FREDERICTON, Nowy Brunszwik, 17 stycznia 2023 r. /PRNewswire/ — Introhive, największa na świecie platforma Customer Intelligence, ogłosiła dzisiaj powołanie Lee Blakemore’a na stanowisko dyrektora generalnego. Blakemore wniesie ponad 30-letnie doświadczenie w dziedzinie oprogramowania i sprzedaży, przewodząc Introhive na kolejnym etapie jej wzrostu, w którym główny nacisk kładziony będzie na rozwój klienta oraz prace badawczo-rozwojowe nad produktami.
Lee posiada bogaty dorobek i rozległe doświadczenie w dziedzinie globalizacji skali działalności przedsiębiorstw z branży oprogramowania. W swojej karierze odpowiadał za strategie wejścia na rynek, kwestie operacyjne, wsparcie klienta oraz działalność międzynarodową firm w największych międzynarodowych firmach tworzących oprogramowanie dla przedsiębiorstw. Jest on doświadczonym liderem w branży technologicznej, który wprowadza w firmach zmiany napędzające ich wzrost.
Blakemore ostatnio piastował stanowiska prezesa działu narzędzi ułatwiających współpracę i komunikację pomiędzy członkami społeczności a placówkami edukacji na poziomie przedszkolnym, podstawowym i średnim (K-12 Community Engagement) w Anthology, gdzie z powodzeniem dowodził należącej do niej firmie Blackboard K-12, odpowiadając za proces jej przejęcia przez Finalsite oraz jej późniejszej integracji i unifikacji w obrębie przedsiębiorstwa. Przed pracą w Anthology Lee pełnił funkcje dyrektorskie w Blackboard, w tym funkcję prezesa i dyrektora ds. rynków i relacji z klientem. W okresie poprzedzającym Blackboard, w 2015 r., Lee zajmował stanowisko starszego wiceprezesa ds. sprzedaży międzynarodowej i marketingu w Velocity Technology Solutions, a także pracował na wyższych szczeblach kierowniczych w IBM, Corio (spółce przejętej przez IBM) i Scala Business Solutions (należącej do Epicor).
„Jestem zachwycony, że mogę być częścią Introhive i stanąć na czele naszego utalentowanego zespołu. Cieszę się, że będę mógł uwolnić pełny potencjał firmy, wykorzystując naszą zastrzeżoną platformę Customer Intelligence do wspierania przedsiębiorstw w wydobywaniu maksimum wartości z inwestycji w obszarze zarządzania relacjami z klientem i ich pogłębiania – powiedział Blakemore. – Introhive zaufały setki największych na świecie przedsiębiorstw świadczących specjalistyczne usługi, których celem było zwiększenie przychodów całkowitych, ograniczenie kosztów operacyjnych czy podniesienie wydajności pracy. Introhive ma przed sobą atrakcyjne perspektywy podtrzymania trendu wzrostowego, biorąc pod uwagę ogromną liczbę rynków, na które cały czas wchodzimy, a które wykazują w dużej mierze niezaspokojony popyt na usługi, jakie świadczy Introhive, nie mając świadomości, że mogą je otrzymać właśnie od nas”.
W 2021 r. Introhive pozyskała 100 mln USD z rundy finansowania serii C, w której głównym inwestorem była PSG, czołowa firma inwestycyjna lokująca kapitał w dynamicznie rozwijających się podmiotach. Środki te Introhive zamierza przeznaczyć na dalsze inwestycje w rozwój rozwiązań Customer Intelligence na potrzeby największych przedsiębiorstw na świecie.
Introhive
Introhive to wielokrotnie nagradzana firma z branży oprogramowania, która wspiera zorientowane na sprzedaż przedsiębiorstwa B2B w lepszym zrozumieniu zachowań klientów. Stworzona przez Introhive platforma Customer Intelligence służy automatycznemu pozyskiwaniu wiarygodnych danych na temat klientów w procesie zarządzania relacjami z klientem, z których zespoły sprzedażowe i marketingowe mogą w miarę potrzeb wyciągać pouczające i praktyczne wnioski na potrzeby wyszukiwania i pozyskiwania klientów oraz budowania z nimi relacji. Introhive posiada biura w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Zjednoczonym Królestwie i Indiach i wspiera setki tysięcy użytkowników w przeszło 90 państwach całego świata. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.introhive.com.
Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1983557/Introhive_Lee_Blakemore.jpg
Źródło: Introhive
Źródło informacji: PR Newswire
Źródło wiadomości: pap-mediaroom.pl