Karta kredytowa z Żubrem Banku Pekao S.A. teraz umożliwia zbieranie mil w programie Miles & More od 20 lutego 2024 r. Paweł Strączyński, wiceprezes Banku Pekao S.A., podkreśla, że dzięki współpracy z PLL LOT, ich bank jest jedynym w Polsce, który pozwala zbierać mile podczas zakupów w supermarkecie. Bank liczy, że do końca roku kilkadziesiąt tysięcy jego klientów zarejestruje kartę kredytową w programie Miles & More.
Klienci Pekao mają teraz możliwość zbierania mil dzięki współpracy banku z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT. Cały proces przygotowania do wprowadzenia tego rozwiązania trwał około półtora roku.
„Strategia ta polega na udostępnianiu naszym klientom nowych użyteczności i funkcji. Dzięki współpracy z PLL LOT i Miles & More jesteśmy nie tylko jedynym bankiem w Polsce, który oferuje zbieranie mil, ale i dołączyliśmy do naszej karty kredytowej funkcjonalności, których do tej pory nie było. Czyli odprawę przy stanowisku business check-in, a w przypadku kart bankowości prywatnej dodatkowo mamy możliwość skorzystania z fast-tracku, jeżeli za ich pomocą kupimy bilet na stronie LOT.com” – dodaje Paweł Strączyński.
Współpraca z PLL LOT doskonale wpisuje się w strategię rozwoju produktów Banku Pekao, w tym kart kredytowych.
Program Miles & More jest największym programem lojalnościowym w Europie, umożliwiającym zbieranie mil (punktów). Można je wymieniać na bilety przewoźników należących do Star Alliance, do którego należy LOT, oraz innych partnerów programu Miles & More.
„LOT rozpoczął współpracę z Bankiem Pekao. Emanacją tej współpracy jest nie tylko pomalowanie samolotu w barwy banku, ale także współpraca w obszarze kart kredytowych, które umożliwiają szybsze zbieranie mil. Mile są dla bardzo ważne dla naszych klientów. Za te punkty można nie tylko kupić bilety, podwyższyć standard podróży do klasy premium czy biznes, ale i dokonać innych zakupów, np. w naszym sklepie internetowym Shop&More” – wskazuje Michał Fijoł, prezes PLL LOT.
Klient, który posiada Kartę Kredytową z Żubrem, dostępną dla klientów detalicznych bądź dedykowaną segmentowi bankowości prywatnej, zbiera mile, dokonując codziennych zakupów czy to w supermarkecie, czy na stacji benzynowej. Może je zamieniać na bilety lotnicze, upgrade klasy przelotu oraz inne usługi związane z podróżowaniem” – wyjaśnia Wojciech Werochowski, wiceprezes Banku Pekao S.A.
„Tego oczekują nasi klienci. Korzystając z usług bankowych, zyskują korzyści w tych obszarach, na których im szczególnie zależy. Analizując transakcje, jakich dokonują naszymi kartami kredytowymi, widzimy, że wydatki na podróże po okresie pandemii odnotowują bardzo wysokie wzrosty” – podkreśla Wojciech Werochowski.
„Ważnym aspektem naszej współpracy z Bankiem Pekao jest również możliwość ochrony mil. Zwyczajowo w programach lojalnościowych zebrane punkty przepadają po pewnym czasie. Dokonanie tylko jednego zakupu miesięcznie za pomocą Karty Kredytowej z Żubrem powoduje, że ważność mil jest zachowana” – informuje Michał Fijoł.
Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl