Biznes i finanse

100 lat wspierania przedsiębiorstw przez NIQ: Przyszłościowe analizy nabywców

Od ponad 100 lat NIQ inwestuje w technologie, analizy i talenty, aby dostarczyć złożoną wiedzę na temat zachowań zakupowych klientów. Firma, założona przez Arthura C. Nielsena, Sr. w 1923 r., jest dziś światowym liderem w zakresie informacji o zachowaniach konsumentów. Dzięki uzyskiwanym przez NIQ informacjom firmy z całego świata otrzymują praktyczne wskazówki dotyczące zachowań zakupowych, dane o większej liczbie kanałów, większej próbie konsumentów oraz większej liczbie krajów niż jakikolwiek inny dostawca.

NIQ stale inwestuje w tworzenie nowych technologii, wzmacnianie zasobów analitycznych oraz szkolenia swoich pracowników, aby dostarczać najbardziej aktualne informacje na temat zachowań konsumentów z całego świata. W ciągu ostatniego stulecia firma stała się autorytetem w zakresie analiz i dostarczania informacji na temat zachowań zakupowych klientów, a także wprowadziła na rynek koncepcję udziału w rynku.

NIQ ostatnio miała okazję dzielić się z sukcesem strategicznego połączenia z GfK. Efektem fuzji jest wyjątkowe połączenie wiodących dostawców analiz zachowań konsumentów, które tworzy Full View™, najbardziej pełny i przejrzysty obraz zachowań zakupowych na świecie. Nowo powstała firma zarządza obrotami w wysokości ponad 4 mld USD oraz świadczy usługi dla 30 tys. klientów w ponad 100 krajach. Dzięki lata wkładu w rozwój, NIQ zdobyła wyprzedzającą pozycję i jest w stanie zapewnić klientom narzędzia do wielokanałowego zasięgu, analityki biznesowej i predykcyjnych analiz, które pozwolą na przygotowanie na wyzwania przyszłości.

„To wspaniały rok dla NIQ, który niesie ze sobą wiele przemian. Świętujemy długą historię działalności jako wiodącego podmiotu w branży, a jednocześnie realizujemy obraną wizję, by wieść prym w nowej erze analityki zachowań konsumenckich – powiedział Jim Peck, dyrektor generalny NIQ. – Jesteśmy niezwykle dumni z dotychczasowych osiągnięć i nie mamy wątpliwości, że nasza firma jest najlepszym, a zarazem jedynym właściwym wyborem dla przedsiębiorstw świadomych ogromnych możliwości płynących z danych i analiz wielokanałowych, prowadzących działalność na coraz bardziej złożonym rynku konsumenckim”.

NIQ zamierza nadal rozwijać się przez następne stulecie, wprowadzając najlepsze praktyki w zakresie monitorowania sprzedaży, danych demograficznych oraz wielokanałowych działań marketingowych. Dzięki temu sprzedawcy detaliczni i marki będą mogli bardziej efektywnie zarządzać swoimi działaniami, które pozwolą im w pełni wykorzystać potencjał rynku.

NIQ opracowuje nowe technologie i narzędzia z myślą o zwiększeniu wydajności i doświadczeniach zakupowych. Zespół NIQ wspiera marki w identyfikacji trendów, wyczerpaniu zapasów i maksymalizacji rentowności poprzez precyzyjne dane i raporty. Ponadto, pomaga w optymalizacji asortymentu i działań promocyjnych, co w efekcie prowadzi do wzrostu i skrócenia czasu wprowadzenia produktów na rynek.

NIQ zamierza nadal inwestować w badania i rozwój, aby zapewnić spersonalizowane narzędzia i technologie, które pomogą klientom w lepszym poznawaniu zachowań konsumentów, większej lojalności i wykorzystaniu wpływu działań promocyjnych w sklepach. W ten sposób NIQ pozostanie liderem w dziedzinie innowacji w zakresie retail measurement.

„Wkraczając w kolejne stulecie, jesteśmy niezwykle zmotywowani, by wykorzystywać przełomowe technologie w celu wspierania przedsiębiorstw za pomocą niezbędnych informacji. Jestem głęboko przekonany, że najlepsze jeszcze przed nami” – dodał Peck.

NIQ jest wiodącą na świecie firmą w dziedzinie informacji, oferującą najbardziej kompleksowe i aktualne informacje na temat zachowań konsumentów. W 2023 r. została połączona z GfK, aby oferować jeszcze lepszą jakość informacji dla klientów. Z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii i platform, NIQ oferuje holistyczne spojrzenie na rynek detaliczny oraz unikalne, pełne widzenie dzięki naszemu rozwiązaniu Full View™. Jako lider w branży, NIQ jest w stanie zaoferować najlepsze informacje na temat zachowań konsumentów.

Jako członek portfela Advent International, NIQ działa w ponad 100 lokalizacjach, zapewniając dostęp do swoich usług ponad 90% mieszkańcom naszego globu. Dowiedz się więcej, odwiedzając naszą stronę NIQ.com.

Niniejsze zawiadomienie można zrozumieć jedynie za pomocą oryginalnego tekstu zapisanego w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie do ułatwienia zrozumienia kontekstu i powinien być interpretowany zgodnie z oryginalnym tekstem, który jest jedyną wersją związaną z obowiązującym prawem.


Na podstawie aktualności z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM