Biznes i finanse

Podróżuj z nami – Polskie Linie Lotnicze LOT

Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły 15 września 2023 kampanię wizerunkową o nazwie „Ważne, z kim podróżujesz”, realizowaną przez GREY Group Poland. Kampania ma na celu podkreślenie znaczenia wielopokoleniowości doświadczeń z marką oraz zwrócenie uwagi na wartości i dziedzictwo PLL LOT.

Polskie Linie Lotnicze LOT w swojej nowej kampanii pokazują, że lot samolotem to nie tylko przemieszczanie się z jednego miejsca do drugiego. Przekonują, że to, z kim podróżujesz, jest również bardzo ważne. Dlatego, że oferując swoje usługi, stają się nie tylko przewoźnikiem, ale także towarzyszem w spełnianiu podróżniczych marzeń.

„Premiera nowej kampanii to niezwykle ważny moment dla naszej firmy. Analizy marketingowe wskazały nam nowy kierunek rozwoju marki LOT na podstawie wartości istotnych z punktu widzenia budowy wizerunku i świadomości marki. Naszym celem było zbudowanie historii z perspektywy naszych klientów, zaprezentowanie marki pogodnej, angażującej emocjonalnie, dbającej o relacje z pasażerami. W kampanii chcieliśmy zaakcentować tak silną wyjątkowość doświadczeń podróżowania, aby chcieć podzielić się nią z kolejnymi pokoleniami. Marka LOT to także siła sprawcza, dzięki której nasze marzenia, czy to o lataniu, czy też o odkrywaniu świata, się urzeczywistniają. Wierzę że odbiorcy naszej kampanii poczują, jak ważne jest to, z kim się podróżuje” – komentuje Ewa Lampart, dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT.

Wyjątkowy film promocyjny PLL LOT okazuje się niesamowitą podróżą przez czas. Marka postawiła na wielopokoleniowość, aby podkreślić jak wiele osób doświadczyło już przygody z przewoźnikiem. W tle, znakomita muzyka i intrygujące zdjęcia Macieja Rytera tworzą niezapomniany klimat. Link do wideo na kanale YouTube PLL LOT: https://youtu.be/olFsYgfyzZI

Kampania marki PLL LOT wyraża swoje przesłanie za pomocą symbolu plecaka z przypinkami z podróży. Przekaz jest prosty – komfort i bezpieczeństwo, to dwie rzeczy, które są najważniejsze dla wszystkich podróżujących. Realizacją filmu zajęła się Film Produkcja, a wyreżyserował ją Szymon Pawlik.

Kampania PLL LOT jest niezapomnianym przeżyciem. Za jej realizację została odpowiedzialna Film Produkcja, a jej wyreżyserowanie powierzono Szymonowi Pawlikowi. W centrum uwagi znalazła się wielopokoleniowość doświadczeń z marką, którą wyrażono za pomocą plecaka z przypinkami z podróży. Uzupełnieniem tej pięknej opowieści są znakomite zdjęcia Macieja Rytera i intrygująca muzyka.

PLL LOT zaszczyciło swoich pracowników i włączyło ich w kampanię promocyjną, wybierając Dorotę Żuchaj, Magdalenę Boruć, Martynę Gradusiak, Emilię Szmolke i Natana Kubalę do obsady spotu. Ci wszyscy zasłużeni przedstawiciele personelu pokładowego są spotykani na co dzień w trakcie rejsów i czynią przeloty bardziej przyjemnymi.

„Latanie to pasja wynikająca z chęci poznawania świata oraz otwartości na inne kultury i nowych ludzi. Tworząc platformę komunikacyjną dla PLL LOT, chcieliśmy opowiedzieć o tej pasji w ciekawy i nowoczesny sposób. Było to ogromne wyzwanie produkcyjne – od logistyki po ekscytujące wybory kreatywne. Ostateczny kształt kampanii to praca wielu osób, w tym niezwykle zdolnego reżysera Szymona Pawlika, którego oko do kadrów i doskonałe wyczucie dźwięków pomogło stworzyć kampanię na miarę wyjątkowej, globalnej marki, jaką są PLL LOT. Cieszę się, że tu każdy element jest na najwyższym poziomie – od muzyki przez zdjęcia aż po grę aktorską i ostateczny montaż” – dodaje Jakub Korolczuk, dyrektor kreatywny GREY Group Poland.

Aby osiągnąć wymierne efekty, GREY Group Poland zaplanowała strategię i kampanię reklamową, które wspólnie z Domem Mediowym Sigma BIS i Biurem Marketingu PLL LOT zostały zrealizowane w sposób precyzyjny i profesjonalny.

GREY Group Poland wraz z Domem Mediowym Sigma BIS i Biurem Marketingu PLL LOT wykonały kompleksowe działania, które umożliwiły uzyskanie wymiernych rezultatów.

Dzięki platformie komunikacji możemy przedstawić kampanię w mnóstwie różnych kanałów mediowych. Wykorzystujemy unikalne formaty reklamowe, które pozwalają na długi i świadomy kontakt konsumenta z przekazem. Ponadto mamy dostęp do setek różnych formatów przystosowanych do mediów tradycyjnych oraz cyfrowych. Kampania będzie wdrażana nie tylko w Polsce, ale również na rynkach Ameryki Północnej, Korei Południowej i Niemiec.

1. PLL LOT zaprasza do zapoznania się z materiałami promującymi naszą najnowszą kampanię – skorzystaj z linku, by zobaczyć nasze grafiki: https://we.tl/t-Cfj2KLI3t8.

2. Od 1929 roku Polskie Linie Lotnicze LOT łączą Europę Środkową i Wschodnią z pozostałymi częściami świata. Obecnie oferujemy bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii i Korei Południowej.

3. Naszym atutem są najnowocześniejsze szerokokadłubowe samoloty boeing 787 Dreamliner, dzięki którym jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych międzynarodowych marek w Europie Środkowo-Wschodniej.

GREY Group to międzynarodowa grupa reklamowa, będąca częścią holdingu WPP PLC. Od 1992 roku z powodzeniem działa ona w Polsce, a od 2008 roku jako grupa reklamowa. Obecnie składa się z trzech agencji reklamowych: GREY Worldwide Warszawa, Testardo Gram oraz Bates. Biura GREY Group Poland znajdują się w Warszawie i Poznaniu. Grupa oferuje kompleksowe usługi marketingowe dla zarówno polskich, jak i międzynarodowych marek, począwszy od strategii, przez tworzenie kampanii w różnych kanałach komunikacji, aż po produkcję i usługi PR.

1. Zespół Działu Prasowego Polskich Linii Lotniczych LOT zaprasza do kontaktu.

2. Telefon: +48 (22) 606 79 19

3. E-mail: media@lot.pl

4. Odwiedź nasze wirtualne Biuro Prasowe: Link do wirtualnego Biura Prasowego

5. Śledź nas w mediach społecznościowych: Facebook, YouTube, LinkedIn, Instagram, Twitter

6. Dołącz do naszych fanów i ciesz się aktualnymi informacjami na temat Polskich Linii Lotniczych LOT.

7. Rozpocznij swoją podróż z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT!


Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM