Biznes i finanse

Świętujemy jubileusz! Martin andamp; Jacob zapraszają na konferencję marketingową dla branży agro

V Konferencja Komunikacji Marketingowej w Rolnictwie odbędzie się 23 października 2023 r. w Hotelu Marriott przy Alejach Jerozolimskich 65/79 w Warszawie. 150 osób z branży agro będzie wymieniać doświadczenia w zakresie marketingu w rolnictwie. Program tego jubileuszowego wydarzenia składa się z trzech sesji, w których głównym tematem będzie zastosowanie sztucznej inteligencji do rozwoju marketingu w branży rolniczej.

Na tegorocznej konferencji zastanowimy się, jak wykorzystać sztuczną inteligencję do zrównoważonego marketingu rolniczego w zrównoważonym świecie rolniczym. Zadaniem uczestników będzie znalezienie sposobu na optymalne wykorzystanie sztucznej inteligencji w celu zapewnienia rozwoju i sukcesu w sektorze rolnym.

Organizatorzy tegorocznej edycji konferencji zaprosili specjalnego gościa, prof. dra hab. Andrzeja Draganę, który jest niekwestionowanym ekspertem w tej dziedzinie i można do niego zwrócić się o pomoc w odpowiedzi.

Na konferencji przedstawione zostaną wystąpienia ekspertów z dziedziny marketingu rolniczego: Marcina Chrobeta, Tomasza Rybaka, dr Anety Uss-Lik, Jacka Kwiatkowskiego, Jacka Skowrońskiego i Mariusza Chrobeta. Uczestnicy będą mieli okazję poznać najnowsze wyniki badań oraz analiz, jak i stosowane obecnie innowacje technologiczne w działaniach marketingowych w branży agro, dzięki prezentacjom przygotowanym przez pierwszą w Polsce agencję marketingową Martin & Jacob.

„Przyjęliśmy sobie za cel, że jeśli angażujemy czas tylu uczestników konferencji, to podstawą jest podzielenie się najnowszą wiedzą, którą można natychmiast i z powodzeniem stosować w swoich organizacjach” – mówi prezes Martin & Jacob, Marcin Chrobot.

Mariusz Chrobot wyjaśnia, że dziś rynek rolniczy musi stawić czoła wyzwaniom wynikającym z postępu technologicznego i szerokiej konkurencji. Aby osiągnąć sukces, producenci muszą wykorzystywać wszelkie dostępne informacje i umieć szybko reagować na zmieniające się warunki na rynku.

Wiceprezes Martin & Jacob, Mariusz Chrobot podkreśla, że współczesny rynek rolniczy jest zdominowany przez technologiczny postęp i coraz większą konkurencję. Aby odnieść sukces, producenci muszą wykorzystywać dostępne informacje oraz zdobywać umiejętność szybkiego reagowania na zmieniające się warunki.

Według Mariusza Chrobota, współczesny rynek rolniczy stawia przed producentami wyzwania wynikające z rozwoju technologicznego i zwiększonej konkurencji. By odnieść sukces, niezbędne jest stosowanie nowych technologii w celu uzyskania przewagi nad innymi producentami na rynku. Przedsiębiorcy muszą również potrafić szybko reagować na zmieniające się informacje.

Konferencja zapewni odpowiedzi na wiele istotnych pytań dotyczących rynku rolniczego, takich jak: jak skutecznie docierać do rolników, jakie są ich oczekiwania w stosunku do marek rolniczych, jakie są kluczowe elementy w sklepie internetowym oraz jak podejmować decyzje na podstawie informacji z rynku ciągników rolniczych. Uczestnicy konferencji będą mieli szansę poszerzyć swoją wiedzę na temat marketingu rolniczego dzięki doświadczeniu uczestnictwa w szczerych i merytorycznych dyskusjach, których prowadzącym będzie Arkadiusz Wódkowski – specjalista z wieloletnim doświadczeniem w branży rolniczej.

Rejestracja uczestników rozpoczy się o godzinie 9:30, a o 10:45 planowane jest uroczyste otwarcie konferencji. Pierwsza sesja będzie trwać do 12:45 i obejmować cztery wystąpienia. Po niej zapraszamy wszystkich na przerwę lunchową. Druga sesja będzie się składać z dwóch prelekcji. Na zakończenie, gość specjalny odpowie na pytanie „Czy AI nas zje?”, a uczestnicy będą mieli okazję wypowiedzieć się i podyskutować na temat konferencji pod przewodnictwem Arkadiusza Wódkowskiego – prowadzącego całe wydarzenie.

Jeśli interesuje Cię konferencja marketingu rolniczego w 2023 roku, wejdź na stronę internetową https://martin-jacob.com/konferencja-marketingu-rolniczego-2023 i zarejestruj się, aby dowiedzieć się więcej o programie i innych istotnych informacjach.

Konferencja Marketingu Rolniczego organizowana od 2003 roku przez Martin & Jacob oraz ABM jest wydarzeniem, którego tradycja sięga już dwudziestu lat. Przez ten czas tematyka wydarzenia nieustannie aktualizuje się, odpowiadając na występujące w branży agro wyzwania i potrzeby marketingowe. Więcej informacji na temat wszystkich konferencji znajdą Państwo pod adresem: https://martin-jacob.com/konferencja-marketingowa-dla-branzy-rolnej.


Dystrybucja: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM