Biznes i finanse

Komfortowe i bezpieczne finansowanie Twojego czterech kółek z PKO BP

PKO Bank Polski, największy bank w Polsce, ogłosił niedawno nowy pakiet ubezpieczeniowy, PKO Moto, skierowany do klientów zmotoryzowanych. Jest to efekt realizacji strategii banku na lata 2023-2025, która zakłada rozwój ekosystemu usług pozabankowych w celu zaspokojenia potrzeb indywidualnych klientów.

Dzięki PKO Moto od PKO Ubezpieczenia możesz zapewnić sobie i swojemu pojazdowi pełen zakres ubezpieczeń komunikacyjnych – od obowiązkowego OC, przez Autocasco, Auto Assistance, aż po ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków i Zieloną Kartę. Wszystko w jednym miejscu – w PKO Banku Polskim.

„Wprowadzenie PKO Moto to kolejny ważny etap rozwoju naszej oferty ubezpieczeń samodzielnych. Konsekwentnie zmierzamy do tego, aby klienci PKO Banku Polskiego, mogli skorzystać z oferty maksymalnie dopasowanej do ich potrzeb” – tłumaczy Leszek Skop, prezes zarządu PKO Ubezpieczenia.

Ubezpieczeni zmotoryzowani mają szeroki wybór w zakresie AC, w tym trzy opcje, z których najwyższa zapewnia ochronę all risk i gwarancję oryginalnych części przy naprawie. Dodatkowo, Auto Assistance jest dostępne w czterech wariantach, aby zapewnić jak najlepszą ochronę dla każdego kierowcy.

„Jesteśmy dobrze przygotowani, aby w momencie wystąpienia szkody wesprzeć klienta jak najszybciej. Dysponujemy szeroką siecią warsztatów partnerskich, a sposób zgłoszenia szkody jest wygodny i zajmuje niewiele czasu” – dodaje Leszek Skop.

Naszym klientom oferujemy nowatorskie narzędzia do zarządzania szkodami. Dzięki nim mogą oni śledzić status szkody oraz, w przypadku mniejszych incydentów, samodzielnie wyliczyć wysokość odszkodowania.

Dzięki naszemu innowacyjnemu modułowi śledzenia szkód, klienci mogą śledzić status swojej szkody w czasie rzeczywistym. Moduł umożliwia również wysyłanie i odbieranie niezbędnych dokumentów oraz komunikację z opiekunem szkody w formie czatu, dzięki czemu klienci mogą kontrolować przebieg naprawy z dowolnego miejsca.

Opracowany przez nas mechanizm zgłaszania szkód jest wyjątkowo prosty w obsłudze — wystarczy wypełnić krótki formularz w serwisie iPKO. Następnie klient otrzymuje komunikat z potwierdzeniem rejestracji szkody wraz z numerem i informacją o możliwości jej śledzenia.

„Dostępność oferty ubezpieczeń komunikacyjnych od PKO Ubezpieczenia we wszystkich kanałach dystrybucji banku wpisuje się w realizację drugiego filaru naszej strategii, czyli tworzenia bankowości dopasowanej do stylu życia. Mamy nadzieję, że potencjał bazy naszych klientów przyniesie efekt porównywalny do tego, który osiągnęliśmy w przypadku oferty PKO Dom, która od ponad roku ma już blisko 5-procentowy udział w rynku ubezpieczeń domów i mieszkań” – mówi Paweł Gruza, wiceprezes zarządu PKO Banku Polskiego, kierujący pracami Zarządu.


Dystrybucja: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM