości Polska Biznes i finanse S’YOUNG zacieśnia współpracę z marką Jo Loves i wzmacnia jej relacje na rynku chińskim
Biznes i finanse

S’YOUNG zacieśnia współpracę z marką Jo Loves i wzmacnia jej relacje na rynku chińskim

SZANGHAJ, 10 stycznia 2023 r. /PRNewswire/ — S’YOUNG International („S’YOUNG”, „Spółka”), twórca modelu współpracy CP, otwarta platforma cyfrowa dla międzynarodowych marek kosmetycznych wchodzących na rynek chiński, rozszerzyła współpracę z Jo Loves („marka”), najnowszą marką legendarnej twórczyni perfum Jo Malone CBE. Marka Jo Loves otrzymała lokalne wsparcie S’YOUNG i osiągnęła znaczące wyniki na rynku chińskim mimo trudnych warunków.

W obliczu zmieniających się poglądów konsumentów i ogólnych warunków rynkowych w Chinach zespół S’YOUNG ma jasną wizję, którą dzieli z marką Jo Loves. Spółka ściśle współpracuje z zespołem Jo Loves, aby wspierać tę naprawdę wyjątkową markę, i pełni rolę jej partnera w Chinach, skupiając się na budowaniu marki, zarządzaniu produktem oraz marketingu, a nie wyłącznie na sprzedaży.

Innowacyjna kolekcja zapachów Jo Loves stworzona osobiście przez Jo Malone CBE jest skierowana szczególnie do klientów należących do pokolenia Z. W 2020 r. marka Jo Loves była w połowie procesu wdrożenia na rynku międzynarodowym, kiedy wybuchła pandemia. W wywiadzie udzielonym Vogue Business Jo Malone CBE wyraziła przekonanie, że aby osiągnąć sukces, marka nie potrzebuje eleganckich przestrzeni biurowych i sal konferencyjnych, ale „kreatywności oraz świetnego zespołu i partnerów”.

Bezprecedensowa wartość sprzedaży produktów Jo Loves w Chinach jest możliwa dzięki wsparciu S’YOUNG. Dzięki połączeniu narracji marki opartej na jej głębokim rozumieniu oraz bogatym doświadczeniu z zakresu marketingu i doświadczeniu operacyjnemu firma S’YOUNG pomogła Jo Loves w wywarciu wrażenia na chińskich konsumentach za pomocą zindywidualizowanej strategii. Z okazji tegorocznego Międzynarodowego Dnia Kobiet najpopularniejsze perfumy Jo Loves, Mango Thai Lime, w ciągu zaledwie 5 minut kampanii w formie streamingu na żywo zorganizowanej przez S’YOUNG osiągnęły sprzedaż o wartości powyżej miliona juanów. Stały się one również najlepiej sprzedającymi się perfumami importowanymi na Tmall, największej chińskiej platformie internetowej łączącej przedsiębiorstwa i klientów (B2C).

S’YOUNG International umożliwia globalnym markom kosmetycznym nawiązanie relacji na rynku chińskim, skupiając się na lokalizacji kulturowej, skutecznych operacjach, reklamie i dystrybucji. Liczący ponad 4000 osób zespół współpracował z przeszło 50 najważniejszymi markami międzynarodowymi, m.in. KIKO, CELLEX-C, MEMO PARIS, MESOESTETIC, ZELENS, LUMENE… oraz nawiązał współpracę strategiczną z grupą Johnson & Johnson, aby wspierać wprowadzenie do oferty internetowej pełnej linii towarów konsumpcyjnych w Chinach, m.in. Dr. Ci:Labo, Listerine, Neutrogena i innych.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie https://syoungintl.com.

Źródło: S’Young Group Co., Ltd.

Źródło informacji: PR Newswire

 


Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version