Umowa została podpisana przez Grupę PGE i Ørsted z GE Vernova – reprezentowaną w Polsce przez GE Power Sp. z o.o. – oraz Polimex Mostostal, które jako konsorcjum zajmą się budową lądowej infrastruktury niezbędnej do wyprowadzenia mocy z projektu Baltica 2, jednego z dwóch etapów Morskiej Farmy Wiatrowej Baltica.
Clear Channel Poland podpisał długoterminową umowę smart cPPA z Polenergią, zobowiązującą się do zasilania sieci nośników reklamowych zieloną energią przez najbliższe 5 lat. Dostawy energii rozpoczęły się 1 stycznia 2024 roku i są realizowane przez Polenergię Sprzedaż.
Polenergia Sprzedaż podpisała z Clear Channel Poland długoterminowy kontrakt smart cPPA, umożliwiając dostarczanie zielonej energii do nośników reklamowych przez 5 kolejnych lat. Energię z odnawialnych źródeł Polenergii dostarczy Farmia Wiatrowa Dębsk, składająca się z 55 turbin o łącznej mocy 121 MW i otwarta w 2023 roku.
„Współpraca Polenergii Sprzedaż ze światowym liderem outdooru pozwoli promować zrównoważone rozwiązania oparte na energii odnawialnej w tej branży i zarazem inspirować innych uczestników rynku do podejmowania podobnych działań. Dzięki długoterminowej umowie smart cPPA, którą podpisaliśmy, Clear Channel Poland może nie tylko znacząco obniżyć swój ślad węglowy, ale także wyróżnić się wśród konkurencji jako firma dbająca o przyszłość naszej planety. Jesteśmy dumni, że możemy w tym pomóc” – mówi Robert Rutowicz, członek zarządu Polenergii Sprzedaż.
Clear Channel Poland jest częścią międzynarodowego lidera w reklamie zewnętrznej i działa w 24 krajach na 3 kontynentach. W Polsce posiada ponad 5000 powierzchni reklamowych w 15 największych miastach, gdzie rocznie przeprowadza kilka tysięcy akcji reklamowych.
Clear Channel Poland to oddział światowego lidera reklamy zewnętrznej, który działa w 24 krajach na 3 kontynentach. Firma posiada ponad 5000 powierzchni reklamowych w 15 największych miastach Polski i rocznie przeprowadza na nich kilka tysięcy akcji reklamowych.
„Liczba ekranów cyfrowych w Clear Channel Poland dynamicznie rośnie, poszerzając naszą ofertę Digital Out of Home. Niesie to za sobą szereg nowych wyzwań, jak i możliwości. Zależy nam, aby oferować naszym reklamodawcom jak największy zasięg kampanii, jednak lokalizacja, jakość nośników oraz dbałość o środowisko naturalne, zawsze odgrywają dla nas szczególną rolę – nasza oferta out of home jest ofertą reklamy premium” – mówi Magdalena Bandurska, Head of Development Clear Channel Poland.
Clear Channel Poland jest częścią Clear Channel Outdoor Holdings (CCOH), które skupia się na promowaniu uczciwego środowiska, różnorodności i integracji, etycznych przepisów, zaangażowaniu społecznym, uczciwych relacjach oraz wspieraniu marek w ich zrównoważonym rozwoju i inicjatywach społecznej odpowiedzialności biznesu.
Jako część Clear Channel Outdoor Holdings (CCOH), Clear Channel Poland kładzie nacisk na wartości ESG, takie jak uczciwe środowisko, różnorodność, etyczne przepisy, zaangażowanie społeczne, uczciwe relacje oraz wsparcie marek w ich inicjatywach zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu.
Corporate Power Purchase Agreement (cPPA) to umowa zawierana bezpośrednio przez odbiorcę energii z jej producentem, w przypadku Polenergii – producentem posiadającym szeroki portfel Odnawialnych Źródeł Energii. Energia jest sprzedawana po wcześniej ustalonej cenie, co umożliwia odbiorcy uniezależnienie się od rynkowych wahań cen energii. Umowa PPA zawarta z producentem OZE pozwala odbiorcy na stabilizację kosztów energii.
Smart cPPA i Standard Energia 2051 to nowe rodzaje kontraktów energii odnawialnej, które są dostępne dla klientów z rocznym zużyciem do 10 GWh. Zapewniają one gwarancję, że średniorocznie, w każdej godzinie, energia pochodzi ze źródeł odnawialnych i została dostarczona z dokładnością nie mniejszą niż 95%.
Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl