Biznes i finanse

Inteligentne usługi połączone dla nowej generacji: Digitate i Toshiba Global Commerce Solutions partnerują

Firma Digitate, dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw opartego na SaaS, i Toshiba Global Commerce Solutions (Toshiba), światowy lider rynku technologii elektronicznych punktów sprzedaży, połączyły siły, aby dostarczyć sklepom detalicznym w Europie narzędzia wsparcia dla sklepów nowej generacji. Technologia AIOps firmy Digitate, ignio™, wzmacnia bezpieczeństwo i stabilność operacji detalicznych poprzez zaawansowane analizy i wsparcie oparte na sztucznej inteligencji.

Partnerstwo Toshiba Global Commerce Solutions zapewni klientom dostęp do zaawansowanego systemu wsparcia opartego na sztucznej inteligencji, który zapewni niezawodne działanie krytycznych funkcji biznesowych. System będzie automatycznie identyfikować i diagnozować problemy, proaktywnie je rozwiązywać oraz wspierać przewidywanie i zapobieganie im w środowisku sklepów detalicznych wielu dostawców.

„Strategiczne partnerstwo firmy Digitate z Toshiba Global Commerce Solutions zapewnia szkielet technologiczny dla oferty usług połączonych, przekształcając centrum zarządzania i usprawniając świadczenie usług dla klientów detalicznych – powiedziała Ritu Dubey, globalny dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju rynku w Digitate. – Naszym celem jest połączenie najlepszych w swojej klasie rozwiązań opartych na ignio™, aby przyspieszyć autonomiczne procesy przedsiębiorstw detalicznych klientów, jednocześnie pomagając firmie Toshiba Global Commerce Solutions zbudować solidne podstawy dla przyszłych innowacji i rozwoju”.

Firma Digitate udowodniła w kwietniu 2023 r., że jej rozwiązanie ignio™ może zostać wdrożone w Toshiba Global Commerce Solutions w zaledwie 21 dni – to rekordowa szybkość wdrożenia technologii, która oznacza, że klienci Toshiba Global Commerce Solutions w całej Europie mogą cieszyć się korzyściami z inteligentnych usług połączonych.

Digitate przeszło w kwietniu 2023 r. do historii, wdrożywszy swoje rozwiązanie ignio™ w Toshiba Global Commerce Solutions w zaledwie 21 dni – co zostało uznane za rekordowy czas wdrożenia, a zarazem dowód na to, że klienci Toshiba Global Commerce Solutions z całej Europy mogą cieszyć się zaletami związanymi z inteligentnymi usługami połączonymi.

„Dzięki naszej współpracy z Digitate byliśmy w stanie dokonać znaczącej zmiany pod względem możliwości usług oferowanych naszym klientom. Technologie ignio™ AIOps umożliwiają nam ciągłe wprowadzanie innowacji na konkurencyjnym rynku usług sklepowych – powiedziała Margriet van Schaik, wiceprezes ds. usług w Toshiba Global Commerce Solutions w Europie. – Rozszerzenie oferty usług połączonych tak, aby uwzględniała złożoność sklepów detalicznych i technologie wdrażane przez sprzedawców detalicznych w zakresie wykraczającym poza własne rozwiązania firmy Toshiba, zmienia model obsługi technicznej sprzedawców detalicznych z modelu reaktywnego na model predykcyjny oparty na sztucznej inteligencji. A pomoc sprzedawcom detalicznym w spełnianiu oczekiwań ich klientów jest czymś, o co proszą każdego dnia”.

Jules Harms, dyrektor ds. usług profesjonalnych w Toshiba Global Commerce Solutions w Europie, dodał: „Gromadząc dane z urządzeń i aplikacji, a następnie wykorzystując analitykę opartą na sztucznej inteligencji, sprzedawcy detaliczni mogą prewencyjnie usuwać awarie komponentów i procesów oprogramowania. Dzięki temu, mniejsza liczba wizyt inżynierów w sklepach skutkuje zmniejszeniem emisji dwutlenku węgla, co jest dobrą wiadomością dla planety, sprzedawców detalicznych i konsumentów.”

Toshiba Global Commerce Solutions wspiera handel detaliczny w rozwoju przez dostarczanie innowacyjnych i elastycznych rozwiązań i usług, które pozwalają sprzedawcom dostosować się do zmiennych warunków rynkowych. Nasz zespół specjalistów i partnerów oferuje wsparcie w tworzeniu, skalowaniu i przekształcaniu doświadczeń zakupowych, które odpowiadają na różne potrzeby konsumentów. Odwiedź naszą stronę internetową, by dowiedzieć się więcej, a także zapisz się do naszych kanałów społecznościowych, takich jak Twitter, LinkedIn, Instagram i YouTube.

Nowa wersja paragrafów:

Firma Digitate należy do czołowych producentów oprogramowania, które mają na celu usprawnienie, wzmocnienie i uszczelnienie procesów IT i biznesowych. Ich flagowy produkt – ignio™ – to wielokrotnie nagradzane rozwiązanie AIOps, które zmienia obraz biznesowy przedsiębiorstwa dzięki jedynej w swoim rodzaju, zamkniętej pętli technologii. Łączy ona kontekst, analizy i inteligentną automatyzację, umożliwiając autonomiczne rozwiązywanie problemów i zapobieganie im. Nasi klienci pochodzą z różnych branż – globalnych przedsiębiorstw, które są liderami i innowatorami. Aby uzyskać najnowsze informacje o ignio™ i dowiedzieć się, jak nasi klienci na całym świecie korzystają z naszych innowacyjnych rozwiązań, odwiedź naszą stronę www.digitate.com i śledź nas na Twitterze i LinkedIn.

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej Digitate, aby poznać najnowsze informacje o naszych innowacyjnych rozwiązaniach. Ignio™ to wielokrotnie nagradzane rozwiązanie AIOps, które zmienia obraz biznesowy przedsiębiorstwa, łącząc kontekst, analizy i inteligentną automatyzację, aby autonomicznie rozwiązywać problemy i zapobiegać im. Nasi klienci pochodzą z wielu różnych branż, w tym globalnych przedsiębiorstw, które są liderami i innowatorami. Śledź nas na Twitterze i LinkedIn, aby być na bieżąco z aktualnościami dotyczącymi ignio™.


Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM