Biznes i finanse

JA Solar z szacunkiem przyjęta przez EUPD jako najlepsza marka fotowoltaiczna w regionie LATAM i Afryki

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ma 6 miliardów euro do dyspozycji polskich przedsiębiorców w następnej perspektywie finansowej. Program SMART, który otrzyma połowę tych środków, ma na celu nie tylko finansowanie innowacji, ale także skuteczną ekspansję na rynki zagraniczne, podnoszenie kompetencji personelu i wdrażanie zaawansowanych technologii cyfrowych.

JA Solar, światowy czołowy producent produktów fotowoltaicznych, ogłosił wczoraj, że został wyróżniony przez EUPD Research, międzynarodowy instytut badawczy, nagrodą „Najlepsza marka z branży fotowoltaicznej” w regionie LATAM oraz Afryce. To wyraz uznania dla wybitnych wyników rynkowych firmy w tych krajach i regionach.

EUPD Research, najbardziej ceniony na świecie niezależny instytut badawczy o ogromnym doświadczeniu w zakresie badań, dokonuje złożonego przeglądu lokalnych instalatorów systemów fotowoltaicznych oraz użytkowników końcowych, wybierając przedsiębiorstwa, które wyróżniają się w wielu aspektach, w tym wiedzy, zadowoleniu klientów, wyborze klientów oraz zasięgu dystrybucji. Za swoje wybitne osiągnięcia te firmy otrzymują nagrodę „Najlepszej marki z branży fotowoltaicznej”, co jest wymownym wyrazem wysokiego uznania w światowym przemyśle produktów solarnych oraz ważnym punktem odniesienia dla klientów, którzy szukają najwyższej jakości produktów.

JA Solar została wyróżniona nagrodą „Najlepsza marka z branży fotowoltaicznej” przyznawaną przez EUPD w Europie, regionie MENA, Niemczech, Francji, Polsce, Włoszech, Holandii, Szwajcarii, Australii, Wietnamie i innych krajach i regionach. Nagroda ta to uznanie dla jakości produktów i usług tej firmy oraz jej kluczowego wkładu w rozwój rynku fotowoltaicznego w tych obszarach.


Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM