Biznes i finanse

Technologia Xsolla umożliwiła tworzenie nowych sklepów internetowych dla 40 spośród 100 najpopularniejszych gier mobilnych

Platformy gier mobilnych eksplodowały dzięki 151 sklepom internetowym Xsolla, które oferują zaawansowane integracje w celu zwiększenia efektywności operacyjnej.

Xsolla, światowej sławy firma specjalizująca się w handlu gier wideo, poinformowała, że czterdzieści z stu najpopularniejszych gier mobilnych uruchomiło w roku 2023 sklepy internetowe oparte o oprogramowanie Xsolla. Według badań i analiz firmy, 151 gier wykorzystało jej technologię, aby otworzyć swoje sklepy internetowe. Oznacza to, że branża gier mobilnych zmierza w kierunku wieloplatformowej działalności, widocznej także w nadchodzącym roku.

Wejdź na https://www.businesswire.com/news/home/20231004517403/pl/ i zobacz pełną treść tej informacji prasowej, która zawiera multimedia.

„Przy wsparciu ze strony Xsolla firma 80.lv udostępnia informacje na temat rosnącej potrzeby uwzględnienia platformy łączącej różne aspekty w branży gier – powiedział Kirill Tokarev, dyrektor generalny 80.lv. – Zamysłem jest tutaj zapewnienie równych szans dla studiów zajmujących się opracowywaniem gier i ich portowaniem, zwłaszcza tych o ograniczonych możliwościach własnych, dzięki zapewnieniu im rzetelnych partnerów, pozwalających na ekspansję gier również na inne platformy”.

Od 2005 r. Xsolla zajmuje się wspieraniem rozwoju gier komputerowych i przeglądarek internetowych. Zaangażowanie firmy w zwiększanie liczby platform i poprawę doświadczenia użytkownika przy adaptacji, umożliwia graczom na całym świecie korzystanie z gier mobilnych. Firma wykazuje też aktywność w sprzedaży wirtualnych artykułów i poszukiwaniu nowych rynków.

Korzyści płynące z wykorzystania wyspecjalizowanych platform płatniczych takich jak Xsolla są nie do przecenienia dla programistów gier. Dzięki nim możliwe jest zaoszczędzenie do 30% czasu pracy, co przekłada się na większą ilość zasobów, które programiści mogą przeznaczyć na doskonalenie funkcji gier i optymalizację doświadczeń użytkowników. Dodatkowo, współpraca z Xsolla pozwala złagodzić obowiązki związane z przestrzeganiem przepisów podatkowych i wymogów regulacyjnych, dzięki czemu programiści mogą skupić się na tworzeniu wciągających treści, dostarczając graczom wyśmienite doświadczenia.

Istnieje wiele wyzwań związanych z globalnym rynkiem usług i produktów cyfrowych, które wymagają od firm zaangażowania się w przestrzeganie przepisów dotyczących podatku VAT i podatku od sprzedaży oraz szeregu lokalnych przepisów, kryteriów licencjonowania i regulacji ochrony danych, które mogą znacząco się różnić w zależności od regionu. Przykładem może być Meksyk, gdzie – zgodnie z listą dostawców usług cyfrowych zarejestrowanych w RFC – zaledwie dwóch wiodących producentów gier jest oficjalnie wpisanych do rejestru przedsiębiorców, zgodnie z Federalnym Monitorem Urzędowym.

„Wsparcie debiutujących sklepów internetowych dla 40 spośród 100 najpopularniejszych gier mobilnych to ogromne osiągnięcie dla Xsolla i wskazuje na istotną zmianę w branży, która zmierza w kierunku ekspansji wieloplatformowej – powiedział Chris Hewish, dyrektor generalny Xsolla. – To osiągnięcie jest nie tylko wybitnym wynikiem liczbowym, ale również potwierdzeniem naszego stałego zaangażowania na rzecz dostarczania najbardziej efektywnych i wszechstronnych rozwiązań dla programistów gier mobilnych. Podkreśla to również rosnące znaczenie ujednoliconej strategii obejmującej wiele platform, zwłaszcza w świetle niedawnych zmian w obszarze ochrony prywatności, w tym w zakresie identyfikatora dla reklamodawców (IDFA), przejrzystości monitorowania aplikacji (ATT) i obostrzeń w zakresie identyfikacji, które wejdą w życie już niebawem. W związku z tymi zmianami zgodność z przepisami jest teraz ważniejsza niż kiedykolwiek dotąd i programiści muszą o nią zadbać, przygotowując sklepy internetowe z myślą o zwiększeniu grona użytkowników i wzbogaceniu doświadczeń podczas gier na wielu różnych platformach”.

Odwiedź naszą stronę internetową, aby uzyskać więcej informacji na temat Xsolla Web Shop i cieszyć się łatwym i przyjemnym zakupem gier! Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz na adresie: xsolla.pro/webshoptop100

Aby dowiedzieć się więcej o Xsolla Web Shop, zapraszamy Cię do odwiedzenia naszej strony internetowej. Znajdziesz tam wszystkie potrzebne informacje oraz szybkie i łatwe dokonywanie zakupów gier. Przejdź do nas teraz: xsolla.pro/webshoptop100

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat Xsolla Web Shop, odwiedź naszą stronę internetową. Znajdziesz tam wszystkie potrzebne informacje, a także szybkie i wygodne zakupy gier! Sprawdź to już teraz: xsolla.pro/webshoptop100

Xsolla Web Shop oferuje łatwe i przyjemne doświadczenia zakupowe. Poznaj wszystkie szczegóły, odwiedzając naszą stronę internetową: xsolla.pro/webshoptop100

Jeśli chcesz skorzystać z usługi Xsolla Web Shop, odwiedź naszą stronę internetową. Znajdziesz tam wszystkie potrzebne informacje i szybkie i proste zakupy gier. Przejdź do nas teraz: xsolla.pro/webshoptop100

Xsolla jest liderem na rynku gier wideo. Od 2005 roku firma wspiera twórców i wydawców gier, oferując szeroki zestaw narzędzi do finansowania, promocji, uruchamiania i zarabiania na grach. Xsolla pomaga partnerom dotrzeć do nowych, szerszych rynków zagranicznych, generuje większe przychody i wzmacnia relacje z graczami na całym świecie. Wspiera ona najlepsze tytuły gier, w tym Valve, Twitch, Roblox, Ubisoft, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne. Założona w Los Angeles, Xsolla ma biura w Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Tokio i innych miastach na całym świecie.

Xsolla jest wiodącą firmą w sektorze gier wideo, oferującą potężny zestaw narzędzi i usług, które wspierają twórców i wydawców gier na całym świecie. Od 2005 roku firma umożliwia jej partnerom dotarcie do szerszych rynków zagranicznych, wyższe dochody i wzmacnia relacje z graczami. Xsolla działa na najbardziej znanych tytułach gier, takich jak Valve, Twitch, Roblox, Ubisoft, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i innych. Firma ma swoją siedzibę główną w Los Angeles i biura w Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Tokio i innych miastach na całym świecie.

Szczegółowe informacje na temat usług oferowanych przez Xsolla można uzyskać na adresie: xsolla.com.

Aby uzyskać pełną treść informacji, odwiedź witrynę internetową Xsolla na adresie: xsolla.com. Tam znajdziesz oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia w oryginalnym języku źródłowym.

Jeśli potrzebujesz pomocy w zrozumieniu treści niniejszego zawiadomienia, zapraszamy do skorzystania z tłumaczenia, które służy wyłącznie celom orientacyjnym i należy je interpretować w odniesieniu do tekstu źródłowego.


Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM