Biznes i finanse

Rockstar Energyandreg; Press Play w 2024 r. z nową, odważną identyfikacją wizualną

Marka napoju energetycznego wprowadza nowy, charakterystyczny system identyfikacji wizualnej na kluczowych rynkach na całym świecie. Odzwierciedla ona pulsujący styl życia osób, które czerpią radość z chwili i robią to, co kochają. To pierwszy krok w tym roku w ramach platformy Press Play.

Rockstar Energy® rozpoczyna nowy rok prezentując nowy, dynamiczny wygląd i styl dla całego swojego asortymentu. Nowa identyfikacja wizualna marki Rockstar jest pełna śmiałych kolorów i smaków, wpisując się w platformę „Press Play”, która została wprowadzona w ubiegłym roku, aby dostarczyć fanom energii do robienia rzeczy, które kochają.

Nowa identyfikacja wizualna stworzona przez PepsiCo Design + Innovation ma na celu poprawę dostępności i inkluzywności energetyków poprzez odcięcie się od tradycyjnych standardów. Rockstar chce trafić w gusta szerszego grona konsumentów napojów energetycznych poprzez nowy wygląd i styl, które podkreślają smak. Nowy wizerunek zachowuje ikoniczne logo w kształcie gwiazdy, wprowadzając prostotę i uniwersalny przekaz, skierowany do większej grupy fanów napojów energetycznych dostępnych w całej ofercie.

„Dzięki naszemu zaprojektowanemu na nowo systemowi identyfikacji wizualnej dla Rockstar, nadaliśmy marce nutę pewności siebie i odmienności. Obecnie każdy kontakt z marką skupia się na odważnej platformie >>Press Play<<, zachęcając fanów napojów Rockstar do korzystania z nowych doświadczeń i otwarcia się na to, co kochają robić. Gładko łącząc naszą ikoniczną złotą gwiazdę z odświeżonym logotypem Rockstar, wywarliśmy trwały wpływ zarówno na prezentację produktu, jak i jego sprzedaż. Ponadto, nasz zespół wprowadził dynamiczny, powtarzający się kształt gwiazdy, który stanowi wizualną bramę do różnorodnego świata smaków i doświadczeń Rockstar”.

Marie-Therese Cassidy, wiceprezes działu Design Europe w PepsiCo, podkreśla znaczenie nowego wizerunku marki Rockstar:

Nowy wygląd marki Rockstar to pierwsza zmiana od ponad czterech lat i odzwierciedla transformację marki od czasu przejęcia przez PepsiCo w 2020 r. Nowy wizerunek jest pełen życia, dynamiki i świeżości, co odzwierciedla postępowe podejście Rockstar Energy do rozwoju marki i przyciągania nowych, zróżnicowanych fanów.

„Od chwili przejęcia marki dążymy do dostosowania przyszłościowego i innowacyjnego podejścia, rozwijając nasz apel marketingowy z myślą o szerszym i bardziej nowoczesnym gronie odbiorców. Wprowadzenie platformy >>Press Play<>Press Play<>Press Play<<”.

Bart LaCount, wiceprezes ds. międzynarodowego marketingu napojów w PepsiCo, ogłosił debiut nowej identyfikacji wizualnej marki Rockstar Energy w Wielkiej Brytanii, Polsce i Niemczech w styczniu, z kolejnymi premiarami planowanymi na przestrzeni tego roku. Odświeżony wizerunek będzie obejmował wszystkie dostępne globalnie smaki napojów Rockstar Energy, w ramach kampanii skierowanych na wiele punktów styku z marką. Produkty Rockstar będą dostępne na całym świecie począwszy od stycznia 2024 r.

Link do nowej wizualnej identyfikacji Rockstara można znaleźć tutaj: https://mma.prnewswire.com/media/2334138/Rockstar_Press_Play_New_Visual_Identity.jpg


Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM