Biznes i finanse

Hisense na drugim miejscu na świecie pod względem dostaw telewizorów w 2022 r.

QINGDAO, Chiny, 22 lutego 2023 r. /PRNewswire/ — Dynamiczna odbudowa czołowych chińskich przedsiębiorstw przemysłowych i umocnienie ich konkurencyjności, szczególnie na międzynarodowym rynku urządzeń domowych, zostały potwierdzone najnowszymi danymi instytutu badań rynkowych Omdia, które wykazały, że globalne dostawy telewizorów Hisense za cały rok 2022 osiągnęły poziom 24,5 miliona, plasując firmę Hisense na drugim miejscu na rynku międzynarodowym, przy wzroście rok do roku wynoszącym 16,1%.

Rekordowe dostawy w 2022 r. są najlepszym wynikiem w historii Hisense, pokazując coraz wyraźniejszą międzynarodową dominację firmy wśród przedsiębiorstw chińskiego sektora produkcji telewizorów, przy czym poziom wzrostu rok do roku pozwala jej na znalezienie się w gronie pięciu najlepszych spółek na świecie reprezentujących ten sektor.

Jako lider technologiczny i rynkowy branży telewizorów laserowych (Laser TV), firma Hisense odnotowała udział w globalnych dostawach na poziomie 53,5%, co uplasowało ją na pierwszym miejscu w kategorii telewizorów laserowych.

Działając na tym coraz bardziej konkurencyjnym rynku, spółka kładzie nacisk na spełnianie nieustannie zmieniających się potrzeb klientów poprzez innowacje pozwalające na tworzenie wysokiej jakości produktów i usług, rozwijając krajowy rynek produkcji telewizorów, przy równoczesnym zwiększaniu udziału w rynku międzynarodowym. Firma również koncentruje się na sprzedaży zagranicznej i inwestycjach w prace badawczo-rozwojowe napędzające innowacje.

Jako kluczowy element przyszłej strategii rozwoju, Hisense umocni swoje zaangażowanie w tworzenie oferty najwyższej jakości rozwiązań, aby konsumenci mogli doświadczyć wyższego poziomu rozrywki.

Hisense

Siedziba główna Hisense znajduje się w chińskim Qingdao. Działająca od 54 lat firma od początku kieruje się czterema podstawowymi wartościami: etyką, innowacyjnością, potrzebami klienta i zrównoważonym rozwojem. Z kolei przyjęta przez nią strategia rozwojowa wyraża się w haśle: „Solidne fundamenty technologiczne i dynamiczny rozwój działalności”. Jej oferta obejmuje urządzenia multimedialne, artykuły AGD i RTV, inteligentne rozwiązania informatyczne i nowoczesne usługi. W minionych latach firma odnotowała dynamiczny rozwój, a jej produkty i usługi dostępne są już w ponad 160 państwach i regionach. Telewizory Smart TV, stanowiące trzon oferty Hisense w segmencie B2C, od samego początku wiodą prym w branży. Hisense jest również liderem w szeregu branż B2B, w tym w dziedzinach inteligentnego transportu, medycyny precyzyjnej czy komunikacji optycznej.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2007398/2022_Global_TV_Shipments_Volume.jpg

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 


Dystrybucja: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM