Web Shop jest cyfrowym sklepem, który umożliwia graczom zakupowanie elementów gier, walut oraz doładowywanie kont, korzystając z markowych stron internetowych twórców. Sklep jest oparty na modelu white label.
Xsolla, firma zajmująca się handlem grami wideo, wprowadziła Xsolla Web Shop 2.0, nową innowacyjną wersję swojego flagowego rozwiązania. Od czasu skupienia się na monetyzacji sieci w 2021 r., firma Xsolla wprowadziła ponad 210 sklepów Web Shop dla wiodących studiów mobilnych z całego świata reprezentujących różne gatunki gier. Dzięki swojemu rozległemu doświadczeniu, Xsolla zaczęła budować nową wersję Web Shop, zaprojektowaną, aby pomóc twórcom gier mobilnych w opracowaniu strategii monetyzacji bezpośrednio skierowanych do konsumenta, zwiększając przychody poprzez motywowanie graczy do płatności przez Internet.
Więcej informacji oraz multimedia dotyczące tej informacji prasowej można znaleźć pod tym linkiem: https://www.businesswire.com/news/home/20240305977044/pl/
„Xsolla Web Shop 2.0 stanowi świadectwo naszego zobowiązania do rozwoju wraz ze zmieniającymi się potrzebami branży gier mobilnych. Ta innowacja wynika z uruchomienia ponad 200 sklepów Web Shop, w tym dla 40 ze 100 najlepiej zarabiających gier mobilnych na świecie. To rozległe zastosowanie w świecie rzeczywistym wraz z informacjami zwrotnymi od klientów miało kluczowe znaczenie dla rozwinięcia naszego rozwiązania Web Shop dla gier mobilnych. Nadal skupiamy się na faktycznych potrzebach rynkowych i zapewniamy dostosowane do potrzeb rozwiązania, co wyróżnia nas na tle branży – powiedział David Stelzer, prezes Xsolla. – Xsolla Web Shop jest naszą innowacją strategiczną w celu zaspakajania zmieniających się potrzeb branży gier mobilnych. Zwracając uwagę na personalizację na poziomie użytkownika i natychmiastowe uruchomienie sklepu internetowego, wspieramy twórców w nawiązywaniu kontaktu z graczami i maksymalizacji ich dochodów”.
Firma Xsolla wprowadza nową usługę Instant Web Shop, która umożliwia szybkie uruchomienie sklepu internetowego w ciągu zaledwie 24 godzin. Ten prosty w obsłudze szablon pozwala na natychmiastowe rozpoczęcie sprzedaży online i zwiększa świadomość użytkowników na temat korzyści z zakupów online. Po potwierdzeniu wartości tej usługi, klienci będą mogli skorzystać z narzędzi Web Shop LiveOps do zarządzania sprzedażą.
Dzięki nowej usłudze Instant Web Shop, firma Xsolla umożliwia szybkie uruchomienie sklepu internetowego w ciągu zaledwie 24 godzin. Ten prosty w obsłudze szablon pozwala na natychmiastowe rozpoczęcie sprzedaży online i zwiększa świadomość użytkowników na temat korzyści z zakupów online. Po potwierdzeniu wartości tej usługi, klienci będą mogli skorzystać z narzędzi Web Shop LiveOps do zarządzania sprzedażą.
Nowości w Xsolla Web Shop 2.0:
– Wprowadzenie zaawansowanych narzędzi LiveOps, takich jak testy A/B, specjalne oferty, oferty dotyczące pierwszego zakupu, sekretne promocje w sklepie, kupony, kody promocyjne oraz oferty ograniczone czasowo i liczbowo. Dzięki nim twórcy mogą zapewnić użytkownikom cenne doświadczenia.
Indywidualne dostosowanie i zaangażowanie: poprzez spersonalizowane oferty, zniżki, nagrody, programy lojalnościowe i systemy nagród, twórcy mogą znacząco zwiększyć zaangażowanie i lojalność graczy.
– Xsolla oferuje ekspertów, którzy udzielają wytycznych i wsparcia partnerom w zarządzaniu sklepem internetowym, pomagając im maksymalizować zyski.
– Dzięki usprawnionej ścieżce użytkownika, Xsolla Wallet, PWA (progresywna aplikacja internetowa) i uwierzytelnienie Deeplink umożliwiają bezproblemowe płatności za jednym kliknięciem.
Wprowadzenie aktu o rynkach cyfrowych w dniu 6 marca to ważny krok w kierunku swobodnego e-handlu. Aktualny stan alternatywnego systemu płatności wewnątrz aplikacji nie jest elastyczny ani opłacalny dla twórców gier, dlatego Web Shop jest najlepszą metodą zapewniającą sukces w branży gier mobilnych.
Aby uzyskać więcej informacji na temat Xsolla Web Shop 2.0 i jego funkcji, odwiedź stronę: xsolla.pro/webshop-2
Xsolla jest globalną firmą handlującą grami wideo, oferującą kompleksowe narzędzia i usługi dla branży gier. Od 2005 roku firma pomaga twórcom i wydawcom gier różnej skali finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich produkcjach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla jest rozwiązywanie problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma ma siedzibę w Los Angeles i biura w wielu innych miastach na całym świecie, obsługując takie tytuły gier jak Valve, Twitch, Roblox, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne.
Więcej szczegółów znajdziesz na stronie: xsolla.com
Oficjalną, obowiązującą wersją niniejszego zawiadomienia jest tekst oryginalny w języku źródłowym. Tłumaczenie służy jedynie celom orientacyjnym i należy interpretować je w odniesieniu do tekstu źródłowego, który stanowi jedyną wersję mającą skutki prawne.
Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl