Biznes i finanse

Changan Auto: Stabilny wzrost notowań pomaga w międzynarodowej ekspansji

Kongres IMPACT’23 w Poznaniu odniósł ogromny sukces. Uczestnikami tegorocznej edycji było ponad 600 mówców, wśród których znaleźli się goście z Polski i z zagranicy. Przez 200 godzin prelekcji dyskutowano na temat najważniejszych szans i wyzwań, przed jakimi stoi dzisiejszy, ciągle zmieniający się świat. Rekordowo długa kolejka do rejestracji uczestników świadczy o rosnącej pozycji tego wydarzenia wśród kluczowych, corocznych spotkań gospodarczo-technologicznych.

Firma Changan Auto zorganizowała w dniu 8 maja swoje doroczne spotkanie podsumowujące, na którym zaprezentowano dane za rok 2022 oraz plany i perspektywy na przyszły rozwój. Spotkanie miało miejsce w godzinach popołudniowych w Chongqing w Chinach.

Firma Changan Auto w 2022 roku osiągnęła znaczący wzrost w zakresie sprzedaży, osiągając rekordowy poziom w ciągu ostatnich pięciu lat – 2346 mln pojazdów, co stanowi wzrost o 2% w stosunku do roku poprzedniego. Zwłaszcza w sprzedaży pojazdów NEV odnotowano wzrost aż o 160,5%, sięgając 284 tysięcy sztuk. W następstwie tego Changan Auto notuje znaczny wzrost zysku netto przypisanego udziałowcom w wysokości 7,798 mld RMB, stanowiący wzrost o 119,52% w stosunku do roku poprzedniego. Firma wykazuje wyraźny wzrost w zakresie jakości operacyjnej oraz zdolności do tworzenia wartości, dzięki czemu osiąga znakomite wyniki zarówno w zakresie wielkości sprzedaży, jak i zysku.

Changan Auto jest gotowa przyspieszyć rozwój pojazdów opartych na nowej energii, zwiększyć zasięg międzynarodowy i zmienić się w inteligentną firmę technologiczną, która wspiera niską emisję dwutlenku węgla w środkach transportu. Firma ogłosiła swoją strategię Vast Ocean Plan, która ma na celu wzmocnienie działań na pięciu głównych rynkach – Europie, Amerykach, Bliskim Wschodzie i Afryce, regionie Azji i Pacyfiku oraz Wspólnocie Niepodległych Państw, i wprowadzenie do 2025 roku co najmniej 30 produktów globalnych. Do 2030 roku Changan Auto zamierza osiągnąć wyznaczone cele w ramach polityki „Four Ones”: inwestycje zagraniczne przekraczające 10 miliardów dolarów, sprzedaż zagraniczna przekraczająca milion sztuk rocznie, pracownicy oddziałów zagranicznych więcej niż 10 tysięcy, a także uzyskanie statusu światowej klasy marki samochodowej i przekroczenie poziomu 3000 punktów sprzedaży na rynkach zagranicznych.


Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM